ionloo: det känns overkligt just nu. Euforin börjar smyga sig på. Jag har normalt sett ohyggligt mycket dåligt att säga om löven men man vet samtidigt hur deras supportrar känner sig just nu, vi har varit där alldeles nyss.
{9108}: Helt rätt! Vvik eller bik förtjänar finalplatsen betydligt mer.
Men man har gått ifrån att berömma björklöven (ifjol) som ett av dom bästa HA-lagen man någonsin skådat. Till det här... Man måste skämmas om man är supporter för den där skitklubben. Dom behöver rensa och göra om, synd för en sådan anruk klubb.
Wallsson den jäveln borde bli portad från hockey. Dom två pajaserna på läktaren likaså.
Kenttä vem då? Asplövens nya materialare Jaha, han...
Smokey: Nu jäääääävlar så kom min fru med både häck sax ✂️ o vanlig sax o rakhyvel redan nu!!!! Nä stopp o belägg om en stund sa jag då klipper hon en stor tuss!!!!✂️✂️✂️✂️
Näe men det gick ju som vi alla har hoppats på :) en period kvar men vänder löven detta nu så får jag gå i terapi :) Nubben bara att börja signa nu det som finns att signa så gört. Fy fan vad bra :)
Rip Kirby: Ok det är inte klart än, men vilket gäng! Den känsla som bäst beskriver mitt sinnestillstånd just nu är stolthet. Vi spelar hockey på det sätt som hockey ska spelas. Snyggt och rent. Jag har Inte vågat ställa in champagnen på kylning än. Men vad tusan, vad är det för fel på ljummen champis?
Klas B: Löven är ett plast lag..levat lite på ett rykte. Dom är så mycket sämre än aik och Västervik. Hoppas jag slipper se Jose nu och hans bihang på ett tag, vilket jag är säker på..som en puffsvamp man trucler på.. Hej då Mr Jose
Eftersom det finns stor risk att ett inlägg här inne om ca 20 minuter kommer att drunkna i ett kaos så vill jag bara ta tillfället i akt att uppmana alla att göra likt Timrå IK, uppträda proffsigt och gentlemannamässigt i framgång. Vi har gått till final tack vare ödmjukhet och fokus, det tycker jag vi tar fasta på.
Heisenberg: Exakt min tanke...Om ekonomin skulle finnas. Värva 3 fw och 2 backar för spets och kör med utlåningar över säsongen... Riktigt stora hjältar detta...
Herminator: Kanske vi ska låta Ohre stå i tredje så han får känna sig delaktig? Dessutom finns det risk att Johansson blir förkyld när han står där och fryser.
DJ Hemp: fy fan grabbar..nu är vi snart tillbaka där vi ska vara. Jag vet hur vi alla längtat och lidit efter det här. Har hållit på Timrå sen 1980..blir lite gråtfärdig faktisk..och hela jävla laget borde få stå staty .Med nubben och Freddan..Vilket jävla gäng alltså. Redpekt till alla i klubben..
Jag undrar varför man kallar Kenttä för Gud I Umeå, jag gillar Kenttä till 100% utan tvekan. Men att bli en Gud för att ha misslyckats med sitt mål att ta klubben till SHL men för en bottenförening är man kanske glada att slippa kvala neråt. Nåja mina fem cent✌️
JonteD: Löjligt enkelt. Nu blir det fest. Grannen som är Modoit kom in nu med en en osprättad Ardbeg! Nu blir det fest. MODOITER med Timråiter... så vackert. Over and out!