DJ Hemp:
Herregud vilken nagelbitare det kommer bli i KS, än jämnare än på många år troligtvis. Ni har inte förlorat än, glöm inte det! Ni tar poäng när ni spelar dåligt, och har domaren i mot er? :) Det ser rätt okej ut tycker jag som neutral i det hela.
orion:
Nu vet jag inte riktigt vad du menar. De ord du nämner har jag egentligen inga problem med. Leksand och bajs är väl typ samma jävla skit. Bort med fanskapet känner jag liksom...
I somras uppskattade jag Broöppning i Härnösans något djävulskt : )
The End med The Doors har jag faktiskt hemmavid på en grammofonskiva. Mycket bra faktiskt. Fin musik som jag uppskattar. Blir lite inspirerad och kan tänka mig att slänga på vinylen på stört ju... Varför klaga?
Fin låt. Fin grupp. Fin musik. Och jag... En dumjävel eller?
Redigerad kommentar
DJ Hemp: Ogillar fegisar som inte vågar prata svenska.
Svenskan innehåller ord som fan, jävlar, kuk och fitta, knulla, bajskorv, Leksand...
Har just ikväll varit på sjuttiotalskväll i Härnta och lyssnat på din musik..?
Nu lyssnar jag på "the End" med the Doors.
Treklövern1912:
Jag håller lite grann på Malmö. Dricker chocklad ur en Redhawksmugg varenda lunch. Den är inte min men jag har en viss respekt. Än mer håller jag på mitt hjärtas lag = Timrå IK. Är ansedd som skitjävel på denna sajt då jag öppnade för Sundsvall i höstas. Det gick så där. Skiter jag i. DJ Hemp kommer alltid att hålla på Timrå IK. Mitt lag närmast ett hjärta. Mitt hjärta.
orion:
Hästballe. Hästkuk. Allt det där. Vi vann igen. Fyra poäng får ta mig fan duga. Hästpoäng. Häst. Vad är problemet? Tillbaka till elitserien med en hästväg eller?
Bragd-Birger:
Rögle är därmed klara för Elitserien 2012. På grund av dig. Din jävel. Varför skulle du skriva det där för? ; )
Wayne Gresky:
Jag tror att du har en poäng där faktiskt. Känner mig någorlunda nöjd med dessa fyra poäng trots tappen i slutet av matcherna. Dessvärre är detta något som har blivit Timrås signum nu igen. Fan liksom. Attans vad denna kvalserie blir spännande för alla och envar. Svårt att känna sig missnöjd när ens lag avgör i sudden för andra gången i rad men vad fan kanske att vi borde haft sex poäng egentligen... Glad men småsur.
Sluta skylla på domarna!! Hatar offermenalitet!
Att vi inte vinner beror ju på att vi börjar backa hem och spela på resultatet. Timrå bjuder på så sätt in Leksand i matchen. Och vi har INTE grundtryggheten att spela på en skör ledning...
Det hände något med mig när Timrå avgjorde och vann igen. Jag söp till som ett jävla as faktiskt. Av ren glädje. Vad har hänt här på forumet sedan dess? Ja jävlar vad satans glad jag blev... Fyra poäng efter två matcher = godkänt ändå alltså. Eller!?
Ah, här kommer man tillbaka efter att ha gjort en terapipromenad för att behandla förlusten preventivt, då jag insåg efter 2-2 målet att något mycket dyrt förmodligen skulle gått sönder om jag stannat kvar och tvingats sett Leksand göra 3-2 live.
Men vad i glödheta helvete. Vi vann. Eller nästan i alla fall. Jag ska nog fan se till att alltid vara ute på promenad under matcherna istället för att sitta här och häcka. Var det Jockes förtjänst att vi överhuvudtaget tog oss till sudden?
Så, vilken segerwhisky dricker ni ikväll?
ÖstrandsNisse:
Men om nu Leksand ska vara så otroligt bra så varför vann man inte AS då för??
Olle:
Han kommer inte ihåg att det finns time out i dagens hockey ;). Ja, nu bör Nubben kliva ut och stå upp för föreningen. Man kan inte bara vara stolta och svälja allt skit man får
MAStermind2:
Och vad det gäller vår misserabla säsong så skyller jag det helt och hållet på en inkompetent ledning
Taurus: Jag håller med fullständigt. Sen tycker jag att det gäller åt båda hållen, man ska kunna gå ut och säga att man kräver mer av spelarna när det är så och man ska kunna gå ut och säga att man blir knullade av domarna i en sån här match för frustrationen kring en sån här skandal kommer förmodligen hänga kvar i huvudena på spelarna ett tag.
Frågan jag ställer mig ikväll är: VAR fanns timeouten??!!
Vi blir tillbakapressade en hel jävla period och döskallen i båset tar inte timeout. Den finns där, ANVÄND den för helvete så att killarna får hämta andan efter allt jävla boxplay.
MAStermind2:
Pratar inte bara om timrås matcher nu! Titta bara på slutspelet och övriga matcher i ES under säsongen. Man törs fan inte ta efter det som sker, utan man måste hela tiden ha koll på hur det har varit innan i matchen innan man dömer. Man kan ju släppa solklara utv bara för att dom har ju haft två på raken innan eller att klockan är på fel tid etc
Olle:
Sedan kanske man från ledningen kan gå ut och visa att man står upp för laget när domarna suger! Men inte en enda jävla gång har man gjort det!! Så sjukt dåligt
Taurus: Ok, du skyller alltså er miserabla säsong på domarna och Hockeyligan. Intressant! Ni var runt 20 poäng efter laget som slapp kvala.
Två poäng och konspirationsteorier. Lägg ned och njut av att det kunde slutat annorlunda...
Olle:
Det här ligger kanske hockeyligan bakom och styr!! Men att hockeydomarna är det fegaste och mest ponduslösa männinskor som finns. Det står jag för!!!
Hahl Bundy: Egentligen är det ju helt sjukt att domarnivån får se ut så här när så mycket står på spel. Vi är bastarder i domarnas ögon och produkten Elitserien skulle förmodligen bli lite sexigare och mer spännande för många om vi åkte ner och exempelvis Leksand gick upp. Det är också det som jag tror får domarna att ge leksingarna klar fördel i såna här matcher, dom ser till produkten och vill ge en bredare massa valuta för pengarna. Att det är orättvist och en skam för sporten, det är en helt annan femma.
Lag som Timrå IK offras på hockeyaltaret bara för att det ska bli en mer spännande serie, för att folk ska köpa dyra matcher på tv osv. Hur många leksingar hade det varit på plats i sista omgången om båda elitserielagen redan hade sågat av resten?
Vi är klasser bättre än Leksand, dom är faktiskt rent utsagt bedrövligt dåliga ikväll, och utan domarna hade den här matchen varit över i andra perioden. Sen är det väl 50/50 i tredje perioden när det gäller vem som ska skämmas. Vi spelar betydligt sämre och ger bort många puckar men å andra sidan blir man sjukt mycket tröttare om man får sitta i utvisningsbåset hela tiden. Får man dessutom sitta där på felaktiga grunder så blir man även frustrerad och det påverkar ju naturligtvis också spelet.
Bragd-Birger:
Ja men ska det vara så jävla svårt att fortsätta spela offensivt med hög forechecking fast man leder. Vad är det frågan om. Måste ju ta in 10 st psykologer till detta gäng!!