Nån sa att det svåraste som finns är att leda med 3-0. Vilket borde innebära att det är dubbelt så svårt än svåraste att leda med 6-0. Alltså, det är typ dubbelsvårast. Ungefär.
Vart tog Olle, Snushane och Mike vägen!? Är det så svårt att ta en framgång!?😀 Jag är ledsen att det är för positivt, gräv ner er djupare i er grotta. Om ni har tur så går det åt helvete nästa gång!😉
Meduza: Här är jag! Sorry, jobbar men konstaterar att jag gjort det igen, med god hjälp av snushanen och Olle. Det krävdes bara lite gammal hederlig jinxning av HS-eliten ✌️😎 Och en Hanzl (bl.a) som lyssnade när jag drog lite tips till honom i tisdags på Blackstone 🤗
Lub: Skåne är nog mindre inavlat än västernorrland i allmänhet rent demografiskt. Reprisbilderna i arenan visar ingen axel i huvudet och knappast charging heller. Han blev manglad av två i följd, shit happens det är hockey. Gjorde säkert ont, bättre att skrika domarjävel än filmare. Ta det som ett missnöje mot domarens bedömning, inte mot spelaren.
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!