1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614291 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Ja björnen var snyggare

Rallarn: ska jag försöka vara objektiv så tycker jag att Frölunda, DIF och Brynäs klubbmärken är snyggast. Timrås hamnar väl strax under, med några andra. I särklass fulast är Örebro och Växjö.

Tom Topp: Instämmer helt. Obegripligt att två västernorrlänningar som Johansson och Engström kan ha så usel design-smak. :-)

Maktankan: lövens ser ut som nånting Bengt Lindström designat!

Tom Topp: Ja om Bengt Lindström varit på en pride parad och fått feeling

Tom Topp: Växjös känns ju väldigt fake. Ser ut som ett plagiat av Peugeot-loggan kombinerat med det oerhört dåliga försöket att verka anrika genom tillägget "Stort hjärta"

Tom Topp: Är det ngn som tänker åka upp till Östersund den 27/8 o kika på träningsmatchen mellan ÖIK o Timrå?? Jag tänker o kika på den o se hur båda lagen funkar!!🤣🤣🇱🇸🇱🇸🇱🇸
Vore kul om nån fler rödtröja vore där!😎

BlackBay: Ja den är patetisk! Är nog värre än Örebros.

Vad är BurkLeffe från Modoboken för idiot? Håller på att skriva en massa goja på pm.

Nougath: Costanza! Han har två nick. Ibland kommenterar han sig själv också! 🤪

Tom Topp: Haha vilken jävla stolle

Nougath: Ja nåt fel är det!

Tom Topp: Han e bara att blocka på livstid!! Från allt!! Jag har gjort de iaf 🇱🇸🇱🇸😎

Tom Topp: Är det fler än jag, som fick lite vibes när Sverige mot alla odds tog sig till fotbolls VM?
Man så fram emot härliga sommarnätter med pilsner, snacks och goda vänners lag.

Efter 1,5 vänskapsmatch så känner man mer….ska vi kanske lämna över vår VM plats till ngn annan…..

Kulltorp: Det är inte min grej egentligen fjollboll men kikar ibland jag trodde att Potter skulle få till ett bra lag men de va ju förnedrande mot Norge o nu spelar dom inte bra!!!! Skärpning!!!!!😎😎🇱🇸

Kulltorp: Svårt att förstå hur dom tog sig dit till och börja med. Har inte följt skiten på flera år förutom att kolla resultaten, och det känns ju som att dom förlorar varenda match. Sverige blir nog en slagpåse i sin grupp.

« · 3035793