kungsbacka: Wernblom matchstraff efter crosscheck på Andersson. Det låter som om vi har hyffsat PP, vilket får ses som glädjande. Vore schysst om Jonte fick hänga en kasse också.
Kerstin_k: Elegant nej där håller jag nog med dig.Men han står för timrås signum att vi ger oss aldrig.Jag gillar starkt robban ock hans spelstil lite som knasen hur mycket stryk han än får så så kliver han upp igen.Ock inga fula efterslängar. retar nog upp många spelare med sin nonchalanta stil han e bra för timrå.
Kerstin_k: Nämen elegant det är ju det han är i våra ögon också..när han åker o åker från anfall till försvar.. tar smällar utan att visa en min..då är han ju ganska elegant! (ja lite iallafall.)
Kerstin_k: Jag kanske skulle ha ögna igenom bloggen en snabbis innan jag postade den här. Första inlägget handlar nämligen om Oscar Sundh. Ganska rolig läsning och jag är beredd att lite fullständigt på Wikegård där ;)
Konstaterar också att Ambroo hade rätt angående powerplayuppställningen. Det blev Strålman och Lotvonen som, i alla fall i dag, startade i PP. Roligt att höra att Timrå spelar powerplay efter instruktionsboken, det blir otroligt viktigt i år.
Vidare kan jag bara tipsa om länken. Allas vår Wikegård kastar sig in i konsten att blogga. Inte läst något där ännu, men nått av värde lär man väl hitta där.
Kvällens match är en axelryckning.. det är på tisdag det gäller! Eller tja, efter 10 omgångar kan vi väl börja se nån trend. En rimlig målsättning är 15 poäng per 10 omgångar. 75 pinnar brukar räcka till 5-7 plats
Högintressant kraftmätning detta. Ifjol drog Mitell ner småbyxorna på Jokinen i första mötet, sen var vi helt chanslösa även resterande tre möten. Vi får väl se, men att vi skulle gå in med samma helt ocyniska uppsyn i detta i år ... | Läs mer