wap.hockeysnack.com Tycker det vore coolt om ni hade meshuggah som intro. Med tanke på att mårten typ så gott som alltid har modotröja på sig på spelningarna.
El Maco: Nu är det väl att gå lite långt att jämföra Mora med New York, men visst. Jag gilalr iaf inte idén med loggan på hemmatröjan. Absolut snyggast är om det bara står Timrå, ingen tvekan om den saken.
jag har ett förlag på introlåt, Nigthwish:s Instrumental (crimson tide and the deep blue sea). Kanske är valig introlåt, är inte så haj på sånt, men den låten är as skön, lyssna på den :D
Tycker Mora har gjort en intressant lösning. På hemmatröjorna står det bara MORA och på bortatröjorna har de klubbmärket. Det skulle väl vara en god idé för timrå att ta efter. Försäljningen av replicor skulle nog öka ordentligt då många skulle vilja ha en av varje!?
Se länk för moras alt. luleås bortatröja var också rätt ok
Att Alexander Larsson mer eller mindre är klar för Timrå inför nästa säsong har jag också hört genom "insiderinformation". Detta gällde även målvakten Jimmy Danielsson säsongen innan han prövade lyckan i Timrå.
Hur många biljetter har SK fått tillgång till? Frågan är om det kommer finnas direktinsläpp vid Hovet som det fanns i fjol, dock blir det säkert betydligt svårare med biljetter nu när matchen spelas på Hovet. Så det är väl bäst att man bokar sina biljetter i tid kan jag tänka mig.
-Gurra-: Nu pratar du väl om Globen? I Hovet finns väl inga ståplatser vad jag vet. Rätt så sköna läktare i Hovet måste jag ändå säga(se länk för bild) Kan nog bli rätt bra stämning..:=)
Nu när resan går till Hovet i stället för till Globen, går det inte då att ta med trumman? Förra året gick det inte eftersom i Globen tillåter man inte att man tar in trumma. Men hur är reglerna i Hovet?
Laken: Absolut. Det syns ju att potentialen finns där. De är takter i grabben men så fick han ju träna med stora pojkarna också i sommar och lärde sig säkert ännu mer :)
JimmyH: Att nå "alla" är nog omöjligt. Det man istället kan göra är att försöka nå så många som möjligt. En SMS-tjänst är inte alls en dum idé!
Vore bra om Sundsvalls Tidning också skrev en liten artikel om detta, har supporterklubben hört av sig till dom?
Kanske kunde Timrå IK också annonsera om detta på den officiella hemsidan?
Skolor och cafeér är bra om man vill värva nya medlemmar.
Att sedan försöka få ut så mycket som möjligt av tågresan måste sedan vara en självklarhet för supporterklubben, därav mitt förslag om t-shirt försäljning på tåget med mera.
P.S. Det gäller "bara" att få snöbollen i rullning så kommer tåget att fyllas. Lycka till! D.S.
Fet-Ecke: Alexander Larsson tror jag t.o.m. ägs av Timrå IK. Jag har ingen källa att hävisa till i detta fall utan det är mer en spekulation från min sida som jag tror ligger farligt nära sanningen.
Alex är för bra för Allsvenskan men håller inte riktigt än för ES-spel. Nästa säsong kommer han att tillhöra Timrå IK.
Han har ju dessutom sommartränar med Timrå och Nubben har honom under ständig uppsikt.
Ett framtidsnamn förkunnade han redan ifjol. Så Alexander Larsson finns med i Timrås tankegångar kring morgondagens lagbygge.
Laken: Att nå alla är ganska svårt. Att vi fick en artikel i dagbladet idag var dock mycket bra i det anseendet.
Nu måste detta beslutas på fredag och frågan är om vi kan hitta något bättre än att lyfta medlemsregistret och ringa de ca 700 medlemmar som inte är anmälda och fråga över hur de ställer sig till de ytterliggare tågplatserna.
En sms-tjänst hade nog inte varit en särskilt dum idé trots allt.
Vidare så anser jag att resan bör marknadsföras på skolor, caféer o.s.v. Är helt övertygad om att efterfrågan finns för att fylla upp ett större tåg! Kanske borde supporterklubben också trycka upp fler t-shirts och sälja på tåget? För hittills har väl de, vad jag förstått, sålt ganska bra?
Detta ska inte ses som några pekpinnar utan endast som enkla förslag. Jag är oerhört tacksam för det arbete Timrå IKs Supporterklubb lägger ned!
Tack Manderville för att du inte valde något annat elitserielag! Jag visste hela tiden att man kunde lita på dig... ;-) Kanske Manderville dyker upp i Timrå IKs färger senare denna säsong trots allt, nu när han ändå huserar i Europa igen menar jag...
(Om Zlatan spelat i Timrå IK och jag varit sportchef hade jag bett honom söka sig till en ny klubb/förening! Egot får aldrig bli större en laget! VÅGA VÄGRA EGO-ZLATAN I FOTBOLLSLANDSLAGET!!!)
Ambroo: En annan sak jag funderat på ang. Silly S. o truppen är när spelare blir långtidsskadade typ Wennerberg betalar då klubben ändå största delen av lönen el. försäkringsbolag (spelarnas)..för f-kassan kan väl knappast betala nån stor del av dessa löner..
Jag bara funderar över om klubben slipper utgifter för långtidsskadade o kan då värva annan spelare för dessa pengar? Har Du (el. nån annan) koll på det också?.. Vi har ju på "papperet" 13 forwards men bara 12 i praktiken tillgängliga vid ev. skador o dyl.
htikare: Njae, inte mer än att de är ett mittenlag i SM-Liiga och att de har en gammal bekanting vid namn Tomi Källarsson i truppen... Av intresse kan även nämnas att både fd Frölundaspelaren Jari Tolsa och tjecken Ladislav Kohn (mannen som kopplats ihop med TIK ett antal gånger...) också huserar där.
Jag tror Kent kommer att trivas ypperligt därborta. Det är nästan som att hitta för honom då spelet är rakare, snabbare och spelas på lite mindre rinkar. Det är bara till att önska honom lycka till även om jag tycker det är tråkigt att TIK lämnade honom utanför i vinter. Han lär säkerligen bli en hjälte även i österland.
Tycker det vore coolt om ni hade meshuggah som intro. Med tanke på att mårten typ så gott som alltid har modotröja på sig på spelningarna.