1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604253 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Olle: Karlskrona tror jag det är.....:)

Smokey: Rögle har ju sannerligen ett sinne för dramatik, som det verkar.

Kramer: nä det är Sundsvall som möter Karlskrona ser jag ..och ligger under med 0-3..ajaja.

Olle: Jo. Men inte fullt i hallen. Mer folk när Bajen fans spelar säger tv-snackarna.

32. Nieminen, Ville 13:e forward i Örebro enligt Swehockey.  Är han skadad eller har han inte varit så bra som man kunde tro?

Smokey: Där förlorade Challe sin första KS match med Djurgården.

Redigerad kommentar

Anonymous: Men FY FAN vad oförtjänt

HELVETE!!!!!!!!!!

Men va fan........:(

Illa! Pikkarainen

simmalugnt: VART ÄR DU!?!??!?!

Oj vad hände där?

Här kommer spykänslorna...

FAN HELVETES JÄVLA SKIT!!!

Att vara Timråit, är värre än kräfta

stoff: Men lägg av att håna folk din jävla idiot.

MrsEye: Självmålet som kostade oss platsen.....

MrsEye: Så jävla dåligt, hur fan kan man tappa segern :(

Manderville: Lundström ska ta stolpen där. Riktigt dåligt.

Fan vad tungt ändå! Inte det minsta glad.

Sjökan: Jag är riktigt jävla... JAAAAA!!!!!

stoff: stoff stoff din satan amatör  det här måste ju vara det allra sämsta för dig ..Timråvinst i förlängning!! ...HAhahahaha!!

Alltid något sa fan : )

nixXz: Tappa poäng mot Karlshamn hemma...vågar inte ens gissa hur det ska se ut mot DIF, Rögle och Leksand...

hubbenorlen: Gud vad skönt.

nixXz: 2 poäng i af. Men den där extra poängen som vi tappade kommer nog bli viktig. Vi möter kanske det svagaste laget i serien och tar inte 3 poäng hemma. Dags att ta sig i kragen com vi gjorde i 2a perioden nu resten av serien. Vinst mot Leksand på lördag och jag tror vi får moment för att ta den där platsen.

nixXz: Det ska vara enkla 3 pinnar hemma mot  det troliga bottenlaget.

Dåligt!

MrsEye: Skulle säga att jag är riktigt jävla rädd för utgången av den här förkastade kvalserien :-/

Kramer: huvudsaken dom fick en pinne med sig hem. AMEN

Manderville: Nu har dom ju i alla fall fått känna att dom klarar av att föra matcher. Tror det kan bli viktigt för fortsättningen av serien, så att de vågar spela ut.

nixXz: Det känns verkligen som en blytung förlust just nu. Samtidigt så får man jämföra med hur jävla illa det kunnat vara, tänk Djurgården. Så med tanke på inledningen av matchen som man lätt glömmer just nu, så kanske man ska vara nöjd att det överhuvudtaget inte känns helt kört.

De närmsta veckorna kommer att bli ett jävla helvete för alla som bryr sig om klubben, det är i alla fall helt uppenbart.

stoff:Jaha Äru Boforsare nu?

hubbenorlen: Den tappade pinnen ikväll måste tas igen på lördag, MINST 2 poäng krävs då, gärna 3 :)

hubbenorlen:Sant det, men det här försvaret, det här hiskeliga nervvrakande tortyren för oss fans. Korthus korthus!

Raggaren Putte: Att Djurgården förlorade är riktigt förvånande. Hur dåliga är de egentligen? Eller är det nerverna som spökar?

hubbenorlen: visa respekt hubbepöjken,,,du e väl inte den finaste sandkornet i sandlådan i den här smeten. Glad attt´Tik vann

Sjökan: Den katastrofala första perioden kostar oss 1 pinne idag. Kan bli dyrbart när tabellens ska summeras. Om vi nu är med där uppe då. 

Leksandsmatchen kommer att bli mycket intressant. Minst sagt. Jag är orolig.

Raggaren Putte: Ja usch och det här var bara den fösta av 10 matcher...ujujuj bäst att ta en Staropramen för nerverna!

Sjökan: Tycker försvaret spelade upp sig betydligt. Å andra sidan var det inte direkt någon anstormning de tvingades ta hand om.

Raggaren Putte: Ja helt klart, så kommer jag nog tänka imorgon. Men just nu. FAN!

Ja kommer bli sjukt jobbiga veckor. usch!

Bergius: Den avgörande faktorn för mig är vårat darriga målvaktspel. Vi har nog den svagaste uppsättningen, och med tanke på hur viktig målvakterna är i dessa matcher så... orolig, Lundström får fan ta tag i sig och ÄLSKA läget och bli en ny Kapanen

Ni verkar ha fått en eventuell motståndare nästa säsong i form av Karlskrona

Äh haldarriga i första bara sedan är det vår match helt. Detta kommer vi klara galant!

Där vann Leksand.

Sjökan:Leksan vinner premiären borta mot örebro. =S

Burkmat: Vem ska jag visa respekt? Stoff? Tycker du allvarligt att han förtjänar respekt? Han gör ju inget annat är trollar och retar upp folk. Klarar han inte av att kallas för idiot så ska han inte bete sig som en.

Kramer:

Jag har ju sagt det förut, ni måste dricka öl under Kvalserien. Ni som har jobb eller bra ställt, köp lite dyrare öl. Chimay är ett tips. Vid en förlust så smakar i alla fall ölen kanon ;-)

hubbenorlen: Vet inte. Men jag tror att det var en mycket olycklig lottning för Djurgårn att få börja mot ett Rögle som gick in i matchen med ett enormt självförtroende efter 7-0 krossen. Realistiskt bör dock Rögle börja falla i ork framöver, så det borde vara mycket bra för oss att inte ha dem förrän i omgång 4, även om deras måldomare säkert kommer att vara lika bra som alltid även då.

Sjökan: Ja jag var helt övertygad att Lundström skulle vara första, men nu efter detta är jag inte så säker längre.

Raggaren Putte: Du har förmodligen rätt. Fan vad jag skulle må dåligt om jag vore djurgårdare nu. Det måste kännas fruktansvärt.

« · 1478050 · »