Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
DJ Hemp: nej, ingen tävling i att ge mest, hoppas inte att det uppfattas så. Men en påminnelse om att ge om man kan och villl (för jag tror att degen behövs...)
Och när du blivit upphånglad av Scarlett Johansson eller Nicole Kidman på någon inspelning och installerats som lyxman/toyboy i New York/Hollywood så vet jag att du skickar några tusen dollar av hushållspengarna också DJ.
Redigerad kommentar
El Maco: Det är sjukt egentligen. Tänker på gamla polare, kollegor, f d kollegor, ytligt bekanta som jag vet är Timråfans. Säkert 20-40 pers man lärt känna genom åren som är/var supporters. Inte en jävel av dem har skänkt en spänn enligt vad jag kan se i listan, hittar knappt en enda jag känner, bara några bekanta namn. Potentialen på denna insamling är stor men resultatet förbannat klent än så länge. Ska försöka tjata på dem jag vet och träffar. Tror just inga av dem hänger här tyvärr.
Men visst har Timrå IK på fb väldigt många likes. Pratas det inget om detta där? (vägrar fb själv)
Otroligt skön krigarinställning av laget idag. Det är så skönt att få åka hem med en seger i bagaget.
Hade dock hoppats på lite mer folk i arenan.
Gött att se lite optimism i denna bok igen! Nästan lite hybris ala början av 2000talet.. :)
Ni skulle vara varmt välkomna upp till SHL till nästa säsong, men den bollen har ni helt i era egna händer..
Man saknar inte kossan förrän båset är tomt.
Jag ska gå på tik i himpa!
Kämpa!