andyo: Vi får väl hoppas på avarten som är undantagsfallet. De som svarat i Jimmys blogg lär väl vara 2-3 omogna pjuklarver. Roligast är den som beskyller Jimmy och alla timråiter att vara cykloper. LOL
Klockrent blogginlägg av Jimmy. =) Finest eller vad han kallar sig blev ju duktigt upprörd och det kan man ju bara tolka på 1 sätt, en riktig pungspark från Jimmys sida. :)
JBlom: Jag tycker inte Jimmys senaste blogginlägg är det minsta klockrent. Inte särskilt roligt utan bara onödigt fokus på en motståndarspelare o ev gratis tändvätska åt HV o deras supportrar.
JBlom: Klockrent vette fan. Jag håller med då han skriver om idioten Thörnberg. Det sista rövslickeriet "Vi har världens bästa domare" var bara helt onödigt och väldigt korkat. Jag har aldrig varit så förbannad över domarnas inkompetens som under den här säsongen.
Nu har vi lagt ut Hockeypuls: Studio - det första programmet om SM-kvarten mellan Timrå och HV. Gäster i studion är Robin Jonsson och ST:s hockeyreporter Maria Nordström. Länken har ni här nedan. Har ni förslag på gäster ni skulle vilja se i studion så släng iväg ett mail eller ett snabbmeddelande. Vi gör studioprogram inför varje hemmamatch, nästa program kommer vid lunch på måndag!
när man ser axelssons ben på isen går dom fan snabbare är olles trumpinnar på läktaren. verkar ju löna sig ganska bra också allt hans skridskoåkande, läste att han inte fått 1 enda 2minutare på 55matcher iår ! mäkta imponerande !
Tikinmyheart: De är ju så himla tragiskt att en kille på 100 kg muskler far runt flyger som en vante på de där viset, ha är ju en riktigt bra hockeyspelare men de är himla svårt o respektera honom när han ser ut som en heliumballong, men din ramsa om honom tycker ja va bra.
actionleif: Undrar hur många gånger man har sett det där klippet nu, det blir bara bättre. Den där lilla inbromsningen han gör innanför blå så att Grillfors försvinner är bara för underbar.
T T: jag var faktiskt ganska säker , stod på ståplats och såg matchen . slutsignalen tutar exakt samtidigt som han (hv71-spelaren) slår till pucken , det var 0,3 sek för sent .
Linköping kommer aldrig ta SM-guld. En typisk plastklubb som tog sig upp i SHL för ni blev nyrika. Finns varken tradition, kultur eller stolthet i den klubben.