1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598506 inlägg · 6213 ämnen

Brynäs - Timrå IK 2010-01-28

Sv: Brynäs - Timrå IK 2010-01-28
Nybbe:

Visst kan det vara så! Men tror du att Challe skulle ligga mitt i serien med t.ex Mora?? Nä, för materialet räcker inte till!!!

Jag har inte kollat på matchen sedan första perioden. Brukar normalt sett ALDRIG titta på bortamatcherna eftersom jag bara blir besviken gång på gång... Att inte kolla på bortamatcherna var något jag började med redan förra säsongen. Redan då såg jag vartåt det barkade hän med vårat passiva pisspel på bortaplan!

Vi kan inte hantera mentalt att spela på bortaplan.

VI HAR EN (1!!!!!!!!!!!!!) TREPOÄNGARE PÅ BORTAPLAN PÅ HELA DENNA SÄSONG!

Vi kan inte hantera mentalt att spela på bortaplan och kommer inte heller klara av det i Kvalserien!

Näe, går det nån bra snooker eller kanske Curling på TV? Känns hetare än den här skiten.

Laken: Men tror du att Timrå hamnar i kvalserien då?
Det tror inte jag *tihi*

Bragd-Birger: Jag tycker att den här förlusten är ytterst väntad. Som den här säsongen utvecklat sig, BIF är ett betydligt bättre hockeylag än oss, vi är dessutom usla på bortaplan. So far so good om uttrycket tillåts i sammanhanget.

Men om jag lyfter blicken och försöker mig på lite perspektiv så känner jag mig så in i h-e ledsen och upprörd. Min älskade klubb har våldtagits, varken mer eller mindre.

Dive-ström ;)

mikenomad: Våldtagen är rätt hårt uttryckt. Man kan ha ont i röven utan att någon sodomiterat en.
Själv tycker jag att det är en skitsäsong. Jag vill rensa truppen och få in en ny tränare.

mikenomad: Låt dig inte provoseras,, Det är inte värt det.

RTS: Nämen, banderollmannen. Har du skrivit någon man kan ställa sig bakom? Eller är det en s k 'cyberbanderoll'?

Bragd-Birger:

Ja, och om det inte rensas högre upp spelar det nog ingen roll vilken jävla tränare vi har!! Där sitter det stora problemen!!!

Bragd-Birger: Ok. Vanskött är kanske mer passande...

Taurus: Aha. På vilket sätt?

Och VF har vänt...så Modos jubel kanske dämpas en aning.

Bragd-Birger: Vi har ju 6 bortamatcher till. Kvalserien känns nära.

Bragd-Birger: Jaså det är högmod och vattenskalle på varenda jävel nu igen. Hur fan kan hjärtat sluta fungera och upphöra på två dygn. Skandalöst dålig karaktär hur vi bara ställer upp och kastar in handdukarna. Vad i helvete är det frågan om???

Laken: Huvudsaken alla gör sitt bästa inkl. ledningen, som du själv sa.
Vad kan vi begära mer än det?
Förstår inte varför det skriks så mycket härinne.
Acceptera faktumet att vi ÄR INTE BÄTTRE.

Jag är nöjd. Klubben gör sitt bästa.
Gnällspikar!

www.youtube.com/watch?v=mCQjx_JrG9k

Uno Gordon: Jag vet inte, jag. Tycker inte att den här matchen förloras på högmod. man kämpar, men på fel sätt. Och jag tror inte en jävel vet hur dom ska spela egentligen.

Bragd-Birger:

Kanske man måste ha ett lag som räcker till oxå, eller?? Fan, laget består ju av fyra tredjefemmor!!!!!

mikenomad: Brynäs har fått ihop det bra, alla jobbar för varandra.

Man vet ju innan att de skall torska, men man slutar aldrig hoppas på att ett under skall inträffa. Men trots att man vet hur det slutar så blir man lika jäkla besviken varje gång. 

Sorgligt är vad det är,, hur fan har det kunnat bli så här illa.

Bragd-Birger: Var det där möjligen en liten, liten känga till Challe?

Taurus: Jo, man måste ju ha ett lag som räcker till. Men nej, jag tycker inte att vi har material för fyra tredjefemmor.

mikenomad: Vad fånar du dig om? Jag har velat se hans avgång sedan november.

Jahopp! Det var det. Pissad på och förnedrad igen och inte ett enda burop på hela säsongen. Det känns lite tamt och oengagerat måste jag säga.

RTS: Lallande fånar al'a El Maco vs Griniga idioter: 1-10

Bragd-Birger:

Det fattas ju defenitivt en hel första iaf!!! Och utan en sån hamnar man där man är!

Vill bara poängtera att när 250 kg sms:ade resultatet till mig så slog jag på radion för att höra litegrann.
LG säger då: "Det är klasskillnad mellan lagen!"
Jag slog av på en gång!

Jag tycker det är sorgligt o fruktansvärt ledsamt att klubben är på väg ur ES pga att ledningen inte agerar o tar bort Challe.
Sen får ni övriga säga vad ni vill!

Jag hatar hockey!

73Sjöbba: Får Griniga idioter 10 poäng per förlust? Fusk.

Bragd-Birger: Ok...höll sånär på att glömma det...det var väl det jag hade för mig.

Jag ställer följande diagnos:

- Impotens
- Inkompetens
- Högmod
- Lättja
- Patetism
- Karaktärslöst
- Hjärtlöst
- Vekt
- Futtigt
- Beklammande
- Söndertrasat
- Skämmigt
- Trött
- Handlingsförlamning

Botmedel?
- Okänt

Följdverkningar?
- Ekonomiska
- Seriesystemmässiga

Godnatt olycksbröder

Nej, jag är inte förbannad idag. Bara nollställd. Munnen som ett streck.

Brynäs berör sannerligen inte. Det kan man inte ge dem.

Kattgubben: Tack Hardy - Tack DIF

Taurus: det här laget ska vara bättre än vad dom presterar..sen att challe inte får ihop dom till ett lag..jaaa,,det ansvaret bär TJ...hacka på han istället för challe o spelarna vet jaa..

lincoln: Godnatt!

lincoln: Det räddar en del av min kväll iaf...

Bragd-Birger: Vi fixar ingemansland.

Trusten me harden.

Taurus: Förstafemman håller jag med om. Corso är inte alls så bra som man hoppades (dock stark poängproduktion). Pärssinen 50% av tidigare visad klass. Hynning sämre än i fjol. Sonny fantastisk fram till jul, seg sen.
Karlsson en missräkning. PS bra nu.

Sådär kan jag hålla på. Men jag tror inte att alla spelare blivit sämre till i år. Jag tror man spelar ett mongospel som är helt värdo. Uppenbarligen funkar det inte alls på bortaplan. Eller mot lag som har tålamod i försvarsspelet ö h t.

Vem fan står på lördag nu då?

Vad förlorar man i att plocka bort Challe egentligen? kan det vända en värdelös säsong så måste man ju våga chansa. Se på effekten MoDo fick. De ångrar nog att de inte bytte tidigare. Fegt

Kattgubben: Vi har ett tränarpar som vet att dom ska bort och ett halvt lag som inte vet i vilket lag/serie dom kommer att spela nästa säsong. Klart det ser ut så här. Challe skulle man gjort sig av med för länge sedan, det är för sent nu.

Ännu en torsk när de hade chansen att haka på VF o Modo.
AGERA TIMRÅ IK ELLER DÖ

Hahl Bundy: hata e ett starkt ord..men jag skyller allt på ledningen..TJ och Linkan...framför allt TJ...han har sett till att vi hamnat i den här olyckan...bort med fanskapet

Hahl Bundy:

Ja det måste ha låtit sorgligt!! Visst tycker jag oxå att Challe ska få gå!! Men jag tycker att dom som ställt detta lag på isen inför denna säsongen är dom som är ansvariga för detta fiasko. Tror fan inte nån tränare har tagit detta gäng till slutspel, eller är rätt säker faktiskt!!

jonmannen: Jag ser hellre att Kottlettfrillan kickas före,

Laget verkar inte lössna på Charles över huvudtaget.

mikenomad: Det tror jag med. Dock litar jag inte alls på mig själv. Jag vibbade verkligen seger inför match. Måste erkänna att jag var nära att ge mig själv en örfil efter 3-1 för att jag lurat mig själv.

Förmodligen flygplanslimmet som spökar. Som man säger: underbart när man sitter där med påsen, surt efter.

Jaja. En sak kan vi i a f enas om. Hockey är en skitsport!

purpleburn:

Jajjamen!!

Hahl Bundy: Ja, det är ju sant!
INGEN kan ju göra bättre än sitt bästa! Förstår du inte det?

Problemet vi har är bristen på vilja, attiyd och inställning samt att vi inte mentalt klarar av att hantera att spela på bortaplan. Så har det varit HELA säsongen (inkl. HV-matchen vi vann på flyt).

Olle: Challe är för mycket streber för att skita i resultat. Hans CV är ju inte direkt lysande efter timråsejouren.

Vad gäller spelarna så...sticker ju hälften av truppen varje säsong. Varför skulle dom skita i allt av den orsaken just i år?

Bragd-Birger: Det är grejen, du tippar illa men fan vet om inte jag tippar sämre. Att då skriva att vi fixar ingemansland borde vara lika med dödsstöten.

Men vafan, ibland känns det lite befriande att bara kasta sig ut och VÅGA lite...

Olle: Ta ut kapitalet på banken o investera i laget o en ny tränare, 3-dygn kvar...sen är det troligtvis över med es i medelpad! (Vi blir uppätna i ks, över 40-spelade omgångar o fortfarande inga som helst linjer i spelet)

Fattar styrelsen vart föreningen är på väg?????

Bragd-Birger: Timrå har lekt klart...det var kul så länge de varade,,,men..jag vägrar tro vi åker ur,,,,det finns inte bara..

« · 1233101 · »