matte1: Det är antingen skitgnethockey och tre pinnar som i lördags eller rock´n roll hockey och i bästa fall en el två pinnar som gäller i år. Måste säga att jag föredrar det förstnämnda...
Fan också!!!! Jag fixar med mitt hemgjorda vin ikväll och varje gång jag sätter mig framför den jävla websändningen så gör Luleå mål. Fan vad uselt att tappa 4-1!!!
mikenomad: Hmmmm.....torsk ikväll kan nog vara bra så att dom fattar att motivation alltid, ALLTID slår klass och Timrå ska stå för klassen...skämes ta me fan.
MB: jaha så blir frölunda serieledare ikväll,suck nu får man gliringar på jobbet imorn,jag skäms för hur dom uppträder,låt dom gå barfota från midlanda inatt o utan jacka!!!!!
pratarn: Tyvärr, jag tror inte på något vinstmål i kväll. Däremot får vi nog se Robban sätta 6:e pyttsen. Inget mål i förlängningen, målvakterna tillbaka då.
Okej. Nu vill jag ha en jävligt bra förklaring till den här pinsamma skitinsatsen. Jag kan ta en förlust men inte sånthär jävla trams. Och jag vill ha en vettig förklaring till att inte Tenkrat spelade.
Denna kedja tycker jag har fungerat bra och Genborgs spelstil påminner om Hållanders. Så Genborg tror jag stenhårt på om han får dessa två rutinerade rävar bredvid sig. Jag hoppas att denna trio kan bli ... | Läs mer