I hemmets trygga vrå ska motståndarna rätta sig efter oss... I går fick ÄLSKADE TIMRÅ IK spela i det "röda" stället igen.
- Det är väl meningen att vi ska spela i det "vita" hemma eller?
Har helt enkelt "Rögle packat vitt" och "Luleå packat gult" för dom tror att Timrå kommer spela i rött?
Det kan inte bero på att "färgerna flyter ihop i svartvit TV" för det finns knappast någon som igår hade Säsongskortet och ser det i svartvitt och då tycker färgerna vit och gul flyter ihop?...;-)
Dom som inte kollar med motståndarna vilken färg de har på hemmastället de borde straffas med död.....en tvåminutare för osportsligt uppträdande kan jag tycka för vi ska väl för faan kunna få ha den färg vi vill ha i vår egna borg???
Hur många gånger får just Vi Patrik Sjöberg per säsong?
Snoop: Åkerlund var helt overklig i sista perioden. Makalösa räddningar och fokuserad hela tiden. Såg heller inga tendenser till att gå djupt från hans sida. Klart är iaf att Backlund inte har råd att göra en plattmatch just nu.
ser att fler vakna till liv emot dom idioter som sågar vårt lag gång på gång. bra det =) vi är TIK supportrar inte nå jävla Modoiter :S , va nån som surra om att nygårds tala om ny back på g ? ligger det nå sanning i det eller ?
TobiasThyr: Kul att modoiterna får veta hur det känns att vara timråsupporter, och det går ju inte så jävla bra, eller låt statistiken tala för sig själv, på dom 5 senaste har man en målskillnad på imponerande 4-24.
Modo är ingenting utan Sundström och norskarna, bara att inse fakta Modoiter!
Näe håller med dig, ger mer känsla och lyser upp mer. Rött är man ju dessutom van vid - iaf jag. men eftersom jag numera ser fler bortamatcher än hemma så är det ju oftast rött för mig ändå=)
ralus: Vitt oskulldens och alla sagoprincesors färg, Vitt får mig osökt att tänka på oskuldsfulla snövit eller vackra Dhoroty i trollkarlen från ooz, Vitt får mig även att tänka på blommor, och vad des betydelse då ingen normalt begåvad kille köper en otrohetens färg på en blomma till sin dam..
Rött den varma känslosamma och kärlekens färg, får mig osökt tänka på det fackto att varma kärleksfulla känslor i hockey, men klart lite småmys i sarghörnet kan få motståndarna att tappa fattningen, och infinna sig i en typ av osäkerhet, och ställa sig frågor som, vart har vi och hur gör vi med dom, kan med en längre tankegång få motståndet att inta hjälplösa Dhorotys och oskulldfulla Snövits roll,,,Slutet för rödluvan vart ju även det lyckligt fasst det såg relativt mörkt ut en stund,,
Yellowcard: finns även studier som visar att rött ger mer respekt än andra färger. så om man spelar i röda tröjor ser man farligare ut en om man spelar i tex vit, ska man inte ta vara på alla små knep ? ;)
Undrar om Sundsvallsfansen skanderar "Vi hatar Gradin" efter hans uttalande om samarbetet med Timrå;
Och Gradin hyllade samarbetet med TIK:
– Om våra fans har något negativt att säga om samarbetet så tycker jag att de ska se till helheten i stället och tänka längre än näsan räcker, avslutar han.
Jag ser mer än gärna matcher i Gärde, men när "Sundsvallsklacken" gång efter gång envisas med att skrika "Vi hatar Timrå" då exempelvis AIK står som motståndare och inte TIK, ja då har man inte många celler kvar.
Det kan inte vara så roligt för Åke eller Jeppe att höra sånt, när de gör sitt bästa för att hjälpa Bobcats.
JimmyH: Hellre banderoll i så fall... om hela texten skulle tryckas vill säga. Men det skulle helt klart också bli snyggt som halsduk också men då tycker jag att bara klubbnamnet skulle tryckas.
Icing-Ove: Själva Red Eagles-loggan tillkom som en symbol i reklamsyfte för klubben. Det var aldrig tänkt att den skulle hamna på matchtröjorna alls. Men av någon konstig anledning så blev det så ändå.
Icing-Ove: Varför går det så tungt för er just nu?
Läste allehanda alldeles nyss o scrollar man ner till artikelns slut så finns det läsarkommentarer om Modos form, o så har ni mage att kommentera vår frustration? Ni slår oss med hästlängder.
Riktigt skönt att sitta o mysa med en kopp kaffe o läsa de inläggen. Härligt, I Like it!
"20 nov 2008 20:24 kvalserielaget modo hockey (Ej registrerad) Ett patetiskt hockeylag utan vilja är vad modo hockey är numera, hela hockeysverige gapskrattar åt modo hockey den lättaste 3 pöängaren något lag kan ta numera. #18 borde kanske fundera på att göra som #9 och nummer #2 har väl inte slagit en passning rätt på hela säsongen. Modo kommer inte att vinna en match mer på hela säsongen med det dom visar nu. Och att krossa Rögle är det knappast tal om, Rögle pissar på Modo och det är knappast det sista lag som kommer att göra så den här säsongen. Modo har inget i elitserien att göra möjligen att dom med tvekan kan etablera sig i allsvenskan med det lag dom har nu. "
Icing-Ove: Jag ville bara sparka o slå lite. Ungefär som vissa av er gör lite nu o då fast då i vårt forum. Jag är ju snäll. Jag gör det i vårt forum o dessutom citerar jag bara er.
Hahl Bundy: hahaha, sköna inlägg ;) nä ärligt finns det inge bättre sätt att spendera en lördag på än att se att modo har hittat sin rätta form :) en vinst mot LHC ikväll så är allt jätte bra =D
Undra om Sverige är det enda landet som det krävs en jäkla betalprenumeration för att ha möjligheten att se sitt landslag i hockey och fotboll på tv?.. Nog för att hockey-VM är relativt ointressant men hade ändå velat haft möjlighet ... | Läs mer
- Det är väl meningen att vi ska spela i det "vita" hemma eller?
Har helt enkelt "Rögle packat vitt" och "Luleå packat gult" för dom tror att Timrå kommer spela i rött?
Det kan inte bero på att "färgerna flyter ihop i svartvit TV" för det finns knappast någon som igår hade Säsongskortet och ser det i svartvitt och då tycker färgerna vit och gul flyter ihop?...;-)
Dom som inte kollar med motståndarna vilken färg de har på hemmastället de borde straffas med död.....en tvåminutare för osportsligt uppträdande kan jag tycka för vi ska väl för faan kunna få ha den färg vi vill ha i vår egna borg???
Hur många gånger får just Vi Patrik Sjöberg per säsong?
FORZA TIK.........alltid, alltid...........