1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600134 inlägg · 6212 ämnen

J20

Sv: J20
Jockz: Vilken inställning, stort!

För den som har möjlighet så spelar J20 idag mot Björklöven hemma klockan 15.00. Enligt Max Fribergs twitter så ska han spela med J20 idag. Vore intressant att se hur pass dominant han kan vara på den nivån. 

Nya juniortränarna är klara.

Redigerad kommentar

ersson: Det borde gälla Alex med tanke på att hans bror lirar i Kovland tycker man.

Tydligen så är någon av dessa grabbar på g till Timrås J20 enligt Östberg på Hockeysverige. Hoppas personligen på Alex som anses vara en relativt stor talang.

Såg i pappersdagbladet att Daniel Kraft slutar. Ny tränare sökes alltså.

Ambroo: Det är ju jävligt lustigt uttalande av Petter Nilsson må jag säga. Nu såg ju Anton Lander väldigt trött ut. Men för i h-e! Karln medverkade ju inte ens. Han låg ju hemma nerbäddad i feber och luftrörskatarr. Jävligt svårt att prestera då. Hade Nilsson glömt kontaktlinserna hemme i Norrbotten eller?

Ambroo: Han var ju visserligen sjuk så det kan ju hända att han såg lite trött ut.

Årets koll: "- Jag tycker att dem kanske spelade sina bästa spelare för hårt igår trots att de ledde matchen. Nu såg Anton Lander bland annat väldigt trött ut och det minskade deras chanser, summerar Petter Nilsson."

Kattgubben: Hördes intervjuerna efter matchen bra med den sladdlösa micken. Det blev ju Jesper Dahlroth och Målvakten i Luleå Joel Lassiantti.

Johnny Bravo: Luleå leder 0-2

Tredje har just börjat

Redigerad kommentar

Kattgubben: Vad står det?

Lander saknas verkligen :(

Bergius: När han gör något så gör han det 100%!

Bergius: Ja, verkligen!

Tänk de som hypade detta som antagligen sista chansen på väldigt länge att se Lander i Timråtröjan. Och så kan det ha varit i går...

Kattgubben: Måste säga att Uno refererar matchen mycket bra. Kul initiativ.

Bergius : Kanon.. både ljud och bild :)

Johnny Bravo: Absolut. Uno hinner dubbla.

T T: Eller en Max Grinndal vid båset.

T T: Ingen dum idé. Uppsnack med Jeremy Boyce-Rotevall och tränaren Daniel Kraft.

Sedan för hoppningsvis direkt från rink side en skön segerintervju med Anton Lander.

Skall även se om jag kan hugga någon ifrån Luleå. Åtminstone före match för lite uppsnack.

Skarin: Nu har jag mejlat Jocke Sandström och ST. Samt smsat Nubben. Nu är det bara vänta på besked.

T T: Hoppas kunna ta mig ut imorn!

Per HApps: 400 enligt swehockey, det är väl hyfsat. Det kanske kommer fler i morgon. OBS! 13:00.

Uno Gordon: Som jag sa tidigare... Det finns mkt sug för ett sådant initiativ!!

Konstigt att det inte är mer på läktarna när vi kanske får se Anton Lander i Timrådressen för sista gången på många år.

Uno Gordon: Jimmy kan kommentera och du kör en Jihde på isen.   :)

Uno Gordon: Vore ett grymt initiativ. Skitkanon och +1 säger jag till den idéen.

Uno Gordon: JA förihelvete. Då har jag en ursäkt för att dricka öl framför datorn från lunch.

Kattgubben: Finns det något sug och intresse för ett "Studio Early Afternoon" imorgon på webben från E:ON Arena och den avgörande matchen mellan Timrå IK - Luleå HF med mig och Jimmy Hamrin vid mikrofonerna?

Skall mejla Jocke Sandström nu och även kontakta ST för att se om det finns något intresse för en proffsig sändning.

Johnny Bravo: 4-0 TIK, slut

Hur gick det i j20? Är på annan ort.

Så där ja! Nu lär väl matchen vara stängd i princip :)

"KAPA TALLARNA!", det var ett tag sen man hörde den ramsan skanderas

Olle: Lucas Lucas....hahaha! Var det inte något barnprogram som hette Trolltyg i Tomteskogen....? Fast jag trodde ju inte i min vildaste fantasi att det var en dokumentär.....

Johnny Bravo: Många utvisningar blir det. Luleå verkar inte ha sån tur med sitt PP, dock

Hur många utvisningar ska dom dra på sig?

Olle: Vi börjar ju nästan bli som Millwall. Ingen gillar oss :)

Kattgubben: Den här då; "rostar det så kostar det"

Johnny Bravo: Och efter det: "Sundsvall är ett skämt. Tacka vet jag Tingsryd och dom andra stora lagen från småland. Riktig hockey"

Den där chatten verkar locka folk över länsgränserna iaf! Det gäller att hitta positiva saker också.

Johnny Bravo: Måste vara Wennerholm som är inne och trollar :)

Olle: "Älska Modo o HV61" lite senare "71".
Ha ha :)

Johnny Bravo: Lucas har äntligen hittat ett klotterplank vars inlägg inte stannar kvar i cyberrymden tillräckligt länge för att han ska kunna få sina ord uppkörda i röven :)

Kattgubben: Måste vara Lukas med bihang.

Johnny Bravo: Gå in och ryt åt dem att hålla sig till ämnet.  

Johnny Bravo: En del flashbackare där också :P

T T: Chatten är outstanding :)

T T: haha. Det är nån som hatar Timrå rätt mycket, som är där inne och lever rövare :) Han förnekar att han är modoit.

Jag kan inte koncentrera mig på matchen, jag bara garvar åt chatten. Nyss kom Uno in och försökte att styra upp.

« · 1408693 · »