Blizzard: Alltid trevligt att se Sanny tackla på detta vis =) Tyvärr kommer de inte bli sånt i vinter. Jag kommer sakna dig Sanny och dina underbara tacklingar!
Ambroo: Jag tror inte en missad vecka eller två på is kommer att göra varken mer eller mindre på det stora hela. Det viktiga är att han när han väl går på is igen kan få vara frisk och köra för fullt.
Uddan: Han har ett hus utanför Boden och släkt och vänner i Norrbotten. Sådana aspekter väger tyngre än ett SM-guld. Och dessutom har han ju redan ett, med Brynäs -99. Så det mesta talar nog ändå för att Niclas Wallin lirar i Luleå Hockey om han återvänder till Sverige.
Uddan: Inte för att jag kanske är rätt person att bedöma rykten men Niklas Wallin lär inte spela i Timrå IK nästa säsong. Av många anledningar.
Nu har han ju visserligen en karriär i Brynäs också men han är en sådan där kille som jag skulle bli lite besviken på om han inte valde att spela i ett nordligt belägrat lag om han kom till Sverige.
Skulle han gå till Frölunda eller Linköping så skulle jag få en annan bild av honom.
Uddan: Annars så är det rätt lustigt med Timrå, ena dagen ska ingen mer center värvas och ena dagen ska dom värva en center, för att den trejde dagen ska ha både en till back och en center, vad gäller lixom ? :P
Snoop: Tror inte att han spelar för lule om han kommer till ES denna säsong.. Vill väl gå till ett lag som har chans att vinna.. De har inte lule..Närmare KS än ES för dem..
Jag lovar inget, men jag ska titta på det.