Zäta75: Japp, men sen avstänging på det. Så ingen vidare bra tackling.. Pikken var väl ingen riktigt lyckad värvning i slutändan i min bok. Gjorde inget större avtryck.
Olli Nomadinen : Viss tidsskillnad mellan oss 🇺🇿 såg att öret vann kunde inte se men ikväll ska jag prova att få till de!! Men har en bra känsla för hur de blir 🏖️🏝️ Vinst tror ja 🌅 en liten hälsning från lilla farbrorn 🇺🇿 ha de bra alla trevliga timråiter!!!!!🥳
Jåkkinen: Ja, jag har väl iofs aldrig riktigt fått uppfattningen om att Ante tappat omklädningsrummet heller. Men det är ju svårt att få insyn helt i som utomstående.
Sen kan jag väl inte påstå att detta var nått bekräftande av Lidén att han sitter på säker info om att Ante kanske kommer ryka inom ett gäng matcher.
"Självklart sitter vi inte och hittar på. Det jag skrev var en kombination av rätt så många separata faktorer. Inklusive magkänsla och ren och skär logik. Själv tycker jag inte att det var så kontroversiella synpunkter och hela den här historien beror såklart på att tränarbytet blev offentligt tidigare än Timrå hade tänkt. Något vi på ST såklart både ska och måste skriva om."
Fortfarande lite spekulationer i min bok.
Även om Lidén kanske har mer på benen än han vill säga utåt sett. Givetvis kanske han inte vill plöja allt för mycket om han fått info från högre instanser, av respekt för att fortsatt ha förtroende hos klubben och kunna leverera förstahandsinfo även i fortsättningen.
Rico01: Ja backar vi så långt så är det precis en spelartyp vi saknar. Och en Per "neanderthalaren" Styf på backen. Den sistnämnda drabbades förresten av en stroke för några dagar sedan men ska tydligen hämtat sig bra
Olli Hahl: Vore trevligt med en vinst mot det sista spöket av de tre. På bortaplan vore ännu mäktigare. Sannolikt blir det en välspelad match från något av lagen.
Jåkkinen: Oerhört olyckligt det som drabbar TIK nu, Ante hade absolut ingen aning om att det skulle hända, känns konstigt om en tränare tappat omklädningsrummet och inte vet om att han inte får nån fortsättning.
Tv4play: lätt att såga när man inte får 50% av de inblandades syn.
Föreningen/laget: jävla sopa eller amatör eller sabotör som läckte detta innan inblandade var informerad!
För jag är fruktansvärt jävla irriterad över det! Det skadar laget/föreningen/bolaget hårdare än mitt idoga sågande av enskilda spelare på ett supporterforum!
Rip Kirby: Spelar ingen roll vad alla tycker jag håller stenhårt på kapanen han har sett att någe e fel o därför agerat med att värva en enl mig en som kan vända vår kräftgång åt båda håll en sisustinn stenhård jävel som inte kommer att lägga nåra fingrar emellan de e va ja tror!!!😎
TD: samtidigt, Vaffan vet dom/vi om OJ? Och hans ledarskap?
Ja han har sannolikt stark influens från USA men det finns ju dom som lyfter att han varit duktig att generera positiv individuell utveckling hos unga spelare…
Det finns mycket att diskutera kring detta men någon läckte detta innan föreningen var redo att prata om saken så man får nog finna sig i att prata mer om saken när mer är känt som fakta..
Vidare: bra Timrå!!!!!!
3e gubben lägre än glocalnet och JJ lyckas släppa in en puck som sannolikt för en målvakt på hans nivå är lättare att rädda än släppa in…
Jåkkinen: Osäkert, men vet att Jenniffer som nu är på Expressen ju kom ut med info om att det var osäkert med förlängning med Ante efter att ha varit lite hos Timrå och snokat..
{9908}: Har hört att man tar det period för period. Max 2 dåliga perioder till på raken och Jokinen står där redo i katakomberna att stå i båset i 3:e perioden.
Helt sjukt att vi lyckades plocka 3 poäng efter den kanske sämsta förstaperren den här säsongen. Tack som fan att 1) Skellet var usla, och 2) vi äntligen kunde utnyttja det.
Hur många hann med mig tänka "nu jävlar blir det mål" när Wedin gjorde sin uppåkning? B a r a han som kan göra det där i kväll. Och i det läget.