mikenomad: nä . inte med speliden dumpa och jaga i varenda anfall i alla fall , lite variation får man nog ha . inte svårt att läsa då de ser lika dant ut jämt .
Johnny Bravo: ja , vi har ett par ångest fyllda månader framför oss , och de stora fallet började då hahl bundy gick ur tiden . kanske dags att återuppliva honom
Kan inte tänka mig att TIK slår Frölunda, deras finnar är har mycket mer hockeykunnande jämfört med Timrås och så har det mer självförtroende håll i hattten nu!
Jobbigt att det alltid sker en miss i markeringen för Timrå i match efter match. Dom borde väl ha lärt sig nu att man måste markera spelare framför mål.
73Sjöbba: Jojo, man kan väll egentligen klaga på varje person i försvaret för de ser ut som ett gäng halvbögar som fortfarande inte tappat oskulden i baken och är lite småskraj för att få något instoppat där bak.
RocknRolf2: Det är tur att jag är mild i sinnet numer när jag tittar på Timrå. Men jag kan säga så här: den där sinnesrobönen har rabblats rätt mycket när jag ser hur Jokela jobbar i egen zon.
Ja vad ska man säga, vi spelar inte som att vi ligger sist i tabellen....inge eye of the tiger på någon förutom Lander tycker jag, allsvenskan hej o å.
Ambroo: Känns ju kul att vi i de 3 senaste matcherna + denna presterar det bästa detta lag kan,, man kan bara invänat formsvackan och undra hur jäkla uselt det kommer se ut då. 33:an har varit väldigt osynlig vilket få ses som ett toppenbetyg för hans del.
Finns inget mer att ta ut av denna trupp i nuläget, tror faktiskt vi presterar max just nu.
Sedan kan man konstatera att Boyce väger för lätt för ES spel,, bara fel egentligen att han spelar, för han håller inte än.