Olli Nomadinen : Flopp är kanske lite hårt, men jag tror vi skulle tjäna på att sluta betrakta honom som en "PP-back". Däremot är Lindelöf en PP-back, men det blir ju fan inga PP:n i den här sporten.
bar mofftak: Hartmann sänker oss fullständigt. Tredje utvisningen i matchen. Han måste sitta resten av den här matchserien på bänken, det är för små marginaler i ett slutspel, man har inte råd med den skit han åker runt med.
Men VARFÖR plockar inte Freddan målvakten??!! Väntar han på nästa offensiva tekning som vi ska fixa i Boxplay?
{297}: Fullständig övertändning. Satt faktiskt och tänkte innan hans första besök i båset att han kom ut med bra energi, men sen har han ju kommit in för hårt för sent i typ varje närkamp.
Visst rullar vi vidare precis som vanligt fortfarande? Om klacken får uppleva en live match igen hoppas jag de instrueras i att inte sjunga något om hur dåliga AIK är. Helt jävla onödigt att ge energi till dom.
Hartman har inte sin bästa kväll... Fan. 5 helt jävla onödiga utvisningar totalt för Timrå? Vi har precis fått uppleva hur man ger AIK 100% energi. Och varför väntar Andersson med att coacha tills typ matchen är slut. Jag fattar ingenting.
Smokey: Ska bli spännande se hur det går uppe i Umeå nu. Enda fördelen jag kan se med det här är att jag som Timråit i 08-land eventuellt (!) kan fira de på söndag... känns dock ej troligt i denna stund
Zäta75: Väntar med spänning på Wennerholms krönika. I Måndags var Timrå klar för SHL,aldrig nånsin hade något lag varit så klara favoriter i ett slutspel. Där och då tappade vi SHL platsen..
erathoo: ja, nu hoppas vi de fattar att det INTE är att bara ställa ut skridskorna och tro att man vinner...det var ju så dags och vakna med 10 min kvar.