1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 613688 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: 13500,sa leif "momentum" boork

Per HApps: Nja, det lär väl inte vara så många som gör det.

Men risken finns väl ändå att det är lite nyhetensbehag över hela arenan. Inte har väl Malmö ståtat med speciellt höga publiksnitt genom åren? Kan tänka mig att många går dit ikväll för att liksom ska vara där ikväll.

Hur många åskådare tar arenan?

Blizzard: Håller med de är en sjukt fin arena av de man nu sett på tv, man kan tro man ser en NHL match.

Kerstin_k:
undrar hur många som bojkottar den nya arenan med orden.
- Malmö skall hålla till i den gamla traditionsrika arenan, där vi vunnit SM-guld.?

Kerstin_k: Riktigt cool arena, ser inte svenskt ut för 5-öre. Gillar sittplatser nära sargen, grymm stämning av det.
Även coolt att dom flesta har vit tröjja det påminner om NHL där alla har samma färg i hela hallen förutom någon bortasupporter!

men som helhet av TV'n är det en 5/5 Arena, får ta mig dit någon gång och se in real life !

Är ni igång igen med "du kan inte stava"-fasonerna??.
Varför kan ni inte bara förbise det ni anser vara felstavning och istället fokusera på det som inlägget handlade om.

Efter tre läsår i gymnasiet tillsammans med Ångebor så kan jag tala om att att detta inte var någon felskrivning som "nectis" gjorde. Dom pratar så i Ånge. Det är en dialekt som alla andra. Ärligt talat... vad tror ni stockholmarna tycker om vårt robusta bonnamål??.

nectis: Dom har byggt sig en riktigt NHL-arena. Såg riktigt häftig ut.

haggen: Verkar lurt....

Ja då kan vi räkna bort modoryktet va?

actionleif: sitter vid datorn och ser inte så mycket av de där ja :P

Snoop: Vad säger du om fallet i Judge Judy då?

nectis: Ja roligt att Sevrige får ett sådan fin arena!

nectis: Hmmm....vad skrev du eg. där? "Så får man inte låta bli att missa...."

nectis: Själv har man redan tv4+ igång hehe, ska bli skithäftigt att se iaf :)

Så får man inte låta bli att missa Malmö - Leksand på tv4+. Slutsålt i percys skrytbygge.

Ambroo: Ja men ja tror han hamnar här, han känner ju flera av spelarna här och Elitserien är ju en bra liga så de är bara en känsla :P

Snoop: Att han tackat nej till dem det visste jag sen tidigare men du skriver att han "lär säkert hamna i Timrå", därav mitt frågetecken.

Ambroo: Jo de står på st.nu att han tackat nej till Kärpät.

Cartman: Å nej! Jag som hade räknat med honom lagom tills nästnästa säsong:-(

Snoop: Säkert?

Så har Niinimaa tackat nej till Kärpät och lär säkert hamna i Timrå, han skulle isf skulle han passa bra tillsammans med Lehtonen.

Vem kommer ta över Jontes A? Pärssinen?

Nu lär vi väll inte se Zäta i timrå dressen på ett tag:(

nixXz: Jag tittade på den för ca 3 minuter sedan! Bogg intervjun alltså!

Mathias: varför går inte intervjun med Bogg att se på, det går att se alla andra bara inte han?

Mathias: Är det bara jag som tycker att det här med Bogg känns mer och mer rätt. Det går liksom inte sätta fingret på varför. Men det verkar vara en härlig personlighet.

Intervju med Bogg!

Vet inte om nå´n tagit upp det tidigare, men jag surfade in på Wikegaards blogg och fann denna länk.

Riktigt underhållande - påminner en del om Challe, eller? ;-)

Mathias:

Vilket knappast är bra för Timrå med tanke på tabelläget ....

hovhas: Ja för Jonte ska vell ersättas?

Abron: Det är förbanne mig läge för Wernblom att snöra på sig grillerna och göra storstilad comeback!

DIF - MoDo 6-0

Next lag medmotgång? Wernblom har ju lagt rören påp hyllan...

Hört att de börja " bra " för Modo ikväll.. 3-0 underläge direkt + Sundström ut redan i första bytet

+ 05.32 GK in MODO 30. ZAJKOWSKI, Mikael
05.32 GK out MODO 60. KRIZAN, Karol

Mathias: Ja, dom får nog ta å fixa hit en stabil back tack.

Suck Styf :(

flyttar ett inlägg här, samt korrigerar länken.

inlägget är av signaturen Ploppen.

Tikinmyheart: Att dom vill betala hans lön är ett bud bra nog.

Tikinmyheart: Om du tittar under rubriken: Senaste Nyheterna så ser du att artikeln blev inlagd kl 09.29.

Hahl Bundy: Problemet är att Expressen inte har ngt klockslag på artikeln vilket Dagbladet har.

Men budet CSKA kom med måste ha varit väldans bra. Från inget bud på förmiddagen till ett accepterat (?) bud bara några timmar senare.

Tikinmyheart: Den artikeln skrevs i morse. Dagbladets artikel kom mitt på dagen, så den är väl mer up to date?!

jonmannen: Dansken med handsken är kvar. Om Åke är fullt frisk vet jag inte men det såg så ut i alla fall.

Tikinmyheart: Är Hirsch ens kvar i truppen? Åkerlund är han helt återställd tro?

...så var alltså Jonte inte med på dagens träning. Jag tyckte det var en bra träning med fart och intensitet. Man skojade och jag tyckte då stämningen i truppen var uppåt.

Jag kanske gör bort mig liiiiiiiiite nu, men har en känsla av att Backe vaktar buren på torsdag.

Tikinmyheart: Vilken hädelse mot Bosse Fenomenahl!

...Så fick Håkan Bogg #33

Per HApps: He he, ruskigt likt undrar just hur han ser ut med svart hatt på??

Ambroo:
Östberg? Är han brorsa med Jimmy H? :)))

...så bloggar Östberg om nåt relevant:

73Sjöbba: Sedan återstår bara det lilla kruxet, eller det monumentala problemet, om man så vill, att få Timrå IK och CSKA att komma överens.

« · 1086661 · »