1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604156 inlägg · 6212 ämnen

Lilla SM 2012

Sv: Lilla SM 2012
Johan J: Giltiga orsaker att inte spela för klubbens överlevnad. 1. Bruten rygg eller nacke . 2 . Avsågade ben . 3. Sin egen begravning. Icke godkända anledningar ..elallergi , nageltrång , hosta , feber , navelludd . Och alla andra sjukdomar man kan frossa i om de inte är frågan om liv eller död

DJ Hemp: Beror lite på vilken nivå man ligger på i sitt intresse .lever man halva året i väntan på att hockeyn ska börja och övriga halvan med exakt allt focus på timrå så är de djävligt jobbigt . Håller man hockeyn på en vanlig sund hobbynivå så kan de nog rent av vara roligt

Johan J: såklart, inte kickar timrå en spelare i första taget

Ingen Hagos idag heller.

Blir han kvar till nästa år? 

mikenomad:

Jag mår kanon. Det här är det bästa som finns i sportväg. Närmast helt avgörande matcher. Ingen transportsträcka. Är taggad till tusen. Fattar inte hur man kan må illa nu när det roliga har börjat...

Nu mår jag illa. Riktigt fysiskt jävla illa!

mattias - 74:

Inte Hammarby i alla fall...

DJ Hemp:

Det var längesedan vi var gullegull nu är det Sthlms lagen som är medias gullegrisar...

orion:

Riktigt så fritt är det nu inte. Här censureras ganska rejält när man ger svar på ett tal.

För övrigt älskar jag Kvalserien, Äntligen är det slut på en meningslös serielunk. Nu betyder en klantighet från t ex en målvakt allt. Den missade trepoängaren från torsdagsmatchen kan kosta oss elitserieplatsen. Ja, och då var vi inte bättre. Men egentligen misstänker jag att vi kommer att vara längre ifrån än så. DIF och LIF tar det. Vi får slåss med Örebro och Rögle om bronset.

DJ Hemp: Här är ju Timråboken, land of the free, and home of the dirty...

mattias - 74:

Hela Sveriges Leksand gulle-gulle-gull... Hoppas att ni pissar på er själva i denna ambition!

: ) bifogas för att undvika den obligatoriska censuren. Lyckas detta eller?

Simmalugnt:

Nu skall jag in och dryga mig. Fan vad vi kommer pissa på er

Heja Leksand ^^

Smokey:

Har kört några random synthklassiker med väl valda titlar jag. Dessa avslöjas dock inte här. Laddar upp med lite sprit inför en kväll framför S24:s webbsändning. Tippar 6-1 till Leksand men drömmer om en ny seger i sudden. Likt 2002 i Kvalserien då TIK bland annat hämtade upp 1-4 mot just Leksand i slutminuterna. Vinst med 5-4 efter straffar. Även det i den andra omgången av serien. Men i skrivande stund regerar slutspelshockey, synthklassiker och sprit = Tre S. 

Fetskrock! Körde random slumpvis ett gäng låtar för att likt en spritskadad Saida sia om kvällens möte:

1. Ebba Grön 800 grader
2. Di Leva Vem ska jag tro på
3. Wilmer X Blod eller guld
4. Nationalteatern Vi fortsätter spela rock'n roll men vi hållbar på att dö
5. KSMB Rövarnas visa

Svårtolkat;)

Medborgare! Det förfärliga som vi i det sista hoppats att Timrå skulle förskonas ifrån har inträffat. Ett nytt stort krig har brutit ut. Vi har att konstatera detta ohyggliga faktum och det tjänar bra litet till att försöka giva uttryck åt den sorg och fasa vi känna vid tanken på vad detta kan föra med sig av vånda och ve för en redan förut sargad och pinad mänsklighet.

För oss rödvita gäller det nu att med lugn och beslutsamhet endräkteligen samlas kring den stora uppgiften att hålla vårt lag utanför allsvenskan, att vårda och värna våra omistliga Timråvärden och att på bästa sätt bemästra den onda tidens påfrestningar. Skänk oss frid....

T T:

Jag tänkte mest på eftersom John K frågade om formen på "Nollan" men då vet vi att han kör buss.

Simmalugnt: Han kör spelarbussen, ordinarie chauffören begärde förskott.

John K:

Är TJ med på bussen?

Dream Team: Vilken form är "Nollan" i?

Dream Team: vad har ni för beräknad ankomst tid i Leksand :)?

Dream Team: Fått info att det är bra tryck i Partybussen. Hoppas ni alla får en underbar dag, och 3 härliga poäng med er hem. Bara Tikare!!!

Dream Team:

Fyll på vätskeförrådet på vägen hem bara =)

mattias - 74: Pulsen är lugn här också. Stämningen på bussen är stigande kan vi väl säga. Ramsorna börjar öka i såväl mängd som ljudstyrka. Matstopp i Bollnäs strax. Nerven finns där såklart, men den lär öka när vi kommer närmare...;)

Bad_Brett:

Men för i helvete Leksand kan stå på 6 poäng vid seger och det är ytterligare 24 kvar och spela om. Nej jag tror inte på Es ändå trots seger men visst ser de t bra ut. DiF lär vinna idag då dom förmodligen är uppretade sedan sist.

Hahl Bundy: du kommer missa nåt häftigt,,vilket jävla drag det kommer bli ikväll,,men det visste du ju redan..man e lite smånervös faktiskt. Här i leksand är dom självsäkra som vanligt..Hoppas jag kan vandra hem med ett leende ikväll.

FOOOOORZA TIMRÅ IK

mattias - 74: snart drar man på sig Timrå halsduken o vandrar genom Noret, mot arenan..Kommer kännas som att vandra i fiendeland. Skönt då sina bröder möter upp

mattias - 74:

Det här känns som en otroligt viktig match för båda lagen. Jag vill gå så långt som att säga att laget som vinner ikväll, förmodligen kommer fixa elitseriekontraktet.

Dream Team:

vad har du för puls? Jag är lugn som en filbunke ;)

T T: Nolander. Klubbdirektör. Right so? :)

Burkmat: Nej tyvärr.

Hahl Bundy: va fan. är du inte med på resan..?

Dream Team: Skvaller bubblas till mig o bara mig. :)

Dream Team: 'Nordlander, ny ordförande'. Scoop eller dubbelfel?   ;)

Dream Team: Räknar med fortlöpande uppdateringar härinne kring LN:s förehavande under dagen, kvällen och helst även natten. Alllt ifrån ev överdosering av koffein (i form av cola) till toallettvanor och engagemang i ev. gemensamhetsaktiviteter under resan är av intresse. :-)

Blizzard: 18.30

Vilken tid börjar matchen? är det inte 16:00? Vill inte missa matchen :P

Hm, ser ut som 18:30.

DT: varför åker supporter bussen redan nu om det är 18:30 som gäller?

Redigerad kommentar

Dream Team: Pratar vi Partybussen då eller?

bisterfinnen: Bussen på plats vid Navet. På stolen bredvid sitter vår nye klubbordförande Lars Nordlander. Stort... ett av de större ögonblicken i mitt liv som supporter.
OBS.. Han sprättade nyss en flaska Cola zero. Det känns tryggt!

Timrå Icon: du eller modano?

Hahl Bundy: Mina favoriter är Pierre Cardin inköpta i butik på Rodeo Drive i LA.

Hahl Bundy:

Y - Front? Satan vad sexigt =)

Timrå Icon: Sidenkallingar på bara.
Själv kör jag landstingets sexy ones.

"Timrå IK Supporterklubb Nu har det kommit in ett gäng avbokningar! Så nu finns det FYRA platser kvar till dagens resa ner till Leksand. Vill du med? Kontakta Emelie på 070-34 63 651"

Timrå Icon:

Inte för mig.. HAHA

mattias - 74: Kallingar...?? Det är ju bortamatch...?

Smokey:

Tyvärr ni förlorar , själv hade jag tydligen tvättstugan mitt i matchen, får se till att jag har mina turkallingar på mig under matchen då ;)

GAMEDAY!!!!

Smokey: Jag förväntar mig fullt ös både från klacken o laget.
Timrå klacken ska äga arenan. Hör ni det?
Knätofsarna ska skaka så att knäna är som knäckebröd.

Full fokus med betoning på full!
Kom igen nu Pusha fram laget till seger.

Giv oss tid till lite frid. Giv oss full djävla pott!!!

« · 1479188 · »