Banal: förstår inte varför vissa fortsätter att argumentera kring om det är antes fel eller om det är spelarnas fel. Ante tjurar. Spelarna surar. Ante är en person, man kan inte sparka hela laget men man kan byta tränare för det är ett FAKTUM att detta inte fungerar. Det är inte som när vi kickade Freddan, då fanns det något att bygga vidare på med ante. Nu vet vi redan vad som händer med ante efter säsongen, att man väljer att låta honom stå där och stirra i båset, det är inte schysst mot ante. Låt honom kliva av, han verkar inte direkt brinna för det här längre och det kanske man inte kan klandra honom för heller.
Zäta75: Ja något måste ske. Men jag tror inte att Jonte Hedström är svaret. Han har ju obefintlig erfarenhet som tränare. Men Kapanen får nog börja jobba övertid nu. Sen kan jag ändå vara förbannad på spelarna. Hur missnöjd man än är så sätter man föreningen Timrå IK i skiten och det är oacceptabelt.
Börjar luta åt att vi inte ska förlänga med Rindell. Fantastisk spelare när han är som bäst, men inne på tre baklängesmål idag och ger bort pucken till motståndarna titt som tätt
Labban: Rindell är kanon om han har en bra defensiv pjäs med sig, men vi har ingen defensiv klippa att para ihop han med. Vi har ju inte en enda namnkunnig bra back för att vara helt krass.
Zäta75: Hur går man från "grym sammanhållning där Boyce är lagpappan alla älskar" till att det är grupperingar och sprickor? Jag fattar verkligen inte det. Framför allt inte med tanke på att det har tillkommit en enda spelare mot för fjolårets succélag. Hållander lär väl knappast vara toxic, som kidsen säger. Jag fattar inte.
Iof skulle jag gruppera mig själv om jag vore Juel efter Johanssons andra period. Varför byter man inte för att signalera NÅNTING?!
Modano: Troll! Du var säkert en mobbare i skolan också. Alla vet vad du tycker om Edfeldt så det räcker nu!! Sluta med nedvärderande kvinnokommentarer också, det blir bara löjligt.
Spela ingen roll vilken tränare de tar in med dessa jävla primadonner som tänker mera på pengar än klubbmärket.DE KAN FARA ÅT HELVETE fan va man sakna Sanny Styf Hedström mfl som brann för klubbmärket
{297}: Kollar man på hur lag har reagerat på tränarbyten under säsong senaste åren så har väl majoriteten fått positiva utslag? Djurgården, Rögle, HV, Leksand, Färjestad. Säkert glömt något fler lag. Samtliga lag har fått en positiv förändring. Nu vet jag inte vad som finns på marknaden, men det finns ingen annan lösning på detta. Det får vara slut på lögner i media från ledare, spelare och sportchefer. Ingen tror på det längre.
Banal: De verkar som du inte förstår vad som händer!!!! Tänk lite hur en samling av elitidrottare kan funka utan en som inte bryr sig ett dugg om laget just nu o de har de varit ett bra tag bara så du vet 🤬🤬
Dubbeld: Han tar en riktig lagkompisutvisning och sliter av röglespelaren hjälmen när vi har pucken under kontroll. Kapanens monstervärvningar fortsätter att leverera 🤯
Modano: Håller med, tränare hit och dit, det är för fan på isen de skämmer ut sig! Jag är så jävla besviken på några av snorungarna. Tappat all respekt för vissa
Ser marginellt bättre ut i tredje perioden. Dock inte direkt så att Rögle är i brygga. Måste in några turmål nu snart för att ha en chans att vända detta.
Läktarproffset: ligger under med 4-1 med halva tredje kvar. Får pucken mitt i slottet, försöker slå ett drömpass istället för att skjuta. Har inte haft så här låga förväntningar på laget sedan säsongen vi åkte ur.
Synct: Med Lyytinen och Strömberg skulle det nog se lite bättre ut. Men huvudproblemet är att det finns grupperingar och att Ante har tappat omklädningsrummet. Blir intressant att se om det ageras av Kapanen ikväll
Olli Nomadinen : Alltså, jag fattar att man kan kuka ur på en chef och så. Kanske bli lite sur.
Men va fan; spelarna åker ju runt i tiotusenkronors-skridskor och ÄR sitt eget varumärke. Hatar man tränaren borde man ju åtminstone kriga för sitt eget varumärke, sitt nästa kontrakt liksom. Eller?
Stridhsyxa: Bra svar av Nubben i en situation när allt talar för avslut. Det hade varit relativt ohärligt om han sagt: "Boyce är slut". För egen del tycker jag detta citat är betydligt trevligare att nämna: