Hur ofta har Frölunda huvudmatch ? 18 av 24 omgångar? Imponerande ändå , trots att en match är mellan 1 och 2 i tabellen idag , samt ett derby . Men ett fd storlag måste ju visas före allt annat
TimråTaliban: trist, men vågat att åka tåg vintertid- mkt som kan gå snett. Hade siktat på buss nästa gång. Svaret på din fråga har jag inte, men lycka till! Förhoppningsvis står det 3-0 efter första o du slipper se det 😉
Eftersom jag fortfarande inte kommit över kvartsfinalsförlusten 2007 är en vinst ikväll en jättebonus, men som den pessimist jag är tror jag på förlust... Hoppas att mitt värdelösa tippande nu innebär vinst. =P
Tom Topp: Var med och tog ut honom som matchens lirare förra matchen. Tänkte att han behöver boosten 😏
Och i mitt försvar sa jag redan att vi skulle välja honom inför tredje då de andra ville ha Juel, innan han hade gjort målet. Riktig oxe hela matchen! Med facit i hand kanske Hållander förtjänade det men man måste ju bestämma sig med 5 min kvar och då hade inget av hans 2 mål inträffat..
Tänk var starstrucked alla modoiter kommer känna sig när #54 glider ut på deras is ikväll, 9/10 kommer garanterat tänka "Wow där är han, bara hoppas han inte gör hattrick mot oss ikväll"
{9908}: Eftersom vi inte har några Stockholmslag i SHL så går de väl ALL IN på att sända maximalt från fiskrenset istället. Gissar att de skiter i det sportsliga och bara frågar sig inför varje omgång "Vart har vi mest tittare". "Körde vi Frölunda förra veckan säger du? - äh skit samma vi kör dem igen". Göteborgs kommun har mer än dubbelt så stor befolkning som hela Västernorrlands län tillsammans. I TV4 sporten betyder det att Frölunda sänds 8 ggr och Timrå och Modo 2 ggr var. Konstigt att de inte passade på att ta ett derby för då hade de ju kunnat räkna ner en match i både Timrås och Modos kolumn.
Timrå Isstadion: Westfelt är ingen dålig center.. absolut inte. Sen kan man alltid tvista om att han är en offensiv center nog för en första . Men det finns säkert andra saker som väger upp..och han kan säkert göra en riktigt fin ... | Läs mer