Ambroo: Känns ju kul att vi i de 3 senaste matcherna + denna presterar det bästa detta lag kan,, man kan bara invänat formsvackan och undra hur jäkla uselt det kommer se ut då. 33:an har varit väldigt osynlig vilket få ses som ett toppenbetyg för hans del.
Finns inget mer att ta ut av denna trupp i nuläget, tror faktiskt vi presterar max just nu.
Sedan kan man konstatera att Boyce väger för lätt för ES spel,, bara fel egentligen att han spelar, för han håller inte än.
Ja vad ska man säga, vi spelar inte som att vi ligger sist i tabellen....inge eye of the tiger på någon förutom Lander tycker jag, allsvenskan hej o å.
RocknRolf2: Det är tur att jag är mild i sinnet numer när jag tittar på Timrå. Men jag kan säga så här: den där sinnesrobönen har rabblats rätt mycket när jag ser hur Jokela jobbar i egen zon.
73Sjöbba: Jojo, man kan väll egentligen klaga på varje person i försvaret för de ser ut som ett gäng halvbögar som fortfarande inte tappat oskulden i baken och är lite småskraj för att få något instoppat där bak.
Jobbigt att det alltid sker en miss i markeringen för Timrå i match efter match. Dom borde väl ha lärt sig nu att man måste markera spelare framför mål.
Kan inte tänka mig att TIK slår Frölunda, deras finnar är har mycket mer hockeykunnande jämfört med Timrås och så har det mer självförtroende håll i hattten nu!
Johnny Bravo: ja , vi har ett par ångest fyllda månader framför oss , och de stora fallet började då hahl bundy gick ur tiden . kanske dags att återuppliva honom
sargad: Önskar alla klyktattare en fin midsommar, hoppas ni hänger kvar så vi får våra fina derbyn 2026 igen. Till era moderatorer, inför Cluben-filter, för allas trevnad