1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606219 inlägg · 6213 ämnen
« · 744311 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: SCA-cupen 2006
wap.hockeysnack.com
tikbiff: Du satte väl ett par tusen på etta ;-)

Kevin O Shea:

Angående ditt alias...har fikat hemma hos Kevin när han var i TIK,en kille i stil med Mandy...utanför plan vill säga hahaha vek inte en tum på plan den killen men vid sidan som Ferdinand.

Inte för att man orkar hetsa upp sig alltför mycket över en träningsmatch, men det är väl ett minifiasko att inte lyckas besegra SH.

30: Japp! Slut 1-1.

Kevin O Shea:

Det blir oavgjort dvs ingen sudd.

Dream Team: Vad händer vid oavgjort - slutar matchen oavgjord? - eller blir det straffar?
Någon som vet?

gud: Mmm.. det brukar låta så. Versionen från katternas hemsida låter lite annorlunda:

"Det blir en snygg individuell prestation av Timo Pärssinen som spräcker Sundsvalls nolla. Pärssinen vinner närkamp mot sundsvallare och sätter sedan pucken upp i krysset."

(saxat från Sundsvalls hemsida)

Dream Team:

Har direkt rapporter ifrån surgärde av Mats Edström och han skyller på att Timrå blå slarvade vid 1 - 1 målet...

Dream Team: Efterlängtat =)

1-1, Pärssinen

Röda Tallen:

Nä..

Kevin O Shea: ok men meningen " För asplund ser juh inte stabil ut ialla fall." skulle fungera minst lika bra utan "ju".

Röda Tallen: Fast det finns med som ett adverb i Svenska Akademins Ordbok...

Kevin O Shea: Förresten är väl "ju" ett uttryck som inte används vid skrift. Bara när man pratar.

Kevin O Shea: Va ni gnäller då!

Uddan: Sluta att stava ju - juh!

Tur att Backlund är förste målis för oss ialla fall. För asplund ser juh inte stabil ut ialla fall.

timraw: swehockey.se

73Sjöbba:

Dom hänger med i max 2 perrar sedan är dom rökt som en ål.....

28 min utvisning dömt efter 4.24 (8^(/)
Aj då! 0-1 ibaken

73Sjöbba: Matchstraff på Nilsson, var han kaxig eller?

Det är hårda bud i dynggärde redan en flock utv.

timraw: Ja här har du lite statistik

någon som vet om det är samma uppställning som mot brynäs? Finns det någon bra sida så man kan följa matchen?

Finns det någon som känner till de tidigare vinnarna av SCA-cupen? Det räcker med vinnarna i turneringarna efter 1990. De från 1974 och framåt har jag redan.

Sv: Intro
Jag tror Hassebo fixar till ett bra intro, han har koll på vad som finns och är samtidigt lyhörd för vad som är önskvärt.

Kerstin_k: Du menar Foo Fighters nu va? =)

Om den låten inte räcker till ett intro så skall den i alla fall ersätta Nanne grönwall som För-intro. Egentligen borde det vara bäst, men då måste vi hitta en bättre introlåt först! =)

65selander: Ja, att döma av den "nya" regeltolkningen så lär dagens match, med tanke på att det nog lär kunna hetta till en del, klart kunna bidra med ett eller ett par matchstraff. Iom att det har erbjudits innebandy på is såhär långt i några relativt snälla matcher så har väl dagens derbymöte ett på förhand lite annat upplägg.

Dream Team:

Nä 6-1 sista en backhandflipp i taket av en junis

Dream Team: 4-3 till Sundsvall. Jonte får matchstraff efter att spöat på Puncochar

30: Nej, Jonte sätter bara ett fladderskott från egen blå idag. 5-1 blir det!

TIK.BOBB 6-1

TIKbiff: 1.50. Sätter nog 200kr på sundsvall :-)

Dream Team:
Som att sno godis ifrån en snorunge,,,
eller som att sno Hedström ifrån Skellefteå,,,,Skitlätt ;-)

TIKbiff: Du sätter ju lätt septemberlönen på en Timråseger, eller hur? Några tusenlappar i vinst blir det väl ;-)

Såg på nordicbet i morse att det går att spela på SCA cupen.
Timrå stod i 1.60 för vinst mot bobcats....ladda grabbar ;-)

andyo: Jag laddade ner den (woops) och lyssnade på den ett par gånger och måste säga att jag mer än gärna ser att den används i Eon. Det ultimata vore om pulbiken kunde texten och således sjung med vid introt. Det är i och för sig en utopi, men jag diggar låten ordentligt mycket!

Kongo: "Ska tvunget articifiell stämning till så gäller:

Rammstein - Wollt ihr das bett in flammen sehen"

Den är jävligt cool! =) Men ja vet inte om det räcker till ett intro, låten är liksom för seg tycker jag för det. Men det är ändå en härlig låt av Rammstein!

Jag håller kvar vid Foo Fighters - In Your Honor!

In Timrås Honor I would die tonight!

Kongo: På tal om Rammstein och introlåtar, är inte inledningen på "Links" också ett tänkbart låtval?

Först en taktfast trumma i bästa marschtakt där publiken lätt följer med handklapp, innan gitarrerna tar vid och laget äntrar isen.

Knylans förslag vore drömmen... upptänd hall och publikens hyllningar. En volymvänlig läktarsång behövs isf. Funkar klassiska Tiiimrååå-Tiiimråååå?

Ska tvunget articifiell stämning till så gäller:

Rammstein - Wollt ihr das bett in flammen sehen

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
actionleif: Tyckte det var tvärtom..

Spelarbetyg igår:

+++++ - Björn Svensson
++++ - Johan Andersson
+++ - Magnus Nyberg
++ - Kimmo Lotvonen
+ - Riku Hahl

Sv: T-shirt
Röda Tallen:
Vore kul om SK valde att lufta OH-Flaggan.

Röda Tallen: Det är så tråkigt att det inte finns några andra som skulle kunna trumma eftersom Olle är den enda frivilliga. Du vet inte någon annan? Det behövs verkligen.

Hoppas verkligen att en trumma finns på plats i dag.
Det är bara att konstatera att TIK klacken är beroende av en trumma för att komma igång.

LingaN: Jag tror det blir 3124. Inte fullt alltså.

actionleif: Blir det någon overheadflagga idag då?

Har slagit vad med en ytterligare kompis att det blir slutsålt idag och han sätter emot på 20 kronor. Självklart att jag vinner, eller?

Sv: Slaget om Västernorrland del 1
actionleif: Funderade också över det där. Riktigt dåligt av ST. Kan dom ha missat båda de här målen och måste hittapå hur det gick till?

actionleif: Härligt. Jag har stora planer på att lägga vantarna över mitt ex. Skall göra mitt bästa för att leta rätt på dig.

« · 744311 · »