Jiii-sös, vilken sugig period. Dräll, hafs, dutt och horribelt passningsspel. Men annars är det bra.
Hade man tränat PP under uppehållet? Oerhörda problem att ens komma in i zonen, väl där passar man bara runt pucken helt utan tanke. Skjuta på den där fjunisen i mål vågar man inte heller.
Nä, typ allt måste verkligen bli bättre i andra. Lägg påckar på mål! Montén: inför 100 spänn i böter för varje ryggmärsreflexad sargrundelpuck!
modo leder med 2-0 mot HV, HV71 är väl lika dåliga som dom var mot oss, men vi kunde ju inte ta tillvara på deras usla spel utan lät dom vinna endå.
Edit: ungefär som vi gör idag. LHC behöver inte göra mer, men dom kan mer.
Redigerad kommentar
ojojoj ojojojoj...osv :)
Nu har vi en rimlig chans att trappa upp det här lite, men det är förbannat segt på sina håll
Nä, som sagt. Det här var då ingen munter historia. Verkligen jämnbrunt rakt över. Fattar verkligen inte hur man kan vara så fruktansvärt menlösa. Skador, sure men...dom som spelar ser ju helt stelopererade ut.
Nä, jag ger 3:e perioden 5 minuter. Ser det likadant ut då ägnar jag mig åt något mer givande istället. Stirra in i väggen, t ex.
Mäster T: Visst kan vi ta poäng i den här matchen men vi känns fortfarande lite som ett knattelag. Kan vi snappa upp oss i PP och börja slå pass på klubbladen så kan vi nog peta in några puckar.
Vi har mer eneri än LHC men dom behöver inte alls jobba lika hårt heller för dom mer noggranna. Just PP:et börjar bli riktigt oroande, vi kan ju inte ens etablera tryck.