Alltså väldigt nonchalant vid 6-2. Zajac ser snortrött ut och med nöd och näppe nöjer sig med att pucken är 1 meter utanför blå när han går och byter liksom resten av laget. Sen att JJ borde ta skottet kan man ju tycka men det är ändå välplacerat och hårt.
Jadu: fast Eklunds uppsåt? Han gör en offensiv tackling som Bohm inte är redo på eftersom att han är så fruktansvärt klappsämst och inte har den minsta aning om att det förekommer tacklingar i hockey…
Ibland när man är otroligt jävla dyngsämst så blir det fel…
Bohm åker nedlutad och mysig för att inte. Det ska bli onödig fysisk kontakt.
Om Bohm hade bjudit på en tackling ist så hade inget hänt i det där läget…
Vart ska Eklind ha sin armbåge lixom?
Hur som så är Eklind ansvarig för sin del i tacklingen och borde få stå över två matcher men jag kunde inte bry mig mindre om det just nu…
Hassan: Spela ingen roll vem som står i ett lag med primadonner och utan tränare.Klart det blir skador när man inte kan törs gå in i närkamper vilket är tränarjävlarnas annsvar att se till men de Aldrig kommer lyckas med.Nubben nöjd med allt ändå 🥳
Zappaholic: I kön till pissoiren typ då? Nä men jag köper den smällen, sedan kan jag tycka det är tråkigt att Bohm blir skadad men det var inte av det fulare slaget…. en röv mot ansikte, ingen intention att skada. Mer besviken på att ingen timråspelare kliver dit och vevar ändå.
Zappaholic: Det tycker jag med, tycker dock inte man behöver satsa fullt för att göra en hård highlight tackling med 4 min kvar och en 6-2 ledning i offensiv zon
Nisse på Mon or: Ja? Just nu ligger vi 9 poäng före DIF, vilket måste betyda att vi är det bättre laget. Men det kan svänga fort med tanke på att Djurgården håller på att göra en del förändringar.
Jag tror ni kommer igen, ni är ringrostiga idag. Ni har ju grym offensiv spets och det är bara att ösa på. Djurgård har ni enormt bra chans på (om det blir kval). Trots att jag surnade till lite så tack underhållningen ikväll. Skål för fan.
{297}: Freddan tar bort den bästa PP skytten från sin Favvoposition och efter det rasar PP spelet ihop. En av många anledningar man är som ett frågetecken till Freddans logiska lösningar.
{8399}: timråboken behöver verkligen inga skriftliga bidrag från stjärnor som du. Kan du inte bara sluta skriva så slipper man tjata på moderatorerna att stänga av dig?
Zappaholic: hahahah så du tycker med fullast allvar att det inte är onödigt att skada spelare när man klart och tydligt har vunnit matchen??? får rahimi flashbacks
{7043}: Linköping åker till Växjö och vinner med 4-1. Det är väl den största skillnaden mellan oss och våra bottenkollegor. Att vi aldrig skulle kunna göra något liknande.
Kerstin_k: håller med men då kan man också säga att nubben är den enskilt största anledningen. Freddan skulle fått sparken för 25 omgångar sedan. Timrå IK drivs just nu inte som en professionell hockeyklubb med existensberättigande i högsta ligan.
{8399}: Tuff tackling, absolut, men inte på något vis värd en utvisning. Der ser ut som att Bohm lite får skylla sig själv som öppnar sig själv helt för den smällen. Hoppas det gick bra.
Zzz: JUST NU är vi stabilare än Djurgården. Det är en hel del omgångar kvar. Djurgården har och kommer förmodligen fortsätta göra förändringar i laget. När det väl ska spelas om det så kan det lika gärna vara DIF som är det stabilare laget.