Jag accepterar att dessa tallar handlar inte om historia.
För egen del älskar jag dom!
Tilltalas hårt av det här med hårt arbete! Rätta virket! Alltid AALLLLTTIDDD kamp! En Timrå spelare ska ha lite blåmärken och vara dränkt i svett! Ska FIRA skottäckningar och hårt jobb! Det ska vara så! Det vara grunden! Identiteten.
Nu i år symboliserar även tröjorna ett samspel med passionerade människor som VILL vara med och engagera sig i föreningen Timrå.
Jag ska HA den!
Hoppas att fler och fler dyker upp på läktarna under matcherna med denna tröja!
Söderöver: Jag kommer att ha den nya tröjan på mig på lördag i Globen när vi ska kämpa ner Djurgården. En självklarhet att ha den på sig på match om man har den nya anser jag.
Heisenberg: Nix. Dom spelar bara totalt fem matcher på Globen under säsongen. Gissar att det är noga "utvalt" motstånd i dessa matcher. Tillbaka på Hovet gäller på lördag.
Försöker köpa 50/50-lotter men iallafall i clubmate-appen blir jag då redirectad till matchen mot DIF. Någon som vet vem jag kan höra av mig till för att ”felanmäla”?
Nu åk vi rabbuslingar 🏒🥅🏒🥅🏒🥅💪💪💪 Låt dä rinna lätt ikväll i Rosenlunns Templet 🎉🎉🎉 LÖNNÅ PROFETEN PÅ HÖGSTA PÅ GRAMMOFON 🔥🔥🔥😍 Ge oss FRID å VINN ikväll rabbuslingar 🍾🍾🍾💪💪💪 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Jag och barnen (2st) skulle gå på DIF-Timrå på lördag, tänkte vi. Men det ser ut som biljetterna redan är slutsålda på AXS siten. =( Är det någon som har tips på hur man kan få tag på biljetter?
Montén Python: Ja, det har gått fyra omgångar och vi bör nog ha en rejäl dos ödmjukhet inför fortsättningen. Alla lag befinner sig i olika delar av sin respektive process, och styrkeförhållandena kan se helt annorlunda ut om en månad.