Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
In och gör enkäten gott folk. Inbillar mig att ett högt deltagande är ett kvitto på det intresse som finns runt klubben.
Kör på.
Redigerad kommentar
| Allsvenskan | |
| 50% (32) | |
| SHL | |
| 25% (16) | |
| Bara ungdomshockey | |
| 14% (9) | |
| Division 1 | |
| 8% (5) | |
| Division 2 | |
| 3% (2) | |
Antal röster: 64 st
Perreman:
Finns i länken.
För övrigt tillhör man majoriteten i undersökningen nedan...
Apropå nånting annat:
Är det någon som vet om premiärmatchen visas på någon tv-kanal eller liknande? Jag som inte bor i närheten vill ändå ha möjlighet att se matchen.
Får förövrigt inte fram någon info alls om vilka matcher som sänds av vilket bolag/kanal. Borde det inte vara klart vid det här laget?
250kg kärlek: Ett bidrag från Zäta skulle vara enbart positivt i mina ögon. Det skulle ge bättre spelare och en pr-boost till klubben, vilket skulle locka folk till arenan.
Och jag ser så klart hellre att vi går upp i år, och får en massa miljoner i licenspengar och från sponsoravtal, än att vi fattiga som kyrkråttor kämpar vidare i Allsvenskan.
Med nästa säsongs nya regler blir ju Allsvenskan verkligen en hockeyns bakgård, där klubbarna har liten och ingen chans till avancemang.
250kg kärlek:
vi brukar väl inte vara kända för att ösa in mål heller , iaf inte i allsvenskan och SHL / ES . Annat mot Sundsvall kanske , skulle inte den där åkerlund vara vass ?
Någon mer än mig som inte är värst imponerad av Timrås defensiv? Jag hoppas verkligen att det till största del har att göra med att det är försäsong. Norja har inte direkt sett jättetät ut t.ex.
hubbenorlen:
av dom 401 miljonerna har han givetvis sparat varenda krona också . Har inte du gjort det dom senaste 15 åren ?
Redigerad kommentar
Andersson:
Det får inte hända hemska tanke
Nej ikväll måste dom fan dundra på från första sekund
Fast det var inte möjligt att komma åt formuläret...