1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581921 inlägg · 6215 ämnen

Meca Race 2017

« · 1807558 · » Till forumet


Sv: Meca Race 2017
Sista chansen nu'rå...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
jå1: Bra. Då är jag nöjd :)
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Olle: Ohre hade släppt in båda om vi nu ska tänka så.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Bragd-Birger: Nubben ska nog ej till Färjestad dom gjorde ju klart med nån annan sportchef för någon vecka sedan.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Otto1: en målskytt hade gjort mål två gånger på den dubbelchansen framför kassen.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Olle: 3 och 4:e målet är solklart Ohres.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Krap Nek: Svider att bli hånad av en modoit efter er fina säsong. Aj så ont det gör..
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Bragd-Birger: känslig fråga kanske men hur svårt kan sportchefsjobbet vara? Man får hit Dahlén/EP och lockar med...speltid? Vi har tagit hit ett par lån som vi fått husera i utbyte mot massor av speltid. Hur gammal var röglespelaren, 16 år? Hur svårt var det på SHL-tiden? Alla dyra importer som nubben köpte som bidrog till en ekonomisk kris i klubben? Nä inte fan är nubben någon helig ko, i år har vi ett lag vars mediokra framgångar bygger på två juniorer som hade dominerat i vilket motståndarlag som helst. Resten av laget är ju utfyllnadsspelare! Inte fan är det något lagbygge iallafall.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Bragd-Birger: Tyvärr Färjestad har redan rekryterat sin Sportchef. Ärligt talat är jag skraj för hur nästa säsong kommer se ut, ingen E.P och Dahlen men visserligen Lauritzen. Det funkar ju inte att typ värva ihop ett helt nytt lag till varje säsong utan det måste finnas lite kontinuitet. Frågan är bara vilka vi vill ha kvar som stomme, kanske kan en annan Coach få ut mer av detta material?
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: Var väl snack om att han skulle sportchefa där.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Krap Nek: Ja, du måste vara stolt.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Krap Nek:

Bye bye, MoDo...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Bye bye Timrå, bye bye Timrå, bye bye Timrå, bye bye!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Bragd-Birger: Klart deras målvakt ska stå på huvudet nu också!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Bragd-Birger: vad ska han göra i FBK?
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Helt sjukt att det ska krävas ett matchstraff för att få bort Stene från isen. Snubben skulle ha kickats redan i oktober. Ytterligare ett bevis på RF:s totala menlöshet som tränare.

Nu hoppas vi att det finns någon substans i nubben-till-FBK-ryktena (även om det känns absurt otroligt), så börjar vi med lite jävla fräscht nytänk i den här föreningen.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Andersson: Varför det bara inavel som inte våga öppna käften och säga sanningen
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Modano: Andas ....
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Olle: Ohre gör ju försvaret så jävla darrigt i varenda jävla match ja just ja Nubben lyckades hitta en stor spelare i Stene som måste tro att det var lång färd på skidor han var värvad för annars måste han vara förståndshandikappad på alla set
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: stavfel pga ilska!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Smokey: Ja denna pinsamma match tillsammans med att vi slarvade bort 5:e platsen och hemmafördelen bådar inte gott för vå ekonomi. Man får nog vara glad om det kommer 1000 pers nästa hemma. Såg att Z:a sa att han föjt Timrå mer än vanligt denna säsong, det är väl våran räddning kanske, Att han pungar in lite Cash!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
De håller inte
att endast ha en femma som producerar
under en hel säsong
O resten är utfyllnads blåbär
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: direkt efter detta jävla mecarace vill jag se... bort med tränarna...sen får Nubben eller någon annan snabbt som fan rensa i spelartruppen. Inga namn...men inte många blir kvar. En ny förstemålvakt mm. Rensningen ska inte väntas med utan göran a.s.a.p. Satsning på karaktär och storlek. Ett antal oassande juniorer förstås. Men stommen ska ta mig fan inte vara juniorer. Det tåget hat gårt. Frågor på det?
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
känns
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Olle: Ja, så är det.
Men också omvänt. Du kan inte spela normalt försvarsspel när du inte litar på målvakten.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Det här känna ungefär lika roligt som när man gjorde lumpen i Boden. Giv akt och manöver - snart är skiten över!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Och hur ska man dra in 700 000 till fogden med den här jävla inställningen i laget? Vi har kanske 4-6 lirare som stolt kan inkassera sin lön,

Resten borde skämmas.

Kritik från Molinder i pausen? "Vi får gå på för tok långa byten"...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: vem vill gå å se eländet resten av detta spektakel?
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
kulltorp: förstår inte riktigt hur man kan skylla på Ohre. Ett av målen skulle han tagit men hur lätt kan det vara när vi har en massa statister på isen som förlorar varje närkamp, som inte kan få puckar ur zon och som inte kan markera motståndarna. Killen är ju helt utelämnad till tomtarna i försvaret. Vi har byggt ett lag av klena småväxta killar som varken kan slå pass eller åka skridskor, då blir det inte lätt att spela mot spelskickliga ångvältar. Forsbergs coachning är ett mysterium och Arto sätter ju huvet på spiken, det är "alibispelare". Man kan inte förlita sig på att dom kan hänga med motståndarna eller vara kreativa, då får dom spela exakt som på taktiktavlan istället och vad det betyder för vårt PP eller försvarsspelet, ja det kan ju vem som helst se.

Till nästa säsong önskar jag mig en coach med en vision om kreativt spel, tack!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Modano: Fast Nubben har väl jobbat i princip gratis så det blir väl inte helt enkelt att ersätta han bara sådär. I och för sig så lyckas andra lag i allsvenskan med sämre ekonomi att ha en anställd sportchef så det får väl omprioriteras i spelarbudgeten i så fall. En sak är i allafall säker, är Roger och stene kvar nästa säsong så spyr jag...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Laken: Enda chansen nu är att toppa med Elias och Dahlen tillsammans igen.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Skärpning
man får skämmas
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: tjatigt värre...men det vilar ett stort ansvar på Nubben, ledningen och tränarna. Detta är ett monumentalt fiasko! Största felet var att ingenting gjordes i tid innan jvm. Man bara lät det rulla på...fy fan vad ynkligt.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Modano: Skulle för länge sedan satsat på Brattström istället för Ohre som inte har någon framtid på denna nivå.
Forsberg har förstört detta helt. Blir nog t.o.m minus detta MECARACE vad gäller ekonomin.
Bedrövligt va ordet. Och Steene hoppas jag sitter på tåget hem till Norge redan ikväll...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Modano: Ohregud.... Hemskt att se detta spektakel. Det såg så bra ut i några minuter. Och nu är det helt plötsligt kört. Både matchen och slutspelet. Det är något som är Steneklart det...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Laken: Spelarna som är ombytt bör ju kunna försöka spela iaf.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: Bara en idiot som tror att Nubben är rätt att bygga han skulle ALDRIG komme tillbaka med sina jävla små dvärg byggen som passar bättre för dam hockey. Men inavel föreningen lär låta dessa två idioter Roger Nubben köra ner klubben i ettan
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Får jag någonsin mer se Stene bära våran tröja igen så lägger jag ner. Skicka hem den jävla pajasen, helt otroligt.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Värsta perioden på mycket länge. Värre än väntat. Hur kunde vi lyckas så bra i höstas? Det här kan ju sluta 10-2 eller dylikt. Skönt att slippa ha ljud...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: hur kan man ha noll i attityd och inställning till denna match?...1-4 på en period..
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Väntat. För många bärande spelare frånvarande.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Vi framstår som ett gäng Hober med en stressad Gollum i målet
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Tyckte det såg bra ut i början.
Sedan small det till 4-1 i baken.
Ohre darrar som mommas röv på träningsbandet.
Stene drar på sig en femma.
Vad mer kan gå fel?
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Alltså, hur jävla dum i huvudet kan man vara? Skönt på ett sätt så slipper man se stene nå mer i en Timrå tröja för avstängning lär ju vänta.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Ja men det jävliga är att det alla set att ohre är en super nolla och naturligtvis ska blivet ersatt under säsongen har inte Nubben och grå Gubben Roger tydligen fattat GRATTIS ni kan fara åt HELVETE BÅDA TVÅ NI SKA BORT SVIN
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Heisenberg: Som om det inte räcker med att Stene inte bidrar...nu beter han sig lika dåligt.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Nisse på Mon: stene matchstraff..han må ha gjort sitt i Timrå...
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Lägg ner den här skitklubben... stoppa förnedringen!
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Ragnarok: Förhoppningsvis var det där det sista vi behövde se av den där totala skammen till "hockeyspelare". Killen kan inte spela hockey själv så då försöker han skada motståndarna istället. Samtidigt serverar han ett 5 min boxplay till sina lagkompisar. Far ända åt helvete Stene.
Kommentera

Sv: Meca Race 2017
Matchstraff på det. Jävla toppen. Nu ger jag upp...
Kommentera

« · 1807558 · »