1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581149 inlägg · 6216 ämnen

Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29

« · 2018289 · » Till forumet


Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
goleafs: 1) Skriv regelbundet och dyk inte bara upp som gubben i lådan efter vinster. 2) Håll dig till ett konto.

Voilà.

(Det första punkten gäller timråfans och den andra löven).
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Trilske: Hur ska man formulera sig om man vill ha en diskussion i modos bok utan att få sina inlägg raderade? Har testat det mesta. Har man någon åsikt som skiljer sig liiiite jämfört med snittmodoiten så blir inlägget raderat. Har tillochmed fått inlägg raderat när jag gratulerade de för seger, men skrev att jag inte tycker de förtjänade segern.

Vill ni modoiter att erat forum ska vara som det är nu? Går någon över gränsen så förstår jag att inlägg blir raderade, men nu är det ju helt bisarrt.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
JoseGonzales: Kan hålla med om buren, i övrigt tycker jag hela SHL är själlös. Det behövs derbygrupper eller nåt liknande för att väcka liv i den ligan. Året efter vi gick upp var det tråkigaste hockeyåret i mitt liv (säkert lite för att vi bara torskade också). Cmores produktion är B, läktarlivet i SHL är B, ekonomin i klubbarna och spelarkvalitén är B.

Hellre hungriga juniortalanger i allsvenskan än feta kanadensare som bara spelar för dollares.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
TD: Modoiterna har ju dragit på sig ett flaggförbud, så tifo hade varit omöjligt.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
modomille: Det här är allvarliga saker.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
NuMo: Vart har han talat så illa om Timrå att han ska bli portad i två år? Kanske har missat nåt.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Costanza: Så går det när man talar illa om Timrå.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Costanza: 2 år är ingen lång tid . , men en jäkla massa dagar !
Tråkigt att måste flytta ifrån sina kompisar och bli mobbad på ett nytt ställe .
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Trilske: Fast i modoboken raderas ju inlägg till höger och vänster oavsett hur många konton man har så länge man inte har er kräka till logga efter sitt nick
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
JoseGonzales: Snälla nån, du sitter med en drös konton och gnäller över att du inte tillåts korsposta. Herregud.

Håll dig till ett konto så ska du se att det går bra :)
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hockeyoraklet: Eller så går Löven och Timrå upp och skickar ut själlösa lag som Linköping och Oskarshamn. Dock ett krav, ni skippar akvariet i arenan? Sämsta bygget som gjorts inom ishockey..
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
hockey_21: MODO forumet portar alla som inte håller på MODO! En grupp för inbördes beundran och ryggdunkar om hur orättvisa alla förluster är och om Löven och domarna. Varvar dessa tre olika diskussioner och repeat :) Detta forum är iaf öppet för olika åsikter!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
kulltorp: jag tycker vi snuvar modo på direktkvalplatsen, går hela vägen och sen vaskar vi SHL-platsen tillbaka till Modo så att dom i en säsong kan få känna på det tomma, döda vakuum som SHL har blivit.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
hockey_21: Inte sett matchen, gick tipset in?
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Costanza: Va? Varför blev du portad?🤔
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Clay.2: Jag är portad fram till 2022. Så nu kommer jag bara att vara här.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Costanza: Såg att dom raderade dill inlägg på MoDo Hockeysnack ..varför ?
Får du inte skriva där nu ...idag ?
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Clay.2: Nu är jag här igen, äntligen...känns bra ändå.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
modomille: Hörde att kapten Enström redan öppnat första gravölen. Han har många fler som ska sänkas ikväll...
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
puffe: Var är Ove ..?
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Synct: Hahah spot on. Det är alltid ngt annat det beror på, men de är egentligen bäst. Hahaha
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hassan: Moderatorerna i Modos GB gick utbildningen i Nordkorea om jag inte har fel info...
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Ser matchen i efterhand, vilket är riktigt skönt. Bra defensiv av Timrå, men nog märks det att vi har några kreativa spelare borta, för offensivt har jag sett Timrå bättre iår. Men ändå sju mål, inte illa mot HAs "bästa" backuppställning. 😉👍
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
puffe: Tack.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hassan: Spelar väl ingen roll, men du har ju en massa kommentarer kvar i MoDoboken, så moderatorerna tål nog en förlust om man skriver på ett anständigt sätt(vilket du gör). Grattis till en välförtjänt seger då.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
gustav9: St är inkompetenta törs inte kritisera men ger Tik klacken en 4a klart nåt tifo och blivit en 5a men Dahlén var kung helt klart bäst
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hassan: Grejen med Modo är att de gång på gång intalar sig själv att de har en till växel att lägga i som ingen annan har.

Modo är inte bättre än såhär, förlorat två av tre mot Löven (Visserligen på öt båda gångerna, men ändå), samt förlorat 2 av 3 mot oss. Modo är lika sketet allsvenskt lag som alla andra. Något som verkar störa de.

Timrå visade vart skåpet ska stå. Modo fick 10 min pp, vad fick vi? 4. Men jo, domarna var nog emot Modo idag 🤣
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hassan: så är det...själv är jag blockad (=troll) sedan en tid tillbaka 😂😂, på livstid förmodar jag 🤔🤔!! De tål ingenting...👎👎!!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
mikenomad: Vet inte vad som ligger bakom, men så trist att en tänkande , human person som skriver begåvat ska sluta förgylla er sida.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
gustav9: Själv råkade jag nämna dagens resultat i modoboken ”några gånger” och vips var alla inlägg som bortblåsta. Deras svar var dock kvar. Undrar om det bara finns dåliga förlorare däruppe
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
gustav9:

Oerhört välförtjänt mål han får göra Lindholm. Krigar i varje byte i varje match och är oerhört nyttig för laget med sitt uppoffrande spel. 👍🏻
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Nevink: Mycket märklig betygsättning i ST Jansson en 2a spelade han ens,Brattström en 3 a var väl en av rinkens bästa spelare,likaså Westerlund så trygg o lugn med pucken skapar ett lugn i försvarsspelet o alltid ett bra första pass Kaiser o Lindholm gör väl sina roller 100 % skulle gärna se dom i bp, men som vanligt utan Dahlen vinner man inga matcher en sak är säker imorgon sitter man på cafet med ett stort leende o säger vad var det jag sa.Nu är det topp 2 som gäller och klarar vi det spelar TIK i shl nästa år
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Synct: Modo är alltid bäst, ijenklien. Enda gången dom förlorar är när dom själva underpresterar. Det är sen gammalt.

Ett annat sätt att se det är att Timrå lyckades perfekt med sin game-plan. Ligga tajt på i mittzon, dra ner tempot. Modolider som inte får komma in i zon med fart är mysiga att både tas med och kontra på.

Ingen match att dra feta växlar på, men vore jag modolid (brrrr) skulle jag vara orolig över dom här nervikningarna man gör. Blev det inte 0-7 mot BIK också?
Stå i parterr hela tredje känns ju mäktigt.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Hassan: Haha exakt min mening. 😂
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Sött att se modoliderna gråta.

Hemmaplan, finbesök och hemmadomare.
Matchen slutar 7-3 till bortalaget.

Man njuter verkligen 🔴⚪
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Synct: Kan man bara spela bra utan press så hoppas jag att man förstår att man kommer åka ut rätt fort när det drar ihop sig. 7-3 är utklassning.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Dom spelade tydligen bara på 70% och gör sin sämsta match för säsongen. Inte ett ord om att Brattström gör 2-3 idioträddningar t.e.x som bara ska vara mål, att vi helt enkelt spelade riktigt bra idag.

Dom ska alltid ha kontroll, det är helt omöjligt att det andra laget är bättre, kontrollen ligger i att dom inte kan göra sitt, för stor press, jippo-match, 70% bla bla.
Det är bara så enkelt att vi styrde matchen från början till slut och hade all kontroll idag.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Sputnik: med betoning på ”när domarna missade”
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
modomille: Och jag väljer återigen att påpeka vad du sa förra matchen: PINSAMT

Totalkross. Fin seger. Bästa laget vann onekligen. Och utan tre viktiga spelare, två utav dom nyckelspelare. Det är en mental orgasm att se både modo-fans som kryper till korset och dom som bara spårar ur i ilska.

Men här skall inte låtsas som att du är en respektabel individ med hjärnan och hjärtat på rätt ställe, hänger du i timrås dedikerade forum för att kasta skit som den primat du är, i normala fall, så duger det inte att nästa sekund försöka framstå som en schysst person. Men absolut, som sagt, Dahlèn tog den där "snuttefilten" du snackar om vid alla matcher, knöt en snara utav den och hängde modo från taket i fjällräven center ikväll. Fortsätt smaka på den du, kära vän.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Märks att JFK va på plats. 😋
Saxat från ST och betygen för klackarna i matcchen. Citatet är om Modos.

"Ståplats var knökfullt men det där starka, massiva trycket uppstod aldrig (bortsett målen eller när domarna missade en utvisning). "
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Löfvén såg det kanske inte riktigt komma...? :-D :-D
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Sputnik: Jag gillar personer som Dahlén, han är helt klart en karaktär. En vinnarskalle! Det är modigt att lova saker och ting i media som han gör. Grejen är ju dock att han gör de han säger. Killen tror verkligen på sig själv och han har ett jäkla driv när han lägger manken till. Minns de han sa i serien mot KHK, det säger bara en sann ledare. Ni har tur som har en spelare och en person som Dahlén i erat lag!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Sputnik: Nu mår man ju som en lördagsförmiddag!!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Sputnik :Som jag sa blev det ..jäkligt härligt var det .
Vinst och Dahlen gjorde mål
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
modomille: Ja vår kära morsgris lovade ju måla mot er. Han är en pöjk som står för sitt ord. 😉
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Clay.2: Men, du fattar väl att det var antijinxar!
Det var därför vi vann. 😊😊😊😊😊😊😊
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Simmalugnt: kul för Emil och Stefan att de fick se ett RIKTiGT hockey lag .
Tack Timrå för en underbar seger och Gott Nytt År alla Timrå älskare !!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Knylan: Grattis till segern. Än hur mycket jag skojar om Dahlén så kan man inte ge han så mycket utrymme som han fick idag, för då smäller det!
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
Knylan: Det var säkert Löfvens fel, det brukar vara det enligt de flesta nuförtiden när något går åt helvete i det här landet.
Låst ämne

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2019-12-29
goleafs: Nu kan ni väl ändå vara snälla och ge oss 3 poäng? Det har ni ju råd med. 😊
Låst ämne

« · 2018289 · »