Per HApps: Nja, det lär väl inte vara så många som gör det.
Men risken finns väl ändå att det är lite nyhetensbehag över hela arenan. Inte har väl Malmö ståtat med speciellt höga publiksnitt genom åren? Kan tänka mig att många går dit ikväll för att liksom ska vara där ikväll.
Kerstin_k: undrar hur många som bojkottar den nya arenan med orden. - Malmö skall hålla till i den gamla traditionsrika arenan, där vi vunnit SM-guld.?
Kerstin_k: Riktigt cool arena, ser inte svenskt ut för 5-öre. Gillar sittplatser nära sargen, grymm stämning av det. Även coolt att dom flesta har vit tröjja det påminner om NHL där alla har samma färg i hela hallen förutom någon bortasupporter!
men som helhet av TV'n är det en 5/5 Arena, får ta mig dit någon gång och se in real life !
Är ni igång igen med "du kan inte stava"-fasonerna??. Varför kan ni inte bara förbise det ni anser vara felstavning och istället fokusera på det som inlägget handlade om.
Efter tre läsår i gymnasiet tillsammans med Ångebor så kan jag tala om att att detta inte var någon felskrivning som "nectis" gjorde. Dom pratar så i Ånge. Det är en dialekt som alla andra. Ärligt talat... vad tror ni stockholmarna tycker om vårt robusta bonnamål??.
Mathias: Är det bara jag som tycker att det här med Bogg känns mer och mer rätt. Det går liksom inte sätta fingret på varför. Men det verkar vara en härlig personlighet.
...så var alltså Jonte inte med på dagens träning. Jag tyckte det var en bra träning med fart och intensitet. Man skojade och jag tyckte då stämningen i truppen var uppåt.
Jag kanske gör bort mig liiiiiiiiite nu, men har en känsla av att Backe vaktar buren på torsdag.