{9908}: I tv-rutan hörs knappt Modos klack. Oftast bara Timrås dito som hörs.
Känns som att det är tillfälligheter som avgör denna match. Båda lagen spelar relativt bedrövligt, än så länge. En studs hit, en studs dit, pucktapp och slarv kommer att vara avgörande.
Men tredje kvar. Förhoppningsvis växlar Timrå upp och Modo går på deffen direkt. Var väl så här sist vi möttes? Att Modo ledde inför tredje?
{9908}: Nämen nu tar vi och tightar till det här i mittzon och eget slott. Luktsalt till Lyytinen och Erixon. Oliver kvitterar efter drygt nio minuter. Hållander avgör i numerärt överläge med tre minuter kvar. Klart.
Dubbeld: Njae, Rindell är nog en som hänger löst till att få en förlängning. Inte riktigt tagit de steg man velat se. Vi behöver nog nått mer stabilt i egen zon framför allt.
Ojh-Ajh: Jag tar fan tillbaka det jag sa om att bägge klackar gör det bra. Endast Timrås som hörs. Modoklacken hörs bara när de visar sin hockeydumhet eller skriker på att en filmning ska vara utvisning.
Dock mött väldigt trevliga modoiter som gör matchen trevlig.
Olli Hahl: Missar någon ett fritt skottläge från slottet igen blir jag sinnessjuk. Modo är ett så fantastiskt dåligt lag i egen zon, vi ska ha en eloge för att vi på något sätt inte lyckats straffa dem hårdare.
Känns som att det är tillfälligheter som avgör denna match. Båda lagen spelar relativt bedrövligt, än så länge. En studs hit, en studs dit, pucktapp och slarv kommer att vara avgörande.
Men tredje kvar. Förhoppningsvis växlar Timrå upp och Modo går på deffen direkt. Var väl så här sist vi möttes? Att Modo ledde inför tredje?