1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 597031 inlägg · 6213 ämnen

Modo - Timrå IK 2010-11-25

Sv: Modo - Timrå IK 2010-11-25
Fan vad less jag blir varför är det alltid vi som är totalt massakerade inför mötena med modo, corso - timrås hetaste spelare för tillfället borta, ååååååh!!!

Blizzard: *tihi* massa...krerade... *tihi*

Blizzard: Var väl Södertälje som smittade dom, eftersom dom haft/hade magsjuka i laget.

zita: tänkte på de med

Paddan: Besserwisser...:-)

Blizzard: Gäller att man lyckas skapa i alla fall en producerande kedja ikväll.

Pikken - Lander - Pärsa känns ju rätt lockande.

Viinarn - Hirscho - Axelsson

Om Corso är tillbaka på Lördag och Murley ansluter känns det som läge att bänka Hirscho om han även ikväll visat noll och ingenting. Så får Corso leda en lina med Murley i och Lander köra vidare som ovan nämnda. Slutdaltat!

Inte nog med att vi har ett fullständigt skadedrabbat lag ikväll, Sören Persson dömer.

Edit: Räcker så.

Redigerad kommentar

mikenomad: På tal om besserwissers/plågoandar... har du sett vem som är domare ikväll? ;)

Irro med Corso. Jag som precis börjat tappa min oförklarliga aversion mot snubben efter hanses fina matcher på slutet. Men, men. Och Kolan på det, samt Skogs. Där är ju den sistnämnda det stora avbräcket enligt mitt förmenande, även om Kolans chockerande slagskott sist gav mersmak. Tänk om han börjar göra sådär på match flera gånger framöver? Nice i s f.

Hursom, det är ju kul för Modo att man jämnar ut lite och tar udden av deras timråkomplex. Dom är som bekant aldrig lika löddriga av speliver som när Timrå har en diger skadelista. Minns fortfarande någon match hemma när Timrå hade halva laget borta. Helvete, så modospelarna var till sig. Dom närmast slogs om att få hoppa ut på isen. Gulligt!

Nu vill jag se rejäla tag och full fokus. Inget kladd, inget alibispelande. Peta Hirso om han fortsätter med sitt jag-får-Hynning-att-se-ut-som-Kristina-Lugn-agerande. Någon jävla måtta får det vara.
Lite orolig över Åke i kassen. Förhoppningsvis ett genidrag av Perra, men som många andra vibbar det falskt att ställa över Pitten efter de matcher han gjort sedan uppehållet. Snubben är i Zonen.

Enough said. Kontenta: smiska Snippan!

DJ Hemp: varför är jag inte förvånad? sjukdomar och skador är ju ett signum för Timrå IK. Varför dras alltid med en massa skador jämt? AVGÅ LINKAN!!

Är det bara jag som tycker att det är konstigt det här med logistiken när väl klubbar och spelare och agenter är överens?

Helt plötsligt är kanslier stängda, brevduvor bortflygna, faxar trasiga, flyg inställda och fan vet...

- Var i h-vete är Murley om han inte "Hinner" hit till ikväll? Hade man haft nån framförhållning hade man ju kunnat be honom stanna åtminstone inom solsystemet, om det nu var nära med en övergång?

- Varför hör man så ofta snacket om fax när det gäller övergångar? Fax? FAX????? Maila en PDF för guds skull...

Hade varit kanom med en Murley som vill visa sig duglig och förmodligen skulle ansträngt sig till max för att sparka MoDo-Röv ikväll. Framförallt nu när halva laget är borta som vanligt

lincoln: Mycket intressant fråga, undrar exakt samma sak varje gång.

lincoln: Det kan ju faktiskt vara så att Murley förhandlade med andra klubbar också.

lincoln: Big fooocking word! Hade förhoppningar om att han skulle vara med idag, men fan heller..

som vanligt leder motståndarna innan matchen ens börjat dom 4kedjor - vi 3 kedjor -.-

Blizzard: vi kör även med 4a kedjor

bobrov: menade såklart femmor :P

lincoln: Han befanns i Tyskland när det blev klart med Timrå

Murleys line up-låt?

bobrov:

Hmm?

Men det tar ju inte mer än 4-5 timmar till Midlanda???? Typ från Berlin....

T T: JA! Klockrent!! :-)

T T: Känns given!

T T: han har verkligen en grejj att klappa lagkamraterna på huvudet :D

Ambroo: Enda negativa är att den är inte är amerikansk...men skit samma ;-).

Men ett viktigare dilemma; ska man dricka whiskey eller cognac till matchen...? Coolare med wirre va...? Hmmm

Redigerad kommentar

Blizzard: MoDoiterna tror att "en Peätr" är med ikväll he he

Timrå Icon: Nu kör vi! Come on boys!

Timrå Icon: Kunde f-n inte hålla mig borta. Men jag är fortfarande rejält irriterad. Inte över hockeyn utan av andra orsaker. Hela helgen kan vara förstörd innan den ens hunnit börja. Blir ingen hockey på lördag heller som jag utlovat mig själv och alla andra Radio Guld-lyssnare. Åh roten till allt det ondo stavas Glenn Billberg. Så nu har jag bett den karln dra dit pepparn växer och avslutat mitt samarbete med honom.

Det är sååå typiskt. Att man skall behöva göra allting själv!!! Hade jag vetat det jag vet nu ¨så hade jag ombesörjt själv att pappret verkligen blivit postat. Nu sitter man med arslet i brödrosten och kan inget göra och allt den där dåren förmår är att klämma ur sig ett "jag beklagar". Man tar sig för pannan.

Kan någon befria mig från AF-helvetet så jag slipper ha mer med dessa ondskefulla människor att göra mer. Inkompetensen lyser igenom. Ingenting är det kapabla till att fixa.

Så nu vet ni orsaken till mitt sammanbrott tidigare i eftermiddags.

Redigerad kommentar

Nu kör vi!

Inga tavlor eller självmål den här gången tack!

RocknRolf2: Sniff sniff...det luktar redan torsk :-(

RocknRolf2: Härlig start! Man får sköna minnen från dif borta på Hovet... vakna nu!

den där kändes lite... onödig. sånt som händer, förstås...

Han är säker med klubban den där ÅkeLund

lincoln: Men snälla Åke....

Timrå Icon: Modo har mycket puck men puckinnehav kan vara skenbart.

Jaha, första bjudningen. Pitkimäki borde ha stått idag. Varför sätta lagets bäste spelare efter uppehållet på bänken?

Timrå Icon: Intellegent att skjuta ut pucken

jaaaaaaaaaaaaaaaa

AXIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAAAA! CHAAAALALALALALALA

tik02: Yes!!!! Axie i bp!!!

Timrå Icon: YEEESSSSSSS

tik02: Ja, men ett läckert mål av TIK.

Mackelito: Många bp-mål i år

Mackelito: Hurra! Axie är den nya Foppa!

Nattsvarte Roffe: Timrå gjorde mål, kul va?

Kom igen ett till i PP nu!

Jävlar i mig vilket fint mål!

Idag blir det poäng, måste bli!

RocknRolf2: Nu är du tidigt ute...

Mackelito: PP nu, sätt ett till nu!

Mackelito: Ja men se på fan