1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581723 inlägg · 6215 ämnen

Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

« · 1465716 · » Till forumet


Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Timrå Icon: Kat...sching :)
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Hahl Bundy: Ja men kolla Serneholt *schwiiiing*
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Timrå Icon: Ha ha något malplacerat i den här fjolltävlingen. :)
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Hahl Bundy: Men Dead By April är ju hyfsade :-).
Det lär vi också vara :-(
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
stoff:
Kom in i matchen. Nuvarande ordförande och klubbdirektör gör sin sista säsong.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Sune: Jag kan hålla med dig om en sak och det är att de gett upp och inte orkar engagera sig förrän i ks.
Det hemska är att de inte har kunskap till annat. Vilja slår kunskap och vi har varken eller.....
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
stoff: Dra åt helvete din jävel. Du är urtypen för hur man beter sig då man inte bryr sig ett skit, inte bär med sig kulturen utan enbart gläds när det går dåligt.
BRINN!

Det är helt okej att stänga av mig, gör det. Låt såna som gläds med att Timrå förlorar och vinner pengar på det få utrymme på denna sida.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Sune: Meeeen sluta!

Du hånar ju alla supportar genom att säga så där.

Du är inte rolig längre!

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Kongo: alla kommer sitta kvar i föreningen OM dom nu håller sig kvar, dom vågar inte göra ändringar, vem fan bry sig.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
fredriko74:
Grattis till ditt andra svar, som var civiliserat till skillnad från det första. Vill du rädda föreningen eller vill du straffa föreningen? Jag vill det första, vill du också det bör du tänka om. Jag håller inte på ordföranden, klubbdirektören eller någon av fjärdecentrarna. Dessa "straffas" genom att inte väljas om respektive entledigas.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
nästa match är modo, 0-10 där? modo revanchsugen efter dagens smisk av aik
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Tycker det är mycket obefogat gnäll härinne just nu. Okej, det är aldrig kul att förlora, och framförallt med jättestora siffror. Men sett till helheten så tycker jag det ser ganska bra ut ändå. När vi kommer med fart genom mittzonen så är vi jävligt svårtstoppade, vi får ett riktigt bra tryck med långa anfall.

Samma sak i försvarszonen, vi spelar ett tajt försvarsspel genom att vara på rätt sida om motståndarspelaren. Sedan, visst, när vi hamnar i underläge så infinner sig ju inte den där rätta kämpaglöden för grabbarna, och det kan man trots allt förstå eftersom kvalserien väntar runt hörnet. Nä, låt laget få lite självförtroende och spela ihop sig här under uppehållet så är jag övertygad att vi går obesegrade genom kvalserien.

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

spud: Det här var ta mig sjutton det sämsta jag hört.

Ja man kan ju undra.

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Timrå Icon: Ja.... o TJ o CE borde sättas i stocken på torget precis som under medeltiden.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Hahl Bundy: Nu har jag inte hört på kvällens alster, men det som slår mig varje år när man hör vad nån jury plockat fram från flera tusen bidrag är, hur i helvete låter de bidrag som inte ens kommer till finalerna? Låter det ungefär som nybörjare på blockflöjt? 

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Hahl Bundy: Ja då kastar vi bananer på isen ;-).

Det kanske är bra att vi spelar i as nästa säsong. Nu då vi skämt ut oss i varenda stad snart....
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Timrå Icon: Då har jag satt min fot i Eon för sista gången.

Fy sjutton va dåligt!

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Hahl Bundy: Vi kanske skulle köra den där på line-up:en då Jonte glider in....?
"Dinge-linge-linge-ding här glider kingen in"

Hehehe
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
RED DEVILS: Jaha nu får man plågas med melodifestivalen o det första kräket är Sean Banan.
Jag kräks... lika usel som...Timrå IK!

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

superfalle: Ja då har vi ett moment 22, Timrå IK som förening får ju vad dom betalar för också. Och det är klart att om inte spelarna för sin lön så spelar dom där efter.

Men felet från början är ändå att man scoutat med blindkäpp och monopolpengar.

 

Linkan eller Nubben samma skrot o korn.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
The Fat Bastard: Jag hoppas supportrarna håller. Det har dragits vissa paralleller härinne tidigare med Leksand. I ett avseende hoppas jag verkligen vi kan jämföra oss med dom, nämligen oss supportrar. Är det några i det laget som hållit es-klass mest hela tiden så är det supportrarna. Låt oss gå till botten med flaggan i topp, stötta in i det sista (med stötta menar jag INTE detsamma som att låta bli att vädra missnöje, snarare tvärtom!). Och när botten är nådd står vi kvar hoppas få vara med om en resa uppåt igen. Om 10-15 år eller så...

Jag stod kvar 18 år sis2 och har inte för avsikt att vara mindre uthållig denna gång!
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Dream Team: Jag är i grund och botten en jävla positiv människa. Jag brukar sällan se hinder och annat skit. Men nu är det illa. Uppförsbacken sträcker sig från Åstön till Stekenjokk, drivis, snörök och annat efter vägen.
Trots kärleken till föreningen häver jag ur mig att det är ett jävla skitlag jag håller på. Total avsaknad av skam i kroppen. Hade någon av de spelare som lirar i A-laget varit en av mina barn hade jag gått under jorden. Fy f-n så bedrövligt, fy f-n så illa.

I kväll fanns det inte ens en lång bussresa att skylla på. Bussen gick strax före 11.15 mot Midlanda och därefter flyg ner mot Göteborg. I dag fanns inget att skylla på, inte ett skit.

Det finns ingen mening att bli upprörd längre. Det här laget besitter inte mer kunskaper än de visar upp. Det här laget är så fruktansvärt dålig så att övriga elitserielag tar en match mot Timrå som ett 'skapligt hårt träningspass'. Det är säkert.

Tack alla ni förtroendevalda som sett till att det blivit så här. Köpa dyrt, och oscoutat, skita i juniorverksamheten, nonchalera sponsorer och supportrar. Det går ett tag sedan hinner verkligheten i kapp. Nu får föreningen chansen att komma tillbaka igen, i allsvenskan. Det kan säkert gå bra. En sak är säker. Med andra ansvariga för den förening som omsatt nära 100 miljoner per år kan det knappast bli sämre. Må alla ni som haft mandat i denna förening knuffas ut, så långt från föreningen, att ni aldrig kan återvända.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

73Sjöbba

Vilka håller i dagsläget?

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

ÖstrandsNisse: Jag mådde likadant förra säsongen fram till jul. Sen bestämde jag mig för att hitta en väg ut.....hur det gick till vete sjutton, men jag var tvungen att 'bry mig' mindre om Timrå helt enkelt.

På nåt sätt lyckades jag hyfsat.

Förväntningarna inför denna säsong har varit låga, inte riktigt så här låga, men nästan. Därför har jag klarat denna ökenvandring bättre faktiskt.

Sen är man skitförbannad ändå titt som tätt, i huvudsak på ledningen som har haft en TOTAL oförmåga att se vartåt de barkat...

'Vad är problemet?vi ligger ju trea i elitserien' fick verkligen mig att tappa förtroendet för dom. Sen dess är inget sig likt i Timrå IK.

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
ÖstrandsNisse: Jag blir påmind om det titt som tätt vad oerhört lättretlig man är. Minsta lilla motgång, eller bara en sån simpel sak som att ens eget barn inte lyssnar på vad man säger, kan göra att inte allt men mycket kan gå överstyr.

Och varje gång påminns jag om senaste gången vi lirade lilla SM och den helt oskyldiga flickvän jag hade då som råkade säga eller göra nåt i mina ögon vanvettigt när jag lyssnade på webradion från matchen i Globen mellan AIK och Timrå. Jag skällde ut henne efter noter kommer jag ihåg. Inte ett av mina stoltaste ögonblick som medmänniska.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
ÖstrandsNisse: Inte för att man vill dra några förhastade slutsatser men visst har gjort vi gjort 1 mål under ordinarie sedan Andersson tog över. ....?

Så Halonen fyllde 30 i torsdags. Verkar varit ett jädra firande om man ser till insatsen idag....
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Kramer: Jag viker mig igen. Låt Tommy stanna hemma nästa match. Det Ante var på väg att hitta har Andersson raserat på några få veckor. Ser otäck ut, har inte riktigt för modern hockey utan ser mer ut som en gammeldags rektor som ska driva en skola på 1940-talet.

Jag hatar verkligen det tillstånd jag befinner mig i. Frun tycker jag är lättretlig, barnen tycker inte om mig och grannarna gnäller över att jag kör snöslunga efter 12- slaget.
Hur har det kunnat bli så här?
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Fint på TV4 nyss. "Frölunda slog SOM VÄNTAT Timrå idag". Så jäkla roligt att höra från nyhetsuppläsaren (läs hjärtskärande).

Kan inte hela laget bara åka hem till respektive mamma och pappa och bara mysa och äta av julmaten, här är de i alla fall inta välkommen jag vill inte se dem mer.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
RED DEVILS:Då måste man gå på Årsmötet.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Norrena bänkad, intressant 
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Per HApps: Den största krigsgeniet var Sioux hövdingen Crazy Horse. Hade han varit född i någon annan nation än som Sioux så hade han varit större än alla andra krigsherrar genom historien.

Vad vill jag ha sagt med detta?
Ingen aning men jag ville ha det sagt.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Kongo: Du menar inte då att laget TIMRÅ IK tillhör föreningen?? Kliv fram ur grottan och inse faktum, om inte du ser problemet så rekomenderar jag samtal med bättre kunnande person!! 
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
RED DEVILS: De är bara att hoppas att alla löner och alla pensions utbetalningar stryps . För inte en djävel gör de dom anställdes för att göra . Hör jag någon liten råtta pipa i media om utebliven lön en gång till så får jag en psykos . Dom drar inte in en spänn till klubben . Finns ingen som betalar för att se dom
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Per HApps: Lik förbannat gick det åt helvete till slut...man måsta ha bra krigare också...:)
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
RED DEVILS:
När Napoleon skulle tillsätta sina Generaler så ville han bara ha dom som hade tur.

Hade Timrå IK kört på dom kriteriena hade Christer Ericson förvunnit i första gallringen. 
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Kramer: Ja det var nog väldigt olyckligt för er när den där Andersson kom in. Tyckte ni hade fått till en del faktorer till det bättre under Lander Sr, men nu känns det som ett än mer ihåligt lag än när Perra körde skeppet. 

Kan det bli så att ni kickar Tommy för Ante? 

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Per HApps: Hur mår den här TJ egentligen???

Dom uteblivna pensionsinbetalningarna är som vilken leverantörsskuld som helst...

Hur fan kan man säga något sådant i tidningen, dom där i föreningen har ju totalt tappat förståndet. Man kan väl inte kalla spelarna för "vilken leverantör som helst".

Synd att det fega aset nu avgår och bara lämnar sopor efter sig. Pisspotta sa jag.

Dom där individerna skulle vi ha röstat bort för länge sedan.

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

Dom senaste 3 matcherna måste väl vara bevis nog att tränarbyte är det mest meningslösa man kan göra..eller?

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
spud: Nåt som blir jädrigt intressant är ju Linkan Bremberg som sa redan tidigt att han ville lämna för att komma närmare stockholm igen...... lycka till för honom att hitta en ES-klubb som vill ha honom efter att han marknadsförts sig så enormt med sitt frejdiga o uppoffrande spel denna säsong (vissa matcher skulle han kunnat byta om utan att duscha först)......  blir nog Huddinge eller nåt om han vill tillbaks till stockholmsområdet igen
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Kongo: Please sug röv!! 
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
fredriko74:
Det är väl föreningen Timrå IK det handlar om, inte nåt djävla lag. Gå inte på nästa match, och kom aldrig tillbaka.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

spud:

Hedman och Friberg ser jag gärna i Modo nästa år.

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
spud: Ja så är det.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Jockz: Det är nog bara ett fåtal spelare i ert lag som är särskillt attraktiv för andra lag i högre serie än AS efter vad de presterat iår.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
stoff: Det är föreningen som blir drabbad, laget bryr sig nog inte så mycket, dom hittar säkert nya jobb.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
The Fat Bastard: Lite lustigt att många tror att Friberg är en superstjärna bara för att han lyckades bra i raggarhockeyturneringen JVM. Han håller helt enkelt inte.
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
fredriko74: ne precis, ALLA stannar hemma nästa match, låt dom spela inför tomma läktare dom jävlarna
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04

fredriko74: Kanske inte bojkotta, men däremot ska det vara helt tyst. 

Det kan nog ta det också.

Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Jockz: spelar någon överhuvudtaget är det skandal, sitter o tittar på örebro matchen nu.. satan va grym örebro är, spec jared aulin vilken lirare, dom skulle pissa på timrå i ks, 120% säker
Kommentera

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2012-02-04
Jockz: Okej, men då får det bli konken. Laget förtjänar inte uppbackning när man beter sig som man gör nu!!!! 
Kommentera

« · 1465716 · »