FBK leder med 2-0 nu, 3-0 i matcher efter ikväll!
Trodde inte på Timrå inför kvalserien, men kunde inte föreställa mig att BIK skulle vara något problem. Förvånar mig mycket om inte Timrå ändå vänt detta till seger innan matchen är över.
Fråga: Har någon kedja varit inatakt mer än 2-3 matcher åt gången?
Har en känsla av att vi rör om i grytan mer eller mindre varje match. Det måste vara försäsongskänsla hela säsongen, har grabbarna koll på var dom har varandra?
Tjohoooooooooooooooooooo mål.
Åter till min fundering, är det så att vi inte har en enda hopspelad kedja?
Simmalugnt:
Stoff sitter här hemma hos mig. Vi sitter och sträckläser alla artiklar i Aftonbladet som handlat om Foppas fot.
Icing-Ove:
Inte ens du skulle släppa en sådan idiot över tröskeln. Det är jag övertygad om. ;)
hubbenorlen: Egentligen så är det ganska tydlig klasskillnad tempomässigt mellan lagen. Så ur den synvinkeln så känns det man ser bra så här långt. Lagets värsta fiende är nog det självt. Backar som slänger puckar hejvilt eller fuskar i största allmänhet.
Får vi ordning på det så bör chansen att klara sig kvar vara god baserat på vad man sett hittills. Å andra sidan har vi haft en hel säsong på oss att bättra det och så gör vi en sån sanslös första bottenperiod.
Raggaren Putte: Å andra sidan har vi haft en hel säsong på oss att bättra det och så gör vi en sån sanslös första bottenperiod.
Som sagt, vi har väl haft försäsongskänsla hela säsongen vad gäller kontinuitet av formationer, elle..
Redigerad kommentar
1, döda detta BP.
2, Ta timeout och bryt pressen som Karsborg, karlskoga, karlsås eller vilka det nu är vi möter, har.
3, Döda matchen.