Orr: Han är den som signifierar vårat största problem denna säsong. Långsamt och segt redan i uppspel vilket gör att vi har väldigt svårt med uppspel, vilket är synd då jag tror med riktigt bra uppspel hade vi haft 10-15 poäng till..
Labban: Japp. Förlänger vi med Eronen så kommer jag ifrågasätta Jokinens kompetens på riktigt. (En del blev lite bortrollade i början av säsongen då han såg "stabil" ut. Men nu har verkligheten kommit ikapp)
Jahopp. Trippingar gäller åt ett håll som vanligt.
Orr: Ingen imponerande period från Timrås sida. Trots få skott skapar de dock några bra chanser. Har svårt att se att Malmö håller tätt hela matchen. Det här vänder vi!
Erre92: Vettefan. Domarinsatsen är under all kritik hittils. Av 3 godtagbara utvisningar har vi åkt på 2, av 3 trippings 2 hookings och 2 slashing har malmö åkt på 1, och det först efter att man målat. Tveksam till hur genuint man dömt P1.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer