spud:
Han vill säkerligen visa att de gjorde fel som tackade nej till hans tjänster.
superfalle:
Ja, du överlever och kanske är du även frisk. Vad är då problemet? Att må otroligt dåligt i några månader har nog de flesta varit med om. Jag lär också känna en viss lättnad om Timrå håller sig kvar. Frågan är bara vad som är vitsen med att leva i respirator...
Redigerad kommentar
Bad_Brett:
Slutspelet känns allt som oftast avslaget. Det har blivit för mycket NHL kring det hela och ingen bryr sig ju egentligen om vilket lag som vinner Stanley Cup. Bara om vem som tjänar mest pengar.
mikenomad:
Det där känslomässigt störda behöver du inte blanda in mig i. Nu handlar det om idrott rätt och slätt. Vilket är och ska vara roligt. Särskilt när det rör sig om matcher som denna.
DJ Hemp:
Det har inte så mycket med Timrå att göra, utan snarare att det är så nervkittlande. Slutspelet känns lite avslaget i år på något vis.
T T:
BIK vann dessutom skotten med 39-23. Kanske ingen skam att tappa en poäng mot dem?
Bad_Brett:
Liksom jag var över er kvalserie i fjol. Fast då hade vi inte ens ett slutspel att ta till...
Yngwie:
Det kostar bara 129 pix för en månad. Som hittat ju. Har redan sparat in engångskostnaden i dag (89 pix).
DJ Hemp:
Ruskigt spännande! Jag är nästan mer upphetsad över detta än över MoDos slutspel.
sargad:
Ja, exakt. Det ska kännas. Ingenting alls har känts från september till februari. Men nu jävlar. Synd bara att man ska behöva vänta så länge. 55 omgångar till ingen nytta.
Mycket riktigt verkar Örebro ha spelat bort sin chans. Medan hat-Rögle har gjort tvärtom. Fan. Nu får kvällen utvisa ifall vi har en reell chans eller inte. Och det är just det som känns så oerhört intressant och spännande.
Mindre än en halvtimme kvar nu...
Superfalle:
Det gäller att hålla en sund nivå till saker man inte själv kan påverka. Kan inte se något fel i det. Jag hoppas givetvis på att Timrå fixar kontraktet men inte fan går man under om de åker ur. Det är inte upp till mig. Hakuna matata. Vad är förresten grejen med en 55 omgångars menlös skitserie?
Hahl Bundy:
Du borde inte snacka så mycket om att byta identitet eller vad det nu var du inte.
Men nu ser jag fram som fan emot kvalseriedrabbningen på S24. Kan knappt bärga mig. Leksand - Timrå och en jävla massa godis i en skål bredvid datorn. Fruktkola. Jajamensan!
Helt rätt Hemp, det är ju det har det går ut på. Hur kul är försäsngsmatcher, mitt-i-ES-lunkmatcher, Czech Håkky Cup o.s.v o.s.v. Det ska kännas att det är match. Brig'em on.
Några mycket, mycket, mycket tidiga slutsatser: Är ÖSK bortspelade nu? krävs något väldigt extra från deras sida. Bofors har jag räknat bort, då är det alltså 4 lag om 2 platser.