Olle: Kan inte Perrs informera grabbarna om att det är klokt att verkligen få ner puckarna på djupet när man spelar mot Nagy-kedjan? Fan vad man duttat och tappat livsfarliga puckar mot den kedjan. Det smäller när som helst där!
Smokey: Porrfilmsliknelsen var från en kompis... Fan! Där satt den. Tack Jokela, som för 10:e gången redan den här matchen lyckas stressa bort pucken i egen zon med kaos som följd.
Modoklacken står och vevar en norgeflagga och stärker därmed teorin om att någon utbredd fosterlandskänsla inte finns i övikstrakterna. Vi vet ju sedan förut att man inte gillar att ställa upp för Sverige i Tre Kronor.
Bragd-Birger: Ann Petrén är klockren:) Men jag har inte samma erfarenhet av "porrveterinärer" och "ridskolor". Vi tittade på typ Josephine Mutzenbacher när det var porrfilmstajm;)
Kattgubben: Ärligt talat så tror jag som Aarto "böt" Blomsten att Pikkarainen helt enkelt var starkare i den situationen men utvisningen är lika felaktig för det.
Smokey: Apropå snygghet, insåg vid en filmning i båset en lika-som-bär. Ilkka Pikkarainen - Ann Petrén. Spooky! En till: FBK-Samuelsson - Porrveterinären i Ridskolan.
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!