1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599797 inlägg · 6212 ämnen

Elitserien 08

Sv: Elitserien 08
Wikegård om Timrå

Leroy: Gammal länk och fel tråd, skärpning!

Leroy: Ja en intressant kommentar.Men artikeln skulle ju nästa vilken timråsupporter som helst skriva.

JimmyH: Nej, det vet du. Det jobbiga är ju att det är sjukligt att vara så noga som vi är.

Jag menar, det är ju ändå bara ett spel. Men för oss så mycket mer.

Samtliga femmor i samtliga lag ska vara riktigt ordentligt sammansatta, precis som i verkligheten.

Vitrock.nu

Skjuuuut............Hjäääääääälp!!

Spelade en tidig version av "NHL 08" på PC..
Mötte då Skellefteå med mitt Timrå (seger 3 - 1 på borta-is).
Det lustigaste med detta var att de engelskspråkiga kommentatorerna kallade Skellefteå för "Leksand" konsekvent... Kan det vara så att jag spelade "NHL 09"? ; )

Ambroo: CJ JOBBA DU ÅÅÅ!!!! Han torskade och jag kommer ihåg det mycket väl.... men men... vad vet vi Ambroo.

willysson: Äh du vet... Den mannen har ALDRIG haft ett fel!

Ambroo: Sant ,sant

Ambroo: Jo en gång.... men då visade det sig att han inte hade fel.....:)

Är det någon fiffig kille/tjej som kan förklara för mig vad Björn Brånfelt i dagens hockeybilaga menar när han skriver att laguppställningarna är de rätta i lagen på nya NHL 08. Enligt mig så är det ju precis som vanligt fjolårets trupper som gäller.

Skarin: Vet inte vad han menar, utan som du skriver så är det fjolårets laguppställningar som används.

Inför säsongen nämns Timrå rätt högt i de flesta experters tips. Anders "Ankan" Parmström rankar exempelvis timråiterna som etta.

Nej nej nej, nu spricker allting, han har ju alltid tippat Timrå fel.

Leroy: Ja men nån gång måste han lyckas tippa rätt,varför inte denna säsong.Huvaligen nu börjar man bli riktigt nervis,känns som om jag kommer att hålla mer koll på ev skador än målprotokollet,lättare uppgift än att möta linköping borta i premiären finns ju,är supernöjd om vi får med oss en pinne.

Sanny är med på listan som en av dom mest hatade i ES. :) Enligt spelarna..

Se länk.

Uddan: För mig helt ofattbart. En så genomtrevlig människa. Men det är väl de långsura Brynässupportrarna som inte glömt att han gav igen mot den fege Arnio i Norrtelje.
Se där, nu är man igång igen Lasse.

El Aka Ali: Ja de är konstigt tycker ja me..De vart väl inte bättre när han råka bentackla brendl heller.. :)

Uddan: Dom ser en utvisning i allt han gör på isen. Men så jävla inskrängta är inte vi stolta Ttmråiter.

« · 910511