1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581754 inlägg · 6215 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30

« · 958911 · » Till forumet


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
adde_1337: ta nu o tagga ner själv,jag skrev bara att jag tyckte att challe är feg som inte vågar spela Sebastian Erixon mer,sedan hoppade pepparotgubben Mappe på mig på ett jävligt dåligt sätt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: Gatehag! Dock inte Mackan, han är en jävla 018.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Ge er nu, vill ni leka ni tjädertuppar kan ni fortsättningsvis hålla er till respektive medlemmars gästböcker.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Snoop: Vad hände med Hedström? Bänkades han eller fanns det en orsak att han avslutade matchen från bänken? Någon som vet?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: kenta var mera ödmjuk.

El maco håll dig utanför detta!

Mappe nej jag har inga studieskulder, men det har säkert du som är så jävla bra!
om igen det var du som gick på mig inte tvärtom.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: å Jocke "Kungen" Nilsson, Sanny, Gahna, Hagos, Mackan, Lill-Nyllet, RJ, Hynning, Nygårds, Hallin, Sjögren etc etc listan kan göras milslång
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Kerstin_k: Ja man hoppas som f*n att han blir kvar, och han kommer bli riktigt viktig i slutspelet, ifjol så vart det bara 1 sluspelsmatch men i år blir det annat hoppas ja =)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jäklar vilken skön vinst. Stabilt spel genom hela perioden. Underbart!

Kejsaren var otrolig i den här matchen. Kanske dags att starta en insamling till hjälp för Nubben att förlänga Hahls kontrakt? Oerhört viktig spelare. Jag hoppas att han stannar ytterligare säsonger.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: Hmn hur var det nu igen, vart kommer kenta ifrån?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: är det OK om en nollåtta ber dig tagga ner?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
adde_1337: bra svensk bildad mening av mig åxo mena förstår "du får skriva vad du tycker" vart lite less på allt gnäll så kunde inte skriva rent!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: skrev vad du tyckta , mjo....... jo boken är ju till för att skrivas i, MEN du kan ju utforma dina tankar liiiiiiite mer änn att skriva "challe är en kass jävla 08:a" "08:er bara snackar" ovs. Förövrigt tycker jag att det är du som ska tagga ner lite här nu grabben!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: dina egenskaper då dom är ju jävligt fina,det är du som hoppat på mig,och jag låter ingen trampa på mig ingen!

Jag skrev vad jag tycker och det är ju det den här boken är till för,så ta du och tagga ner lite.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Du verkar trångsynt och generaliserar, det är egenskaper jag inte uppskattar.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: men för helvete! ge dig själv,ta en pepparot,jag skriver det jag vill o du får skriva det du vill,tala inte om för mig vad jag ska skriva!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Sluta å larvare.
Härlig match Timrå!!
SM-guld till våren................tacka fan för de!!!!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ja detta ser faktiskt lovande ut och nu är det bara hoppas att det lossnar för våra fd NHL proffs HEdström och Tenkrat, men det ser riktigt bra ut.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: Denna matchen och den i Scandinavium (0-4) är de två bästa bortamatcher jag sett TIK spela på år och dag... Vi har en grymt hög högstanivå. Hoppas att vi kan plocka fram den lite oftare bara.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Theo: Sebastian Erixon ett assist för sundsvall också..jag trodde han satt i vårt bås som sjunde back idag...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Det var då ett ruggigt gnäll på Challe. Liite less på detta nu, faktiskt!
F.ö vann vi sista perioden med 4-1, bara råröta med Challe i båset. Vi är ju så dåligt tränade.
Nä, KS here we come!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Men ge dig för helvete! Kör ett varv med trucken och slappna av.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
En jäkligt bra match av TIK idag. Nu kan vi lungt dricka champagne imorgon.
Såg ni förästen att Oscar Johansson gjorde ännu ett mål idag + en assist!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Bara passa på att njuta av Riku Hahl medans vi kan, men jag hoppas som fan att Timrå skriver kontrakt med han.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Yellowcard: Vore vettigt att försöka förlänga kontraktet snabbt med Pärssinen så kanske Hahl stannar o spelar vidare med sina finska rotekamrater..

O andra sidan spelar han bra tillsammans med alla!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Hälge: ja det gör jag o det står jag för,måmga 08 gubbar är så uppblåsta
challe är inget undantag en liten smilfink.
men det står för mig ni andra får tycka som ni vill,det respekterar jag.


Men hur som helst en skön avslutning på året jag trodde inte på poäng idag
men blev glatt överaskad,fortsätt nu så TIMRÅIK på den inslagna vägen.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
RocknRolf2: Plus i målstatistiken i tabellen också. Såg för taskigt ut att ligga på minus inför SSK-matchen.

Väl genomförd match. Tycker Timrå var bättre två tredjedelar av matchen och vann rättvist. Vi slår FBK när de saknar så många i förstafemman. Lite snyggare hockey också än mot SSK, två lag som försöker spela och inte bara kamp-kamp-kamp-stäng-i-mittzon. Den där Hahl verkar hyfsat, var kommer han från?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Underbar match! 5 av 6 poäng under mellandagarna får man vara jävligt nöjd med. När behållningen var den sena vändningen mot ssk så tycker jag laget spelade riktigt bra från första nersläpp idag. Särskilt kul att Åkerlund spelade bra, han verkar ha mått gott av speltiden i Sundsvall. Annars tycker jag förstalinen var helt grym idag, och framförallt Kejsare Hahl som var inblandad i de fem första målen! När gjorde en Timråspelare 5 pinnar i en och samma match senast? Nån kalenderbitare?

Tack Timrå och Challe för dessa fina matcher under helgdagarna!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Jaså, det tycker du ?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Kul och se Robin taggad till tän..... tusen, hoppas han fortsätter på inslagen väg. Fladderlund var bra idag oxå.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Hälge: nej challe är en feg jävla 08gubbe som vi kan klara oss förutan.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Red Rocker: ....och tredje plats i assistligan
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Taurus: Så rätt du fick!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Klev Jonte av matchen? Han spelade inte ens 10 minuter :/
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
dr-nix: Nää, Erixon fick ingen speltid vad jag kunde se iaf.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Och Åkerlund verkar ha varit duktig också. Det brukar han ju vara i Timråtröjan också......förutom någon enstaka märklig händelse. Kul för våran hungriga andremålvakt!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Hahl går upp på 6:e plats i poänligan 1 poäng efter Davidsson. Mårtensson och Voutilainen har gjort djävulskt med poäng de är i en klass för sig.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
6 mål på 22 skott. Där kan vi snacka effektivitet!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Hehe Ingen dålig gissning
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Per HApps: VAD????
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Kan man gissa på att Hahl och Bagarn tillhörde våra främsta giganter denna dag...........
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
får se om laken e lika butter idag
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
irre:
det samuelsson sa skulle aldrig lyckner ha sagt ens under pistolhot
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: färjestaden, ligger på Öland, så du vet :) Men skönt med vinst i Karlstad iaf.. =)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
dr-nix: Nä, fan han har haft bäst inställning hela året, kämpat och offrat sig, varit jävligt bra helt enkelt.......
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Per HApps: Härligt grabbar, äntligen en seger, tre poäng, vinst i sista perioden, hela fyra kassar underbart. 3-6 mot Fbk det är inte varje dag.

Johan Andersson Wow
Kalle K jisses
Magnus Åkerlund - härligt att kliva in i en sådan match och få vinna, viktigt
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Tack Timrå IK för en grymt bra genomförd match i 60 minuter! Riktigt härligt detta. :-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ett skönt avslut på 2007 nu väntar vi oss ett ännu skönare 2008
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Heh Hahl utan poäng, nu måste dom ha gjort fel i båset..
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12: Riktigt, riktigt skönt med 3 poäng borta mot färjestaden. Kul att han gör en kanon match Åke Lund, och vilken man Riku Hahl.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Team Laken IK...starkt att vinna i karlstad!bra jobbat gubbar..
Kommentera

« · 958911 · »