1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604213 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Olle: Karlskrona tror jag det är.....:)

Olle: Drama i Stockholm... Nu 3-4

1, döda detta BP.

2, Ta timeout och bryt pressen som Karsborg, karlskoga, karlsås eller vilka det nu är vi möter, har.

3, Döda matchen.

Smokey: Hur sen är vår match?

Anonymous: Tur att vi möter Rögle först i 4:e omgången. Dom bör rimligen vara lite möra vid det laget. Men, men det är ett svårt lag, hade varit mums med Malmö o Klasen i stället.

Smokey: Nu 2-3!!

Smokey: 2-3 så klart.

Anonymous: Jo. 3-4 nu...

Anonymous: 2-3 som ett brev på posten

Smokey: Rögle har tagit över nu. Ja och där gjorde de ett till mål, Rögle leder nu.

Redigerad kommentar

DIF-Rögle 2-2

Raggaren Putte: Å andra sidan har vi haft en hel säsong på oss att bättra det och så gör vi en sån sanslös första bottenperiod. 

Som sagt, vi har väl haft försäsongskänsla hela säsongen vad gäller kontinuitet av formationer, elle..

Raggaren Putte: Ja, jag trodde inte att det skulle vara så här stor klasskillnad faktiskt. Men man vet ju inte hur pass bra Karlskoga egentligen spelar heller. De har ju inte så stor kvalserierutin och kan säkert vara tagna av stundens allvar. Den bästa värdemätaren på hur vi egentligen står oss mot allsvenskt motstånd blir väl leksandsmatchen.

hubbenorlen: Egentligen så är det ganska tydlig klasskillnad tempomässigt mellan lagen. Så ur den synvinkeln så känns det man ser bra så här långt. Lagets värsta fiende är nog det självt. Backar som slänger puckar hejvilt eller fuskar i största allmänhet.

Får vi ordning på det så bör chansen att klara sig kvar vara god baserat på vad man sett hittills. Å andra sidan har vi haft en hel säsong på oss att bättra det och så gör vi en sån sanslös första bottenperiod.

pingvin: Han sitter i garderoben och tuggar fradga

stoff: Att du inte är bannad från det här forumet är en gåta.

stoff: Ta dina låtsas pengar och köp en låtsas vän nu din nolla:)

Simmalugnt: jajamen! dom släpper in 2 puckar i sista, 4-4 redan efter 43sek

Giv oss frid. Vinn!

Simon rular !!! Jag ska tacka min kollega o inbitna HV-fan imorgon.

Patrick Polly: Såja. 4-3, Öneruds tredje ikväll.

Önerud mot världen!

Simmalugnt: Märks ju tydligt att Murley får mer utrymme här än i elitserien.

Icing-Ove:

Inte ens du skulle släppa en sådan idiot över tröskeln. Det är jag övertygad om. ;)

Simmalugnt:

Stoff sitter här hemma hos mig. Vi sitter och sträckläser alla artiklar i Aftonbladet som handlat om Foppas fot. 

stoff: Stoff...? Kvar??

Smokey:

Var är stoff?

Olle: Myyyyyyyyycket viktigt!!!

Olle: Livet i hallen lär vara öronbedövande...

sargad: Mycket riktigt.

Olle: W.T.F. 3 pp-mål !?!?!

Smokey: Mycket riktigt.

3-3?

sargad: VIKTIGT!!

Fråga: Har någon kedja varit inatakt mer än 2-3 matcher åt gången? 

Har en känsla av att vi rör om i grytan mer eller mindre varje match. Det måste vara försäsongskänsla hela säsongen, har grabbarna koll på var dom har varandra?

Tjohoooooooooooooooooooo mål.

Åter till min fundering, är det så att vi inte har en enda hopspelad kedja?

jag vågar liksom itne tro någonting när det gäller kvalserien, men att önerud får göra kassar är bra. väldigt bra, tror han kan bli hur glödhet som helst i den här serien

Önerud mot världen!

DollarBill: jaduu, det skulle jag fan lätt kunna säga uttan att skämmas, dom har ett grymt stöd, folk har samlat o skrapat ihop deg för deras skull...deras svar är detta..Jag såg nollan till lagkapten (Elias Granath) vara ute på krogen för nån vekka sen o hade jätteroligt..Fattar INTE  hur fan man kan sätta en kaptensbindel på den inavlade idioten som inte ens kan vara respektingivande på en ST intervju...skrattretande..Men det säger väl en del om dagens Timrå

DollarBill: Stopp i backen nu, du är lite orättvis nu! Några av dom var faktiskt på Allstar nu senast, helgen som var.

joergenjonsson:

Har du sålt kontot???

Kamrater, spelar denna på repeat ikväll.. :-(

tommy och daniel dra ner varsit lag en division:AMEN

FBK leder med 2-0 nu, 3-0 i matcher efter ikväll!

Trodde inte på Timrå inför kvalserien, men kunde inte föreställa mig att BIK skulle vara något problem. Förvånar mig mycket om inte Timrå ändå vänt detta till seger innan matchen är över.

Raggaren Putte: Men varför bannas inte uppenbara troll?

Kan ingen jävel lura i Max Friberg att det är junior-VM som börjat ikväll??

Burkmat: Du kan ju säga det till dom personligen, dom är nog ute på Oscar och festar den här helgen också.

nixXz: Förhoppningsvis inte..men har lite svårt att ta HAHAHAHA..just nu, speciellt från timråsupportrar.

Kramer: timrå ska vara glad om karlskoga halkar in ett tröstmål åt dom, hockeyhorer

Smokey: Kan inte alla bara sluta att svara det lilla trollet nån gång. Är ju bara så uppenbart att det är uppmärksamhet som det vill ha.

Manderville: ja visst, genom sig själv känner man andra.. AMEN

« · 1478050 · »