1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02

« · 1876044 · » Till forumet


Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Simmalugnt: jag är förvånad över att han gav en match till Timrå. Tar sig Modo till playoff kan vi vara säkra på att han tippar dom till SHL också. 'Foppa avgör i sudden!!1'.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Tarasov:

Tack ska du ha för det inlägget. Jag uppskattar mycket att få tillhöra denna exklusiva skara av inbjudna gäster. Ungefär som i programmet Go’kväll där en kändis rent fiktivt får bjuda in fyra andra personer till ett middagsbord. Jag skulle lätt vara den andra vid bordet som åtar mig att bjuda laget runt. 🍺🍻🥂🍷🥃🍸🍹🍾 etc...
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Underbart med serieseger! Helt otrolig säsong hittills. Ser fram emot finalen så in i helvete! Fy fan vad roligt detta är, nu njuter man. Vilket krig det ska bli!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
DJ Hemp: Ok. Tråkigt ändå.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Tomas Ros tippar Leksand. Jag är nöjd.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Tomas Ros tippar 3-1 i matcher till Leksand och prick ingen är förvånad
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Vi kommer antagligen , och med någorlunda motivation , att släppa in mindre än 100 mål i grundserien . Alltså - Mindre än 100 - på 52 matcher . Det vore något
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen:

Det enda som är trist är att du fullständigt saknar humor. Den som inte fattar att mitt inlägg skrevs med glimten i ögat ger jag inte mycket för. Att jag uttryckte mig som jag gjorde har enbart att göra med att andra härinne har kallat Haukeland för legoknekt. Det borde du fan begripa alltså.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: Ja, det är där den största utvecklingen skett under säsongen. Vi har hittat sätt att hantera hög forechecking. Fram till januari var vi oerhört lättstressade och spelade fast oss. Nu försökte Leksand kliva upp, men det hade dom inte mycket för. Undantaget i första då, där Timrå låg helt snett.

Pjuh! En riktigt skön hockeykväll detta.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
bisterfinnen:
Ja stort grattis till alla i Tik-boken, ett personligt grattis till profiler som DJ Hemp,Modano,Otto1 och Woody😀 skulle kunna tänka mig bjuda er laget runt en kväll👋🏻🍻🍺🍺🍺🍺🍺
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: oj, helt plötsligt håller Helberg oss som favoriter mot ett SHL-lag, wow. Hur många gånger kan man vända kappan efter vinden innan man får den i ansiktet?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Bragd-Birger: Framför allt är dom tillräckligt smarta för att lyfta sig från karaktärslösa till kämpar, från en period till en annan. Gång på gång.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Apropå släppa eller träna hårt, Tycker Timrå hade mer ork i denna match.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Stabilt och rättvist till slut. Oerhört skönt att smiska knätofsrumpa i deras egen masborg. In your faces!
Gött också att dyr-tyskarna gjorde en halvsugig insats, och att dom dödade förvirringen med en idiotutvisning.

Som knylan sa: det här är på riktigt. Timrå vinner serien, och man gör det välförtjänt.
Modano och ditt gnäll på backarna: du är fan speldum. Dom sliter röven av sig där ute, och faen så bra man höll i och spelade sig ur pressen från andraperren och framåt. Grymt impregnerande!

Nu är det bara att ladda om inför finalen. Derby härnäst, känns ju 'sådär' hett.

Hockey är en underbar sport!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Hahl Bundy: Grattis till extremt välförtjänt serieseger!

Ladda om för det viktiga nu!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kan man annat än att älska detta Timrå IK!?
I believe... do You?!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
En fråga
när släpps biljetterna för
finalserien??
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
DJ Hemp: Trist attityd. Han har bjudit på sig själv så jävla mycket och är bland de största anledningarna till att vi är i den här situationen.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Timrå IK VS Leksand 3-1 i matcher 😉👏👏👊💪
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Det här laget alltså.. sjukt imponerande insats av alla (t.om. Enock och Olofsson)!
Expressen har redan rubriken ute: "Leksand till final – trots förlusten"..

Att detta Timrå är klara seriesegrare med 2 matcher kvar är inte lika viktigt så klart.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
”Henrik Haukeland e våran legoknekt,
e våran legoknekt,
e våran legoknekt...”

Vi vann serien - tack för visningen, hesgoal.com!

🙂🍸🏒🥂🥅🍻
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Nisse på Mon: En och en halv vinst till 100 poäng.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Wooow är
imponerad
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: Sjukt imponerad av insatsen ikväll. Första var inte bra men sedan gör man en taktisk mycket väl utförd match, det är inte många målchanser vi släpper till i tredje. Just det här är anledningen till att vi vinner serien. Skönaste vinsten denna säsong, leksand spelade fult, dom hade domaren med sig (det kanske jämnade ut sig lite mot slutet) men vi behåller kylan och vinner.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
SMÅLAND: RESPEKT DE LUXE😁
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Vi älskar Timrå!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kattgubben: Det gör alla experter, känslan att Timrå spelar en otroligt effektiv hockey medans man får så lite positiv cred från media och "experter" gör mig riktigt optimistisk för framtiden, tvärtom vore värre. Om Tomas Ros och Mats Wennerholm skulle gå ilag och skriva en artikel om att vi inte har en chans mot Leksand i finalen så skulle saken vara biff, 2 x jinx av okunniga timråhatare.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: Och dessutom, som Arto sa: en positiv sak med Leksands utvisning är att man kan ta ut målvakten och spela fem mot fem utan att riskera ising. ALLVARLIGT?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
SERIESEGER 👊👊👊👏👏👏👏🎉🎉🎉
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
YEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: YESS!! Eat that, knätofsar!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
UT MED FETTAN!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: Haha, och nu börjar han nästan att grina. "De är så dumma, jag tycker att de är så dumma, så dumma...."
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: Håller på dyraste laget som några andra fånar.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kattgubben: Hela referatet går ut på huruvida Leksand är så pass bra att dom kan klara att gå upp till SHL. Vad Timrå gör för att stoppa dom är tydligen irrelevant. Som journalist skäms jag.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: Sjukt jobbiga - och långa - minuter kvar nu...
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Kattgubben: Båda kommentatorerna har en ganska klar preferens för de blå och de försöker inte ens dölja det.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Uuuuuut med Olofsson från isen, han är någon helt annanstans mentalt!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Sitter arto och hejar på lif? På riktigt?
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: Nästa gång vi möter Leksand så kommer det vara 90 procent ångest och 10 procent nöje.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Olle: ja eftersläng i ryggen på Parks var ju fin... jävla idioter
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
jå1: rena övergrepp där ute, leksand är mer intresserade av att skada timråspelare än att kvittera
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: Bara jag som hör en mindre positiv ton från Aarto då han tvingas berömma Timrås spel? I love it, TIK mot resten.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: Han sa till och med: ”äh”, när Leksand missade ett skott.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Raggaren Putte: Arto anser att tacklingar i huvud är sjysst..
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
hubbenorlen: Dessutom har de två helt olika skalor när det gäller att kommentera utvisningssituationer. Patetisk kommentering just nu.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Knylan: Den där jävla Arto Blomsten är helt tyst när Timrå spelar en rejäl och taktisk ishockey. Kommentatorn också. Dom är så jävla chockade över att Timrå leder, eftersom Leksand minsann dominerade första perioden. Jävligt provocerande.
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
JÄVLA FITTOLA!!!!
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Leksands IF - Timrå IK 1-2
Kommentera

Sv: Leksands IF - Timrå IK 2018-03-02
Woooooooow
vilkem bomb
Kommentera

« · 1876044 · »