Olli Hahl: fy fan kass dom är..hahaha..Löven är ett jävla köpelag..du har nått din topp nu Käntee.. åk hem till Tornedalen nu..😅🤣😅🤣😅 vi är fucking Timrå..
The great one: är kanske överdrivet positiv i allmänhet men har aldrig förstått alla utspel mot Harald. Har sett alla matcher och inte upplevt honom som särskilt anti-Timrå alls.
Hoppas vi bara behöver vänta 2 perioder till innan vi kan ta semester!!
Haha Helbers första fråga till Kenttä "Känns som att ni är påverkade av covid? - Nja, men det har Timrå också drabbats av, inget som vi vill skylla på" KAN NI SNÄLLA SLÄPPA DET DÄR NU CMORE
Labban: Mike i studion ”du kan inte förbereda för Corona, du kan inte förbereda dig för avstängningar”.
Nåja, jag tycker att varje gång dom filmar Rahimi på läktaren så ser han ut att skämmas ögonen ur sig. Han VET att hans huvudlösa spel har haft stor påverkan på lövens utsatt läge. Och jo Mike, du kan undvika avstängningar.
Något som jag tycker är märkligt är att när det spelades i Umeå så var det snack om Löven i pausen, nu när det är spel i Timrå så är det snack om Löven. Vart fan är opartiskheten med inlägg, intervjuer osv? Okej man hade Jonte H före matchen men i Umeå var det bara Löven.
Olli Hahl: inavlet Kentää säger att covid vore deras räddning..vilken idiot..deras räddning var ju covid...säger allt om lövens sport chef..han har nåt sin peak..åk hen till Tornedalen chefen
Nu har vi allt att förlora. Tänkte direkt när Löven fick byta ”målis” att det kanske inte är någon fördel för oss. Gigantisk eufori över starten givetvis, men vi borde ha utnyttjat övertaget till en större ledning. Dessutom har jag ”pyntat” 199 kr via pay-per-view på matchen. Så det finns mycket att förlora. Känner mig rätt så nervös faktiskt...
DJ Hemp: Exakt vad jag skrev tidigare...Dessutom gick det så jävla lätt fram till 2-0....kommer ju aldrig glömma Djurgårn 05...2-0 är ingen säker ledning...Fullt fokus gäller och inte redan försöka spela på ledning. Tänk 0-0 konstant
För att summera silly då så har vi värvat 3 etablerade: Harde, Heikkinen och Westfält, 2 breddare med potential: Levinsson och Lilja, och 4 talanger från lovande till stort löfte.