1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604252 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
har bara ett ord att säga om detta Timrå IK, hokkeyhoror!!

stoff: Judaspengar!! men det är inte klart än!

Smokey:

Tror ni på fullaste allvar att han bettar med de pengar han sägs göra?

Jag tvivlar på att han satsar sos bidraget på nånting han förmodligen kommer förlora, bullshit rent ut sagt!

Smokey: Stoff är en mytoman

stoff: Stoppa dina skitiga stålar i halsen och njut medans luften tar slut.

stoff: Varför hänger du här? Förutom att småkäfta om bet före match. Du hoppas väl inte att Timrå klarar sig kvar. Gå o häng på en sida där ditt lag huserar, varf#¤% de nu är. Alternativt börja häng på Betsson, Oddset eller DI, där man kan "spela" med pengar. Tack på förhand.

Blizzard: Förstår inte hur tik kan komma ut och uppträda på det här sättet. Allt annat än total kross är oförlåtligt i andra.

Smokey: Någon måste ju lynchas om denna bisarra spin-off av verkligheten blir sanning.

Blizzard: ja gö så!!! dom jävlarna förtjänar inte suportrarnas stöd, ett gäng nollar är vad dom är.. haha

Kramer:tror du jag tycker det är roligt helt ärligt?

Kramer:

Som dom spelar nu så är dom inget ES/AS lag, de förtjänar inte att få vårt fulla stöd. På pappret ska vi vinna med minst 3-4 mål, vad fan sitter det i!?!?!?!?!

Jag lider......

Kramer: sätter ju karlskoga till 5,80 i denna match.. så går i vinst hur jag än gör.. AMEN

Tar tillbaka allt hockey suger kuk! Timrå slår inte tillbaka, möjligen att dom slår sig själva. Funderar på att bränna min biljett till leksand och supa ner mig istället!!

stoff: Hoppas du stentorskar!!

Man är bedövad. Vill inte läsa om att Bofors sitter i förarsätet mot Timrå hemma. Jag mår fan illa.

Olle: Så länge vi inte ligger under med mer än 4-5 mål så...

Skämt o sidå, snart är det mest spännande besked man som Timråfans väntar på: ramlar vi ner en eller flera divisioner(konk)?

stoff: Tur att grabbarna taggade till och sög åt sig av fansens stöd inför denna match, annars hade vi väl legat under med tvåsiffrigt nu efter första.

nixXz: ser att du är timråsupportetr..tycker du verkligen att det är roligt?

jag tycker att det är självaste jävla skiten!!

Kramer: djurgården är stenklara o vara kvar i es, sen är jag ganska så säker på att leksand kommer 2a, det är vad jag spelat till 4,50 ggr pengarna

stoff: Lägg av med det där för helvete. Hur fan kan du hålla på med skadeglädje när det finns fans som håller på samma lag som du och som verkligen lider.
Fy fan.

stoff:

Dö, Modoitjävel!

stoff: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA KATJING!!!!!!!!!!!!!! dollarna rullar in som dom ska det går bra nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KOMPIS DET GÅR BRA NU

Efter period 1

+

Hög forechecking

Bra intensitet och vilja i inledningen

Bättre än BIK i 5 mot 5 första halvan.

Bellissmo ser definitivt inte som det där monstret vissa har målat upp honom som.

Mål i PP.

Högre tempo

-

Nochalans i uppspel och försvarsspel

Baklängesmål i PP

För många förlorade tekningar

Effektivteten

Släppa in mål i minut 19, allt för välkänt men inte ok.

Redigerad kommentar

Olle: Inte bara Timrå som har det trögt Djurgården- Rögle  1-1..ujujuj den här serien kommer att bli en pärs för oss alla!!

1-3 nu....vad fan händer?????=?=

Hahaha krossade avi bik woooohooo

Olle: nja tror endå det blir STOR pisk, timrå hänger inte med i tempot, spelar riktigt osäkert

hubbenorlen: Må så vara men tiden för ursäkter och bortförklaringar är ju förbi. Det är vinna eller dö.

stoff: Så länge vi bara ligger under med uddamålet så har vi ju chans till poäng i den här matchen.

Olle: Karlskoga har haft två målchanser och gjort två mål, varav ett på straff.
I övrigt har dom inte haft nånting.

Olle: absolut! ska vara glad att dom inte leder med fler mål, 1-6 slutar denna match

pefr: Här kommer man hem till 1-2 och konstaterar att vi inte ännu är avsågade i denna matchen iaf. Framsteg!

S24 fungerar 100ggr bättre än csport! PINSAMT

pefr: fast som vanligt var det bara att ställa matt "kenholt den yngre" murley på blå så löste det sig

det känns skönt att vi tränat på powerplay under hela uppehållet...

Burkmat: var inte oväntat...

................................

Burkmat: Så jävla skämmit

pefr:kör en virusbesudlad gammal laptop med mobilt bredband, funkar kanon

in och kör från start nu. fan, jag vet inte om jag tycker om det här med kvalserie längre

Lycka till Timrå! Hoppas ni tar med er Leksand till elitserien 2012/2013!

Bergius: än så länge funkar det klockrent här, förvisso med god bandbred och rätt ny dator

pefr: Sätter mitt hopp till att detta S24 ska funka nu. Jag är skeptisk.

stoff: vart fan e din opptimism,,ätitt surkål hela ditt liv eller...blir kross ikväll

stoff: ;-)

mikenomad: bra, så du vet vart du hörde det först

tydligen spelar linkan med mats hallin ikväll, det var alltså dit värvningspotten gick :)

Sponsrade farsan så han är på plats, samt stödköpte en ståplatsbiljett för att kompensera att jag själv inte kan vara där. Hoppas det går bra nu, och att alla som är där gör sitt yttersta för att stödja föreningen!

Johan J: än bättre- maila och säg upp det på en gång så slipper man, likt jag gjorde med csport att glömma bort det och betala för onödiga månader :)

stoff: Noterat. *antecknar*

har en känsla av att det max blir 2 mål frammåt idag

« · 1477865 · »