Ja, det måste ju vara fel någonstans dom man gör såna här matcher ungefär 1 utav 3?? Men det är klart att det är ju bara vissa spelare som presterar match efter match och resten presterar inte ett skit!!!
ChriZt3r: JAG med flera tycker att moe är överskattad här på GB har varit dålig i många matcher.Det finns ju en anledning att han inte kom med till JVM
zaccodog: Vad vill du att vi ska säga då? Att du kan lika mycket om hockey som Wikegård? Challe gör en förändring i laget för att det ska hända någonting. Du ska se att Moe är tillbaka på 6 backar till nästa match.
superfalle: och vem skulle vilja ha moe?Han dräller alldeles för mycket med pucken i egen zon.slår indianare då o då har inget skott Väger alldeles för lite,Totalt överskattad av många här på GB
Modano: Okej Moe gör kanske en av sina sämre matcher men karl är forfarande klasser bättre än Pråmen Lotvonen som är sämst på plan. Karln kan fan knappt åka skridskor, hamnar i tidsnöd gång på gång.
Moe har iallafall avvärjt att solklart mål i arslet när han slängde sig, hade kimmo kastat sig hade Backlund hunnit rensat kassen innan Kimmo landat, så seg är han trots tyngdlagen.
o va fan har hänt med Tenkrat? riktigt dålig 3 matcher i rad nu.
Men kan vi åka skridskor! Det är ju inte konstigt att vi sitter med 1 gubbe i utvisningsbåset mest hela tiden när vi står som några fastfrusna pingviner
Per HApps: Ja ursäkta då - men fanken vad man blir desillusionerad av sånt här. Jag ska göra avbön om vi kvitterar - Jag lovar. Men ur i helvete skall det gå till??
Ja, det är ju spel i en zon!! Ser ut som om det skiljer 2 divisioner!! Fattar inte hur man kan vara så underlägsna??? Dom tar ju pucken hur fan dom vill
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)