1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581715 inlägg · 6215 ämnen

Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25

« · 1520001 · » Till forumet


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
haggen: Äckligt skönt. Riktigt bra spel av Bellan.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Belli, Bagarn o Robinson - vilka hjältar!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
In med Jocke nästa match!!1
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Olle: nu får du be Belissimo om ursäkt. :)
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Knylan: SÅJA!  Alla tre poängen på bortaplan och en hållen nolla. Även om man i vanlig ordning hade önskat bättre utdelning så kan man inte klaga på utfallet.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
TACK Bravissimo!
Kommentera


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Jajjemen!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Det här kan var Timrås tredje viktigaste tre poäng genom historien!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
pefr: Karln täcker tre skott, kan knappt stå efter första. Täcker två till. 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Knylan: det är sånadär boxplay som får mig att älska honom igen
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Ingen brist på kampviljan iaf. Skoj att se! 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Johan Andersson. Vilken jävla hjälte. 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
haggen: Montys taktik inför tredje har ju verkligen inte fungerat, nu går vi på knäna. Uscha!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Någon som sett Hedström?
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Varför tar inte tränaren time-out efter 8-9 minuter när det börjar bli riktigt jobbigt.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
nu är det jävligt svettigt
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
P.g.a lite tekniska missöden så har jag tvingats följa både matchen i Växjö och kvällens match via webben. Ja, alltså inte live-TV utan old school. Japp. Så här sitter jag och uppdaterar både swehockey och här för att få det senaste. Men det är inte så illa. NEj, det ger lite vibbar från förr istället. Som när man på -80- och -90-talen, när vi lirade division 1-hockey, i brist på vettig möjlighet att följa matchen istället ringde till berörd ishall. Hade man flyt svarade vaktis, ungefär..

Vi verkar göra en stabil match såhär långt. Hoppas det håller i sig.

KÄMPA!!!! 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Bragd-Birger: Nä inga divafasoner utan bara det du trycker på, att han kanske känner att han borde prestera mer än vad han gör, att han borde vara någon han inte riktigt är.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Olle: Tror inte det handlar om några divalater. Däremot börjar han nog bli lite smånervig. Hittills har Elitserien inte alls blivit det han - eller Timrå - hoppades på. Dags för Montén et al att få ordning på gossen.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
mikenomad: Han börjar kanske komma i en liten fas där han fokuserar på sin personliga utveckling mer än lagets? Hoppas han inser att det är en och samma sak snart, spelar han som han gjorde i 2:a så tycker jag att han lika gärna kan sitta på bänken.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Olle: Friberg led av samma sjuka mot HV...flera ggr han tog avslut när han hade både en och två medspelare i bättre lägen. Han är frustrerad och tar felbeslut gång efter annan.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Bragd-Birger: Å ena sidan så ska 0-2 inför sista perioden normalt sett inte vara omöjligt mot rögle, å andra sidan tycker jag att 0-1 inför tredje på bortaplan mot vilket lag som helst i denna serie är riktigt bra förutsättningar för poäng.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25

Lite väl många dåliga offensiva beslut av Timrå. Det räcker inte med att kämpa väl tyvärr, för det har Timrå sannerligen gjort. Likväl kommer man aldrig få med sig tre poäng om man inte skärper till sig i offensiven. Fribergs fjösare, Hedströms soloaktion, backens (Sebbes?) undvikande av skott direkt på tek i sista PP:t, osv.

Hoppas man bombar kassen i sista och driver på mål. Lite väl mycket halvdistans och sedinsnurr.

Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
dr-nix:" Känn ingen press målisar, men ska vi lyckas ta någon tre-poängare så måste ni hålla nollan."
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25

Andra perren klart till Rögle. Fortsätter det på samma sätt i tredje blir jag överraskad om detta håller.

Mycket viktigt att Bellissimo gör en bra match (än så länge) Det är en rolig match att kolla på men samtidigt som man är jävligt nervös av självklara skäl.

Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
pefr: Varför??? Byn är full av svartsprit;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Belli gör en stabil andra period. Hoppas han håller ångan uppe i tredje.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Smokey: jag är nykter idag
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
söder över:önerud får lite speltid. Annars gillar jag honom, giftigt skott. 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
pefr: Sjukt att Friberg skjuter då han har den vinkeln och två rena timråspelare att passa framför kassen. Sätt grabben på bänken genast.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
pefr: Kallar du det för att negga? Ha! Du är inte ens ett skavsår i Ingmar Bergmans sandal! Inte ens en repa i lacken på hans hushållerskas tandborste! En flickscout i grågubberankinglistan;)
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Tycker inte att man ska gnälla på crippe. Kinte så länge alex larsson spelar så jävla blekt som han gjort hittills i år... Jonathan Carlsson hamnar ofta
I bekymmer med tycker jag... Annars tycker jag detta är en riktigt fin match so far som ankan säger...
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
gött med PP, men tycker nog de kunde bjudit på en straff
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
jag kan ta på mig att negga lite- det måste vara dags att separera hedman och erixon nu. det är för virrigt i egen zon. och nu ledde det till en utvisning också
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Knylan: Det skulle vara lite betryggande att få gå in till paus med 0-2. Rögle är ju ett sånt där superäckligt lag som sparkar in en kvittering med sekunder kvar av matchen.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Jag vet inte hur ni känner, men nog fan vore det trevligt med lite utdelning nu. Ett mål åtminstone. 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Smokey: Word!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Ni kan dra åt helvete med allt positivt skit. Vi spelar bra i dag ja! Men hur blir det sedan då? Och vad är det för idiot som satt ihop matchställen? Skitsvårt se skillnad på lagen i svartvit tv:( Och tydligen var Bellisimo nära att göra en tavla. Ja, ja... Det går aldrig!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Crippe är lite mer på hugget idag :)
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
om Molinder håller den här arbetsnivån hela säsongen får han gärna stanna sitt kontrakt ut. han är riktigt snabb när han vill!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Nu känns det virrigt.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Olle: tycker det dessutom har sett lite slappt ut framför mål när de slagit efter avblåsning, antar att det är strikta order om det, annars borde det smälla varje gång, kan jag tycka
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
SuperMupster: Två gånger nu har Bellissimo blivit överkörd av röglespelare och båda gångerna har dom kommit undan. Kanske det är dags att börja stå upp för vår målvakt om äcklen ändå inte blir utvisade?
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
mikenomad: 9-0 rent känslomässigt. 
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
SuperMupster: Hur mycket leder vi med? 4-0?
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
KORITFW: känns verkligen som att det är gamla fartfyllda big red machine som är tillbaka :)
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Sorry men jag livespelade just på timråvinst till finfina 1.90!
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Belli höll på att göra en riktig tavla.
Kommentera

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2012-09-25
Mackelito: Vafan, det blev ju mål. Så länge pucken passerar mållinjen så är jag nöjd.
Kommentera

« · 1520001 · »