1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581367 inlägg · 6216 ämnen

Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02

« · 1943524 · » Till forumet


Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
status på lagen i kval?
oskarsh...leksand.. aik
har ej koll på deras spelare/spelsystem
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
De som inte vuxit in i SHL kostymen nu kommer inte att göra det. Vi har spelat 38 matcher och det kan inte bli mer tydligt att Molinder Hardegård Boyce Berglund Madsen, en trött Jallas m fl har inget att göra i den här serien.
Vi har 3 spelare på läktaren som en onödig utgift som inte heller håller SHL klass förutom Persson. Det måste in nytt blod i truppen för att bryta losermentaliteten.
När Westlund kommer in och har synpunkter på hur försvarsspelet borde vara blir man brydd men inser snabbt att det krävs en viss sorts kvalitet för att spela ett hållbart försvarsspel i SHL. De måste komplettera/ändra tränarstaben. In med en backcoach och då menar jag inte nån internt utan utifrån. Målvaktsspelet talar för sig själv!
Nu är det uppehåll och nu måste det hända nåt!
Jag är skeptisk.....
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Sputnik: Han var felfri idag!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Sputnik: hoppas inte..jävla yrhöna är vad han är.,åker runt runt i egen zon utan veta vart han ska vara.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Tikkare: Haha va Drugge ens på isen idag?
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Matsg: va fan gör Emil Berglund på plan..man fiser ju bort karln. Ring Kaijser för fan.
Boys är ju en annan. En typisk medioker HA spelare. Drugge är skit, Falken också.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Nisse1: Ok, vi säger så, jag förstår att du är arg på Nubben, du som lagt över 50.000 i år på sittplatsbiljetter och aktier, en jävla massa aktier måste du ha köpt.

Det enda jag får fram av att läsa din bittra historik är att Nubben uppenbarligen firade SHL återkomsten med din fru.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Nisse1: Det är bara att gratulera Örebro till en skön seger för deras del. Det som är bra för Timrå är att vi nu är klara för kvalspel och kan förbereda oss i god tid; Det finns hopp att vi kan slå AIK i kvalet; Vi har ju SHLs bästa PP och Anton Wedin. Nu måste Freddan ge Brattström chansen i åtminstone 3-4 raka matcher! Timrå har gjort det bra men det finns för många svaga spelare i laget som inte håller SHL klass och då går det som det går. Hoppas att publiken fortsätter att stödja spelarna som nu nere i Örebro. Kvalet kommer att bli en rysare som vanligt och det är nog bra för spelare, supportrar och alla som håller på Timrå att förbereda sig mentalt. Kanske kan vi också hoppas få in en förstärkning (målvakt eller back) innan dess.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Hockeyoraklet: japp ett stort j-la hack bedrövligt att höra samma sak varje gång
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
The great one: kanske det behövs en ny röst i båset
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Synct: Du kommer att förstå vad jag menar när bokslut görs!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
KiefD: Ja jag är inne på samma linje. Släpp pressen och använd återstående matcher till att ställa in psyke inför kval. Scouta kan man naturligtvis också göra men gärna fler än gnaget och Oskar då, Leksand t.ex
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Bragd-Birger: Man blir ledsen när man ser Olofsson, skulle verkligen behöva börja om i en lägre serie.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
är de samma som i fjol?
1an o 2an möts i allsvensk final?
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Hockeyoraklet:

Underbetyg åt Freddan att inte få laget att kunna spela enkelt och resolut i egen zon efter så många träningar o matcher. Vi måste höja oss i defensiven, alla måste bidra där. Forwards hjälper ju inte backarna direkt heller på ett bra sätt. Fn spela för att stänga matcherna, vi har ju ett av ligans bästa PP. Vi behöver inte göra mål i 5 vs 5 då.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Synct: Nubben vill ju att vi åker ur, han sitter bara o rullar tummarna o njuter över våran kräftgång. Så länge Hardegård får spela så är Nubben belåten. Ungefär så låter det bland vissa på detta forum.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
kulltorp: Jävla skit att se att mitt älskade Timrå förlorade.

Kom hem från Gif matchen precis, pest eller kolera båda matcherna.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
kulltorp: klacken skriker bevisligen för döva öron för laget Timrå IK har gett upp för 20 omgångar sedan.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
roger_sundsvall: Vi får möta ett AIK som krossade löven med 7-2...
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
spekulerar
kval lagen
oskarshamn..aik..leksand..
va tror ni?
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
The great one: Freddans intervjuer har jag slutat lyssna på. ”Vi var nära, vi ger det en chans men räcker inte riktigt till”. Hallå?! Är det hack i skivan?
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840: Bland det sämsta jag sett i år. Antalet gånger man misslyckas med att spela sig ut egen zom och istället bbli kvar i en till minut måste vara något slags europarekord.

En pissmatch när segern behövdes som mest
Menlöshet i mängder
Helt klart ett bottennapp av galaktiska mått

Positivt:
Blomberg!!! Kanon vad han blommar ut
Salomonsson offensivt
Palmbergs irrationella stil

Annars otroligt brunt
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
En genomusel insats. Någonting måste göras. Olofsson bör bänkas, det är förnedrande att se honom på isen nu. Hardegård i pp är jag så fruktansvärt less på. Backarna överlag. Svedberg har ingen plock.
Offensiven patetisk. Vi har en fruktansvärt klen centeruppställning. Bra PP, that's it.

Nu försvann iaf det sista hoppet, kvalspel nästa. Ge Bratten ett par matcher i rad, för i helvete. Gör NÅGONTING!

Gaaaah! Hockey är en jävla skitsport!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Stort att höra Timråklacken stå kvar och skrika efter matchen.
"-Vi är Timrå och vi ger aldrig upp"
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Nisse1: Hur ska nubben slänga ihop ett konkurrenskraftigt SHL lag när vi inte har samma budget som dom andra lagen? är du ett troll på riktigt? skriver du bara för att få reaktioner? din jävla dåre

det är baserat på dina 3 senaste inlägg om Nubben.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Tråkigt att vi förlorar idag - men jag tror att det kan vara räddningen för vår SHL-plats.

Nu är vi totalt avsågade i jakten på att undvika kval (vi tar inte ikapp minst 9 poäng över återstående 14 matcher oavsett hur optimist man är) och kan således också börja förbereda oss och scouta motståndet (AIK/IKO) redan nu. Vi hinner få in kval-mindset för att kunna försvara kontraktet i högsta serien.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Örebro HK - Timrå IK 3-2
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840:

Vi kan ju inte ha en coach som är tårögd efter varje match. Agera nubben.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
The great one: Vi är alltid bra när vi ligger under. Som bäst underläge med två mål. Så fort det börjar lukta poäng faller vi igenom!

Vi har blivit rädda för att vinna.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840: En tröst är ju att Svedberg var helt okej idag!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
klart alla visste de skulle bli svårt i SHL
mest orolig för .i ev kval..
att vända negativ trend
hua*
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Jag hoppas att psyket och moralen är bättre i laget än på HS. Jag vägrar ge mig!!!!!!11!1!1!1
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
The great one: Tack Nubben för ytterligare en förstörd kväll och sömnlös natt.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
josha840: AJKLSHDKLJASDHSALKJDAS VILL KRÄKAS SÅ FORT HARDEGÅRD ÄR PÅ ISEN! SLUTA SPELA HONOM I VIKTIGA LÄGEN
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Sputnik: någon måste ju få sparken snart, det här håller inte. Visst att förväntningarna var låga inför säsongen men det här laget har underpresterat även dom lägst ställda förväntningarna. ”Vi visste att det skulle bli så här, vi är precis där vi hör hemma i tabellen”. Nej om man inte har ambitioner att överträffa förväntningar så ska man inte hålla på med tävlingsidrott.

Om inte man har möjlighet att sparka tränarna så skicka åtminstone några dönickar upp på läktaren. Vad gör tex. Olofsson på isen? Vad sänder det för signaler till våra juniorer att såna lata ointresserade spelare har en gjuten plats i laget?
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Vi borde alltid spela utan keeper. Vi är ju bra då.
Kommentera



Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
PLOCKPOTATIS
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
näe..planera in KVAL...nubben
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
roger_sundsvall: ja, det är frågan. Sviten av bra spel men usel poängutdelning verkar ha tagit hårt. Man är helt chanslösa mot en bottenkollega. Och mentalt är man dvärgar. Detta blir i n t e lätt...
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
roger_sundsvall: Snart får vi tillbaka 80% av våran offensiv, det är ju iallafal positivt,
hoppas han inte kommer fortsätta lida av sin skada bara, senaste åren har han ju varit skadebenägen..
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Och Färjestad gör 2-1 mot Mora...
Nä....det är över för ikväll!!!
Två billiga mål i första stängde denna match....!!!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
har EN fråga
...vi har 0 självförtroende
hur ska vi kunna vända detta
inför kvalet?
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Åh herregud, så impotent det är. Om Svedberg bara fick spela m o t Timrå skulle han ha över 95% i räddningsprocent.
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
The great one: Vill inte tjata, men Freddan är ingen matchcoach. Gör NÅNTING alla vehöver inte vara med!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
kulltorp: Ha.ha.....Dagens roligaste! (Det enda)
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Modano:

Orimligt mycket istid på defensiva spelare då vi måste gå för att göra två mål. Freddan rannsaka dig!!!!
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Varför går inte idioten ner på folk bänka Boyes Berglund Olofsson eller Collberg samma jävla rulla runt match efter match
Kommentera

Sv: Örebro HK - Timrå IK 2019-02-02
Nisse1: Klart Mårten Madsen får ett friläge! Förväntar mig att Berglund och Boyce får varsina också.
Ingen av dem skulle göra mål på ett friläge om så ens en vadderad dyckert stod där....
Kommentera

« · 1943524 · »