erathoo: Det bara pratas från ledarna. Kvar på bussen återigen. Det må ha varit Zajac denna gång men samtliga formationer har varit parkerade i egen zon.
She: LaLeggia och Lodins agerande är ett stort skämt. Man ligger under med 2-0 och dom åker runt och ska fixa highlights-mål som dom inte klarar av. Skjut pucken för fan! Respektlöst.
Nisse på Mon or: Brynäs har bra målvakter och en tränare som kan utveckla laget. Vi har inget av det. Men som du säger, Nubben är ju nöjd. Han brinner.
söder över: men för helvete! Sluta gnäll. Ett laga har matchtempo och positiv trend. Det andra laget har inte spelat på evigheter. Vad fan trodde ni? Har ni någonsin spelat i någon lagsport själva? Har vi ett ”hyfsat” resultat efter första, kan vi vinna detta. Ett matchande Brynäs mot ett yrvaket Timrå, vad fan tror ni?
Ser ut som förväntat efter det långa uppehållet och möte med ett lag i matchtempo. Hoppas sista minuterna visar.på att de börjar komma igång och kan göra match av det. Brynäs bättre men känns väl inte super heta heller va.
Vill bara skryta lite att nu är vi ännu en GULD medlem här inne... hoppas jag inte jinxar nåt nu bara men jag kände att så mkt tid jag lägger på klubben kan ju detta med medlemskap guld vara ett bra sätt att sponsra. Jag bor inte i ... | Läs mer