1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606225 inlägg · 6214 ämnen
« · 743668 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: SCA-cupen 2006
moerte: Skulle vilja Styf spela me Lotvonen istället för Svedberg.

Men ja saknar Koskinen ska inte han vara me? Träffa han idag å han sa inget om att han inte skulle spela..

Aja bara hålla tummarna nu då..

Uddan:
Timrå IK

35. ASPLUND, Johan

Goalkeepers

99. SÖDERSTRÖM, Petter

1st Line

7. SVEDBERG, Johan

29. LOTVONEN, Kimmo

71. HEDSTRÖM, Jonathan
32. HAHL, Riku
27. PÄRSSINEN, Timo

2nd Line

36. STYF, Pär

18. NYBERG, Magnus

10. SUNDH, Oscar
14. SJÖLUND, Niklas
12. CARLSSON, Robert

3rd Line

2. MOE, Erik

30. KOKKO, Petri

24. NILSSON, Magnus
17. ANDERSSON, Johan
19. SVENSSON, Björn

4th Line

23. KUPEC, Martin
15. ERIXON, Christopher
22. ÖSTERHOLM, Henrik

1 timme kvar till nedsläpp..

Nån som har laguppställningen?

70 Rodrigues: Tjena Tony Tiger! Klart jag kommer om du framför "Can´t help falling in love".... ;-)

Sv: Samarbete
ståpäls:

Han tog nog självmord när han läste det i sin tidning imorse hahaha

Sv: Samarbete
Moverare: Skönt att din tidning belyser de viktiga frågorna.

Sv: GO TIMRÅ GO
Paddan: Rykten gör gällande att man planerar någon typ av ceremoni i samband med säsongspremiären. Ord som figurerar i luften är 'symbolisk gest' och 'varsågoda'.

70 Rodrigues: Fan, nu blev man ju sugen. Ifjol satt jag på Scandic och groggade med 65selander och 66Berglund. Jag gav även Jan Simons ett par nya träskor som jag hittade i ett hörn. Men nu sitter jag med några transparanta strängar på överläppen. Grogg nu skulle nog få ödesdigra kosekventer

Sv: Nya matchdräkterna
LingaN: Tycker personligen att vitt som "huvudfärg" på ett matchställ gör sig illa - oavsett om det är hemma eller borta. Likaså tycker jag att vita målvaktsskydd ser förjäkligt ut. Kom själv ihåg när jag spelade, vägrade använda helvita skydd.
Hur som helst påpekade jag detta redan ifjol och motiverade med att vita tröjor ser ut som träningströjor och ger ett mindre seriöst intryck. Man ser liksom lite hetare, lite hårdare och lite tuffare ut i mörka färger.

De nya ställen är fina, riktigt fint att ett par ränder har fått örnens plats. Sakta men säkert (?) flyger den ifrån oss. Skönt!

70 Rodrigues: Era smyg-tikare där...

Bragd-Birger: De kanske har sparat örnarna till en riktigt fin position, som exempelvis på hjälmarna i en design a la FBK:s hjärnsubstansmålningar. Hade man haft lite självdistans kanske man hade placerat örnarna i armhålan, som en liten markering alltså.

LingaN: Men visst fan ser det örnfritt ut på dräkterna? Eller kommer man klistra på en blaffa i elfte timmen?

Marcus: Det är bara att rensa upp alla namn från flera IP-nummer och oseriösa påskrivare och tjata på med listan igen, för ännu är vi ju inte riktigt nöjd. Man har ju knappt märkt någon skillnad nu när Timrå IK fick nytt klubbmärke, det var väl mest för att lugna ner supportrarna.

Sv: Personlig åsikt om Timrås tabellplacering 06-07
Gidde: Bara bättre för mig ju fler personer som kom. Onödigt att Timrå IK har Modo HK i hemmapremiären rent besöksmässigt eftersom på derbyn så kommer det lite mer folk än vanligt och det kommer nog att bli slutsålt i premiären.

LingaN: Jag tog ner den sajten. Men det blir kanske dags att damma av den igen snart.

LingaN:

"Jag har slagit vad om 10 spänn på att Modo HK inte får slutsålt i premiären med en kompis. Anledningen är att de flesta som varit engagerad i Modo HK redan sett arenan på träningen då det kommer tre tusen personer om jag inte minns fel."

5000 personer, annars var det rätt..

Men du kan nog få rätt, det är många bortskämda MoDo-iter som inte orkar sig till Live-matcher...

Jag, GävleLasse och Bissett19 sitter på Scandic Nord och undrar om det kommer några Timråfans till matchen ikväll, hockey och öl, kan det bli bättre??

ernie eagle: Instämmer! Riktigt snyggt förutom att hjälmarna byts ut. Blir tokig, ser så fult ut!

Vart har tallarnatillbaka.mine.nu tagit vägen? Jag vet att jag är sen att fråga detta för jag glömde fråga senast jag såg att den var borta. Varför ta ner den? Lika bra att envisas med den.

kaofl: Katastrofalt med vita hjälmar. Ett riktigt bedrövligt byte enligt mitt tycke och smak.

Jag skulle tippa på att Timrå IK kommer på en 5:e plats i tabellen. Slutspelet är som Kevin O Shea sa, omöjligt att spekulera i.

Jag har slagit vad om 10 spänn på att Modo HK inte får slutsålt i premiären med en kompis. Anledningen är att de flesta som varit engagerad i Modo HK redan sett arenan på träningen då det kommer tre tusen personer om jag inte minns fel.

Sedan har jag även slagit vad om 50 spänn på att Timrå IK kommer före Luleå HF i tabellen efter 55 spelade matcher i grundserien med Tk75.

JimmyH: Tycker givetvis overheadflaggan skall upp alla tre matcherna. Jag lurar på att gå idag men det verkar bli fler folk imorgon. Trumma idag?

JimmyH: Hela förra sässen är svart. Jag kommer inte ihåg nånting... Sen om det är Lill-Ubbes eller lagets dåliga insats som står bakom det låter jag vara osagt.

Ambroo: Förra säsongen avslutade vi med att använda den varenda hemmamatch.

JimmyH: Då ska den funka. Den är absolut inte för stor... Tycker den ska med då den luftas allt för sällan.

Ambroo: Ja både mått och utseende är exakt lika.

JimmyH: Kan han varit den gamla, men den hade väl samma mått?

Ambroo: Kanske. Jag minns faktiskt inte. Jag är långt ifrån säker på mitt påstående. Det kostar väl visserligen ingenting mer än jobbet att släpa dit den och hem att prova.

JimmyH: Med risk för att jag är dum på riktigt nu, men har inte den använts därinne tidigare?

Ambroo: Utan att ha mätt ståplats i Gärde så har jag en känsla av att flaggan är för stor.

Blir det overhead-flagga ikväll? Är det nånstans den passa in så är det i gärde.

Uddan: Hej tack för att du grattade oss till vinsten! Jag har märkt på de
olika matcher jag varit på att ni tycker att det är roiligt att Mora numera är
med, till skilland mot vissa andra som tycker att vi ät fräcka som tar "leksnads Plats"

Lycka till i höst, jag tror att Timrå blir kommer att få ett lyfft i år!

Kapten Lindow: synd bara att vi måste kladda ner sponsorer på tröjorna! Skulle vara jävligt läckert om Timrå kunde spela utan det, och bara "Timrå" fram på tröjan - med tallarna givetvis!

Kan ingen supporter bli snuskigt rik å köpa upp laget å bestäma att vi ska ha tallarna?! ;)

JimmyH: Nummren på juniorerna lär väl inte stämma, men det löses väl med tejp antar jag.

kaofl: Ja rätt snygga! Men jag hade gärna sett att namnet skulle ha stått ovanför numret på ryggen.

kaofl: Lite synd att man väljer att spela i de nya dräkterna redan nu. Det brukar ju annars vara en tradition att Timrå väntar med det tills premiären.

Kommer SCA-Cupen verkligen vara densamma om alla nummer och namn på ryggen verkligen stämmer med cupens matchprogram i Timrå IKs lag?

Nya matchdräkterna
såg faktiskt jäkligt snygga och stilrena ut men snart kommer väl reklamen på dom länk följer

lungan: Ger mej fasen på att ni hamnar inom topp 5 å att SAIK har hellst har Djurgårn å Malmö efter sej...kanske önsketänkande? Men ändå får man väl hoppas det funkar för oss...för Norrland mot resten.

claesw: Skall detta uttalande föras in i protokollet för senare påminnelse?

claesw: Men snälla de klarar dom inte. Dom har inte målvakten för de..Sen så har dom väl bara Bäckström framåt..

Uddan:
Jag lovar att Bif kommer före : )

claesw: Jag säger bara gruv dig du kommer att bli besviken redan i kväll..

claesw: Haha ja drömma se ja att du kan ialla fall.. Brynäs kommer inte före timrå ialla fall.. =)

Tellus:
6.Brynäs IF

9.Timrå

Tellus:
Den finns under kategorin matchtips!

Gidde: =) Ja men visst nu är de bara vänta å se.. Men den där tabellen är juh inte vattentät :p

Uddan:

Aha!

Lite oväntade placeringar på en del lag, men då förstår jag även ditt resonemang tidigare! (Y)

:)

Färjestad
Luleå
Linköping
Timrå IK
HV71
Fölunda
Modo
Brynäs
------------
Malmö
Skellefteå
------------
Djurgården
Mora

Nu så vart de rätt

Gidde:

Färjestad
Luleå
Linköping
Timrå IK
HV71
MoDo
Frölunda
Brynäs
Mora
------------
Malmö
Skellefteå
------------
Djurgården
Mora

Gidde: mm de kommer håller på me den nu!

« · 743668 · »