Henrik_Tikare: Ja det var roligt. Som jag skrev hade min fru bott där när hon var liten. Det var ca 65 år sedan. Det roliga i sammanhanget är att vi bor på en adress Solbacken, men i en annan del av Sverige. Men vi har bott i Timrå I 25 år innan vi flyttade söderut.
Nu ska jag hjälpa Modo med lite jinx för helvete vad stabbiga de ser ut. Tror inte jag hört ordet "såsiga" så många gånger någonsin. De är ju mer el mindre rundningsmärken och ska vara oerhört glada och tacksamma över 1-1
Rip Kirby: så jävla sjukt, har killen inte fattat att de är i KVAL och att de inte är serielunk längre? Dessutom slår han en gång innan så de är helt sjukt onödigt med de rappet
OlliOlla: Är säkert ensam. Men kan tänka mig Bernhardt om Modo åker ur. Då hade vi haft en PP back värt namnet. Kommer inte vara sämre defensivt än Näkyvä och Eronen i allafall.
+5 i plus/minus. Trots att han spelar i Modo som varit frikostiga defensivt mest hela säsongen.
Skulle vara intressant att se honom i ett mer defensivt strukturerat försvar.
Jag är så inåthlvete jävla tacksam att Timrå inte är med i nåt ångestfyllt kval i år. Kval är grymt! Hoppas MoDo klarar sig kvar. Västernorrland behöver mycket hockey! <3
Andersson: absolut. ingenting föreningen och riktiga supportar kan stå bakom... Hoppas de identifieras och stängs av. Om inte på livstid så å iaf hyffsat många år.
"Vi ser ju också att Oscar Engsund saknas i laget och nu bekräftar HV att Frederik Dichow också är borta liksom Henrik Borgström och Ignberg Nilsson. Där kan man lägga till Herman Träff också som är skadad. Så visst är det mycket som grinar emot HV till den här första kvalmatchen."
Gooode: Hållander har ett sånt stort hjärta för den här klubben så jag är övertygad om att han spelar sin bästa hockey i den rödvita tröjan! Sedan att det är frestande att prova på spel over there, det förstår jag! Men det är här han hör hemma, och är som bäst!
Är man taskig om man hoppas att Hållander är lika osynlig i NHL som med landslaget? Och att kapanen inte tar någon plats precis som sin förra sejour over there! Att dom liksom måste komma tillbaka ett par år för att utvecklas....🫣
Jag kan på ett villkor önska dom lycka till där borta! Och det är att dom rundar av med ett SM-Göld innan dom drar.
Ja det var roligt. Som jag skrev hade min fru bott där när hon var liten. Det var ca 65 år sedan. Det roliga i sammanhanget är att vi bor på en adress Solbacken, men i en annan del av Sverige. Men vi har bott i Timrå I 25 år innan vi flyttade söderut.
BARA TIKARE.