1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582038 inlägg · 6215 ämnen

Forum

« · 1903853 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season 2018/2019
bisterfinnen: Fast jag vet inte om det är kampen om 8:e-platsen i HA han ser som höga ambitioner. Blir det HA vill han nog till ett förväntat topplag.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Känns som MoDo, eller hur?
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Sputnik: Att hålla sig kvar med ett så utdömt lag som vi har är väl en jävla ambition? 😉
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
mikenomad: Tänkte samma sak när jag läste artikeln igår, men fastnade för en detalj som kanske talar emot oss.

"Fokuset har främst varit SHL, för jag tycker att jag har några bra år kvar att ge. Samtidigt vill jag spela i en klubb med ambitioner oavsett nivå. Pratar vi allsvenskan så ska det ju i så fall vara en klubb som satsar på att ta sig upp, säger Fälth."

Beror ju i så fall på vad han menar med ambitioner, sen sitter han ju inte i en sits där han kan välja och vraka så hör Nubben av sig så kanske Fälth är lite intresserad trots att vi förmodligen kommer tampas i botten.
Kommentera

Sv: Silly Season 2018/2019
Nubben: "Ring ring, bara du slog en signal"
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Äh. Det är en storm i ett vattengl...f'låt glasbur.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
timråhockey: vi kommer ihåg vilka som räddade oss från kk , vi glömmer aldrig vilka som ville sänka oss. Nu är vi tillbaka och det är många vi ska tacka men ett stort tack till kommunalrådet Ewa Lindstrand m.fl.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp !!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: den som överklagade var en politiker från sd så nu vet ni vilka ni inte ska rösta på
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kulltorp: Idiot
Kommentera


Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Lite så ja, en ickefråga för mig också men ska man tycka nåt så visst kan jag tycka. Som att de ser typ närmast exakt likadana ut som de senaste.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Det är en rätt stor artikel i Aftonbladet idag med Elias P. Fy f.n vilken go kille det är. Här glömmer man inte var man kommer ifrån.

”Med lite perspektiv, vad lyser allra starkast?
– Störst var att få vinna två guld, både VM och SM. Jag har aldrig vunnit något stort och att få vinna två stora saker under samma säsong är fantastiskt, säger Pettersson och kommer snabbt på att han höll på att glömma en sak:
– Och att Timrå gick upp, såklart. Jag skulle vilja säga att det var tre saker.”

Sen en sak till. Min gamle mor fyllde 90 i fredags.
Vi träffade Elias under guldfirandet och bad honom skicka en hälsning. Inga problem att spela in en snutt.
Morsan som älskar Elias blev så glad att hon grät, och ville se videosnutten om och om igen. Små saker som visar på en kille med hjärta, hjärna och fötterna stadigt på jorden.
Respekt!

Hoppas Elias tar NHL med storm och tröttnar och återvänder om fem år, typ.

Alltid rött, alltid rätt!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: förmodligen kommer det ett motkrav från skellefteåsupportrarna när som helst. En röd matta vid entrén för killarna och tjejerna från guldstaden kanske. Kanske en enklare banderoll med texten ”vi hälsar hockeykulturen välkommen”. Möjligtvis behöver vi också bjuda hela bortastå på frassesburgare för att locka till match.

Nä skämtåsido, det här är inget att ta på allvar. Till matcherna i grundserien kommer dom ändå inte och om vi, mot förmodan, skulle gå till slutspel så kommer dom ändå.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Varför är det så hemskt att det liknar en ”bur”?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Skellefteå brukar komma allafall lördagsmatcher dock högst 50st
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: sponsor har nog lite makt där se gif Sundsvall tror det är ett sca lag..
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: Ja! Sänds på C More sport!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
bisterfinnen: när spelas Almtuna borta...i morrn?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Det tycker jag också 😉
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Senaste gången! Men jag hållermed om att det är jättefjantigt agerande av våran supporterklubb.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jockz: förfriska mitt minne, sedan NÄR har vi haft skellefteåfans och luleåfans på bortastå i Timrå? Pffff ja själv tänker jag bojkotta Quorn. Jag har iofs aldrig ätit Quorn men jag tänker inte sitta här och acceptera hur dom tar marknadsandelar i matbranschen! Käbbelkäbbel.

Inser att inlägget blir komiskt om jag inte lägger till ”sedan när, då vi spelade i SHL senast”
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Johan J: Ja de sviker ju sitt eget lag också, man stöttar väl sin klubb oavsettt i bur och skur?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
TD: De supportrar som inte vill gå på matchen för att de ogillar bortastå straffar bara sig själva genom bojkotten.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jockz: tror fler gör samma sak akvariet ingen hit...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Lulä o Skellefteå bojkottar nhk.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Håller med. NORRLANDS HALL & KAPELL är en viktig del av laget i vårt hjärta. Största sponsorn ger våra färger liv och kraft! All respekt till detta företag, OCH ALLA ANDRA, som pumpar in sponsordeg.

Jag brukar själv försöka att stötta företag som stöttar Timrå IK så gott jag kan. Gifter jag mig en gång till, då får det bli i ett ”kapell” av PVC producerat och rest av NHK! Så klart!

Det jag om möjligt saknar är ett kraftfullt TIK-brandat dusch-draperi av tung PVC i supportershoppen, inget jävla tunt plastfladder som blötlimmar mot kroppen. Ett sådant skulle ge tyngd åt livets blöta baksidor.

Lite grönt har aldrig skadat. Förutom Miljöpartiet förstås...
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
SuperMupster: Palla bry, huvudsaken den svarta pucken glider in i motståndarens bur!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Johan J: kan ju vara sponsorn som inte vill att loggan ska vara röd/vit utan vill ha den i "sina" färger.
de flesta företag har ju en "logotypepolicy" som säger hur deras logga får tryckas på olika saker.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Två knapptryck i datorn och vips är NHK-loggan röd eller vit. Det skulle inte vara första logotypen i enfärgat utförande. Om viljan finns måste det väl gå även i Timrå?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
RunarUp: Ja storleken på huvudsponsorens logga gör att färgintrycket framifrån snarare blir röd-vit-grön.

Knappast en lyckosam kombination.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: En Timrå-tröja är by default alltid snyggast.
Sen är det en förbannad otur att NHK:s logga har så förbannat fel färger och är så osnygg.
Men inte ens det kan ta bort magin i hockeyvärldens finaste tröja.
Alltid rött, alltid rätt!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Otto1: Ok! Själv har jag lite svårt för att ha klubbmärket som en "bindel" runt armarna. Föredrar axlarna som placering, blir estetiskt snyggare och ger också en mer V-formad känsla av spelarens fysiska förutsättningar.

Men helt ok f.ö.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Såhär ser säsongens design ut, står även bilbolaget på vita flärpen längst ner på baksidan. Frächt enligt mig!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Almtuna borta på onsdag. Först nästa torsdag får vi en första liten hint om hur vi står oss mot SHL-motstånd när vi tar oss an Mora.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sjukt besviken på ST. Här har man och köpt plus för 99:-/mån och sedan när man läser artiklarna. Så säger det samma sak!

Att ha ett eftersnack är bra men att sedan skapa två artiklar på samma inslag så att egentligen tre artiklar säger exakt samma sak fast med olika ifallsvinklar är bedrövligt.

Här på Hockeysnack blir man ju typ bannad om an repostar något.

Kom igen nu ST upp till bevis nu!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
kaofl: Det var ju synd. Men å andra sidan, med kvalitén från ispremiären i åtanke var det kanske lika bra att det inte blev någon sändning.. =)
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: Det var sagt från början när de gick ut med att de skulle över med truppen att dom skulle sända matchen. Tyvärr blev det bara liverapportering.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Fredrik "Va" Andersson
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Olle: Ja man skall ha klarat sig utan skador enligt freddan i sändningen efter matchen på ST
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: klarade vi oss utan skador?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Går följa matchen på Flashscore på mål/ass.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gallo utökar med ett mål i pp.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
jå1: 15-20 kassar är han nog god för. Säkert nått fler om pp klickar bra
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Hälge: Palmberg kommer göra en del mål i vinter. Både ett hårt och välriktat skott!
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: Jansson, Palmberg och Guter.
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Jockz: det är ju bra👌 målskyttar?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Gewe: 1 - 3
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Vad står det?
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
Kovalchuk: Blir nog till att fläska upp
Kommentera

Sv: Apropå nånting...
stoff: Får hoppas den dyker upp 👌🏻
Kommentera

« · 1903853 · »