1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605596 inlägg · 6213 ämnen
2951819 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Paninaro: Okej va, jag fattar va.
Detsamma.

Rip Kirby: Kolla mitt svar på Nisse på Mon så ser du att jag har glimten i ögat.
Lycka till

Nisse på Mon or: Vi har ju Freddan va
Skiter ju i Timrå va.
Har ju varit raggare va

Vargher85: Japp köp loss Herman nu så han blir spelklar Dec-Jan Oskars behöver stålar och med sponsorer privata mm så fixa du det Nubbs KÄMPA hela vägen som med Lundmark

Paninaro: Vi har kul här i SHL dit ni inte kommer att komma på väldigt läääänge!!!😎😎🇱🇸. Va!!

Rip Kirby: Röda Ulven overtime som det heter i Övik

Kevin Karlsson som väl fick kicken från Odense? - Bräcker ju alla backar i m0d0 iaf 😄

Paninaro: vart ser du att jag har kul när MoDo förlorar ? Jag Hyllar Herman Träff. Är det tillåtet. Jag skiter väl i Modo, va.

Paninaro: mm.. vi skrattar oss av stolarna här ska du veta. Nu tog ni ju till slut hem extrapoängen vilket nog var viktigt för "va-mannen" i båset.

Sv: Silly Season 2025-26
Nisse på Mon or: Inte den enda, men tråkigt ja.

Modano: Han kan kliva av bussen i Timrå, och så kan Lilja kliva på.

Modano: där kan lätt swisha

Andersson: Man får den publik man förtjänar - en oerhört gammal sanning.

Nån som skrev förut om Herman Träff kan bara hålla med stor stark tung höger skytt bara köpa omg Swicha till det om det behövs

Sanyet: Dom skulle inte ha bjudit Hermann

Har inte va-mannen satt försvarsspelet eller vad är det frågan om?

Andersson: det är kusinträff och hermannträff. Då blir det glest på läktarn.

Nisse på Mon or: OJ vad kul ni alltid har när det går dåligt för MoDo.
Ha så kul i SHL så länge det varar.

Rip Kirby: å en hall som tar åtta ... ja nästan iaf

Andersson: Jo, men det är mycket folk för en släktträff.

Andersson: Jo, dom har ett snitt på drygt fyra och ett halvt.

Publik 3300 . Är inte det extremt lite i Övik ?

Jåkkinen: Man kan alltid hoppas.

Fullträff 5-5

Rip Kirby: Man vet aldrig. Rätt vad det är så åker Löven på skador samtidigt som nått annat lag formtoppar.

Rip Kirby: Fäm-fäm, i fämte päriodän!!

Nisse på Mon or: Vilken TRÄFF i Övik...

Västerås Troja 2-4

Peja: De har väl bränt sina broar.

Andersson: Där har du mitt fulla medhåll, men serien ser så kopiöst jävla usel ut - bara ett lag visar någon som helst nivå, och det är just Löven.

5-4 m0d0.

Rip Kirby: Ser gärna Herman Träff hos oss nästa säsong. Vi behöver en högerskytt i PP. En bra högerskytt. Träff och en transatlant in i topp6.

Rip Kirby: Känns som att Träff kommer ha anbud från alla SHL-klubbar till nästa säsong. Grym skott och en fysisk spelare. Ironiskt nog precis de egenskaper som HV saknar…

Rip Kirby: har Nubben koll på Träff?

Peja: 4-4 i pp. m0d0 visar klassen.

Rip Kirby: Löven har dock en historik att att missa avancemang , så de kanske blir ett lag från småland innan de är färdigt

Andersson: Nu hatar jag IF Björklöven i grund och botten så därför unnar jag dom inte den minsta framgång. Men nu är det ju bara att inse att den här säsongen finns bara ett lag på banan med chans att kliva upp. Kanske Kalmar i sina bästa stunder, men över tid kommer det visa sig att inget annat lag kommer kunna hota IFK Umeå från att ta sig upp.

Rip Kirby: Tja Umeå är ju fint sådär på hösten / Vintern . Nästan likvärdigt avstånd som till Leksand o klart närmare än HV / Örebro / Klöbben

JonteD: 4-3 efter två perioder… och 13-17 i skott. Hög effektivitet.

JonteD: Kaos i övik va ? Fokus i tredje va ?

Andersson: Med tanke på¨den totala ojämnheten i den här ligan denna säsong finns det solklart inget annat lag som kan hota Löven. Halvfart resterande tid i grundserien sen steppar man upp och gör processen kort i slutspelet. SHL, here they come.

JonteD: Ojj 4-3!!!🇱🇸🤣

JonteD:4-3 ;)

Rip Kirby: 4-2nu!!🤣

Försökte se lite av björklöven och zappade sedan igenom de andra matcherna men det är så dålig kvalite att det går inte att se.

Andersson: Adam Johansson i Expressen: "Succéstart för nye Modo-tränaren - kör över Oskarshamn."

Ett anfall senare, vi snackar 30 sek. och Oskars reducerar, 3-1 ;)

Nisse på Mon or: Om ni letar bland mina inlägg så droppade jag den där tidigt på säsongen, om de kanske redan var under försäsong.

Timrås kull med den där årgången är jävligt vassa & många där har fina kurvor, såpass att Timrå undersökt om att få ha fler platser på sitt hockeygym för att kunna rymma dem. Just den här spelaren har SAIK varit på å bearbetat länge, snudd på osmakligt tidigt enl folk som är nära det där laget.

Ni får gärna syna mig på den infon, men jag var tidig med den ;)

KulltorpsOlli: synd bara att just den enda är målvakt...

Å där vann Björklöven serien också . Grattis får man väl säga

Andersson: Våra grabbar i förskingringen va gör de hyfsat va i ÖIK va ligger under mot ssk o hela den biten va!!!!!😭😎🇱🇸🇱🇸🇱🇸🇱🇸

Anderssons succe-comeback - Räddar modo mitt i krisen , osv

2951819 · »