mikenomad:
Jag mår kanon. Det här är det bästa som finns i sportväg. Närmast helt avgörande matcher. Ingen transportsträcka. Är taggad till tusen. Fattar inte hur man kan må illa nu när det roliga har börjat...
DJ Hemp:
Det var längesedan vi var gullegull nu är det Sthlms lagen som är medias gullegrisar...
orion:
Riktigt så fritt är det nu inte. Här censureras ganska rejält när man ger svar på ett tal.
För övrigt älskar jag Kvalserien, Äntligen är det slut på en meningslös serielunk. Nu betyder en klantighet från t ex en målvakt allt. Den missade trepoängaren från torsdagsmatchen kan kosta oss elitserieplatsen. Ja, och då var vi inte bättre. Men egentligen misstänker jag att vi kommer att vara längre ifrån än så. DIF och LIF tar det. Vi får slåss med Örebro och Rögle om bronset.
mattias - 74:
Hela Sveriges Leksand gulle-gulle-gull... Hoppas att ni pissar på er själva i denna ambition!
: ) bifogas för att undvika den obligatoriska censuren. Lyckas detta eller?
Simmalugnt:
Nu skall jag in och dryga mig. Fan vad vi kommer pissa på er
Heja Leksand ^^
Smokey:
Har kört några random synthklassiker med väl valda titlar jag. Dessa avslöjas dock inte här. Laddar upp med lite sprit inför en kväll framför S24:s webbsändning. Tippar 6-1 till Leksand men drömmer om en ny seger i sudden. Likt 2002 i Kvalserien då TIK bland annat hämtade upp 1-4 mot just Leksand i slutminuterna. Vinst med 5-4 efter straffar. Även det i den andra omgången av serien. Men i skrivande stund regerar slutspelshockey, synthklassiker och sprit = Tre S.
För oss rödvita gäller det nu att med lugn och beslutsamhet endräkteligen samlas kring den stora uppgiften att hålla vårt lag utanför allsvenskan, att vårda och värna våra omistliga Timråvärden och att på bästa sätt bemästra den onda tidens påfrestningar. Skänk oss frid....
T T:
Jag tänkte mest på eftersom John K frågade om formen på "Nollan" men då vet vi att han kör buss.
Bad_Brett:
Men för i helvete Leksand kan stå på 6 poäng vid seger och det är ytterligare 24 kvar och spela om. Nej jag tror inte på Es ändå trots seger men visst ser de t bra ut. DiF lär vinna idag då dom förmodligen är uppretade sedan sist.
Hahl Bundy: du kommer missa nåt häftigt,,vilket jävla drag det kommer bli ikväll,,men det visste du ju redan..man e lite smånervös faktiskt. Här i leksand är dom självsäkra som vanligt..Hoppas jag kan vandra hem med ett leende ikväll.
FOOOOORZA TIMRÅ IK
mattias - 74:
Det här känns som en otroligt viktig match för båda lagen. Jag vill gå så långt som att säga att laget som vinner ikväll, förmodligen kommer fixa elitseriekontraktet.
Vilken tid börjar matchen? är det inte 16:00? Vill inte missa matchen :P
Hm, ser ut som 18:30.
DT: varför åker supporter bussen redan nu om det är 18:30 som gäller?
Redigerad kommentar
Smokey:
Tyvärr ni förlorar , själv hade jag tydligen tvättstugan mitt i matchen, får se till att jag har mina turkallingar på mig under matchen då ;)